duronin sataysikymppi w201
noniin nyt sitä sai vihdoin aikaseks omaa kultaa laittaa:) oikein sydäntä lämmitti kun sai rälläkkää työntää pohjasta läpi. oli vaan mikistä lanka loppunu huomenna haettava kaupoilta lisää nii päsee jatkaa tinaus operaatioita.
pikkuhiljaapikkuhiljaa.. tällä viikolla pitäis lasikallen tulla lyömää lasia kiinni.. laiskaku oon.. saapaha ammattilaine näyttää nii tietää sit ens kerralla miten se homma tapahtuu :p

on täällä jossain lasinvaihto projektikin (pikkumeseen)..muistaas vain että missä
kai sitte laitat jotain maalia tuonne massan alle
äläkö unohda vesireikiä
kuvissa vaan ei niitä näkyny enkä tiä kuuluuko missäkin olla ja mitä niin aattelin "opastaa" 

kai sitte laitat jotain maalia tuonne massan alle

Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
juu u.. tulihan sitä tänäänkin muutama palapeli koottua. 10 maissa olin pajalla ja ilta kymmenen aikoihin lähin menee.. ja on muuten naama tulessa.. nyt ois pohjapuoli läjässä ei löytyny pehmosta vaikka kuinka vasaralla rynkytti menemää.. ens viikolla leimalle jos aika antaa myötä? kyllä on helpottunu olo huuuhhuh. toisiks viimenen kuva on entisen omistajan toimesta mikä hel***in rähmäkäpälä päässy puikkoihin.. oisin ottanu auki jos ois peltiä ollu mutta loppu just sopivasti niin pohjasin ja laitoin kuoseihin:) ainiin! teinhän mää tänään muutakin vaihoin punasia polttimoita lämmönsäätö namiskoihin ja ajelin 30km testilenkin. nyt voi hyvillä mielin ruveta nukkumaan:)

tuli tänään laitettua uusi lasi paikalleen. onneks oli pätevä kaveri antamassa neuvoja välillä niin ei menny ihan puihin koko säätäminen. hommahan eteni sillä tavalla että pyyhkijän mekanismi irti listat varoen veks sisältä katto ja sivu panelit pois sitten mattopuukolla vanhaa massaa pikkusen ympäriltä pois ja millistä mikkilankaa ujuttean jostain rööristä onnistuu sisäpuolelta suhteellisen helposti ja sitten venkslaamaan lankaa ees taas. poikkihan se lanka meni valehtelematta kymmenen kertaa kun ei malttanu antaa jäähtyä. kyllähän siinä nyrkki pariin otteesen lasia vasten heilui.. löydettiin sitten joku vaijerin pätkä ja sillä meni kahteen pekkaan lasin sahaus nopeesti:) ei muutaku vanhat tartunta aineet mattopuukolla pois ja uudeet mömmöt tilalle ja lasia paikalleen:) ens kerralla menee puolet nopeemmin.

Smeagol91 kirjoitti:Ei kelvannut k raudat poikki niin voi tulla raudat perseestä lävite. T.duron
ei ne mulla niistä mitään sanonu.. eikä huomattavan väljästä apusimpukastakaan..

pääsit näemmä aika pienillä paikoilla.. mulla meni kuskin nurkkaan
aikalailla puolneliöö ja muihin tunkin paikkoihin sellaset A4 laput..

kyllä mulle vaan alko ruikuttaa.. vaihoin ekan katsastuksen jälkeen huomattavasti paremman penkin nii jälkitarkastuksessaki anto vielä korjauskehtouksen.. kyllä sitä tähän retkuu on peltiä menny muttaku ei ole kunnon kuvia.. umpiotten alta oli aika liejut. takapyörän kotelot oli kanssa aika huonossa hapessa. kyllähän se aukko kasvaa ku pitää tervettäki peltiä jostai löytää :DD
duron93 kirjoitti:kyllä mulle vaan alko ruikuttaa.. vaihoin ekan katsastuksen jälkeen huomattavasti paremman penkin nii jälkitarkastuksessaki anto vielä korjauskehtouksen.. kyllä sitä tähän retkuu on peltiä menny muttaku ei ole kunnon kuvia.. umpiotten alta oli aika liejut. takapyörän kotelot oli kanssa aika huonossa hapessa. kyllähän se aukko kasvaa ku pitää tervettäki peltiä jostai löytää :DD
On mullakin tossa purettuna toisesta penkistä istuinosa, kun
kaikki valittaa että miten tolla voi ajaa.. tottumis kysymys..
Tarvis kanssa vielä kuskinpuolelle umpion alle laittaa A4 paikka.
Taka-kaaret menee vielä uusiksi kunhan jaksaa/kerkee/viittii..
onneksi lintassa ei ole niin väliä.. ruttukin kaunistaa..

ja niagara siellä näytti olevanduron93 kirjoitti: tuli aluks roskia nii piti hioa etu lokarit konepelti ja toinen taka kaari..

sehän alkaa etäisesti näyttämään jo autolta,se on hyvä ku jaksaa toisenkin kerran vielä tehdä että saa pikku sohellukset pois

Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla