Tällänen laitos tuli Smeagolin kanssa puokkiin haettua etelä-suomesta. 87 vuoden tenava 530tkm 2.0l
diesel alunperin. Tällähetkellä pellin alla 602 250d 440tkm vaparista
turbotettu. Garretin muuttuvasiipinen ahdin, vakiopumppu, vaparin
imusarjaan väsätty painekotelo mallia ruma, pieni välijäähdytin.
400e tämä katiska maksoi. Vetoakseli oli poikki ostaessa, ruostetta
siellä täällä, etupuskurista ala-osa leikattu irti

takapuskuri halki,
varapyörä kotelossa reikä, vetoakselin vaihdettua -> koeajo = perä
valmiiksi paskana veti pyörät lukkoon 40 vauhista.. syyläri halki, takaoven
pikkulasi hajotettu, virtalukko paskottu, Etulokasuojat mädät, konepeltiin
rälläköity reikiä, asennettu rumat pikalukot, Maskista leikelty paloja irti ja
jotain muuta mitä nyt ei tule mieleen.
la-su muutaman tunnin aikaansaannoksia:
-Konehuone pesty liuottimella pariin kertaan = Puhdas
-Autopesty liuottimella, tarrat otettu pois.
-Moottoriöljyt vaihdettu
-Vaihdettu alkuperäinen Polttoainesuodattimen jalka (oli w123),
polttoaine letkut syöttöpumpulta suodatinjalalle (kusi sikana)
-Siivottu sisältä
-Aloitettu konehuoneen siistimistä
-Vetoakseli
Tavoitteena poistaa ruosteet, paikkamaalata, parantaa hieman
ulkonäköä.
-Hommata etupuskuri
-konepelti
-maski
-etulokasuojat
-kirkkaat etu ja sivuvilkut
-Tehdä uusi painekotelo
-Vaihdelaatikko,kytkin
-Putkisto
-Konehuone laittaa järkevään kuntoon
-Ehkä 606 vakioahdin
-toinen perä ja siihen liimalukko
-moottorin kumityynyt