minkä katkaisija?
minkä katkaisija?
satuin mobile.de:tä selailemaan ja löysin kalliin löydön mutta löytö siltikin. ihmettelen nyt siis mikä katkaisija on takalasin lämmittimen vieressä:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... bNumber=2#
ja mahtaako joku tietää auton värikoodin
ja mahtaako joku tietää auton värikoodin
- Jari Nysten
katkaisija
en sano varmaksi mutta asr nappia jari vissii tarkoitti. itseäki mietityttää tuo kun ei ole ennen tullut vastaan.
tuli tuosta autosta muuten mieleen, että liekkö suomessa noilla varusteilla olevaa ollenkaan. tai jos on niin jollain joka ymmärtää auton arvon.
meinaan että eikö tuo ole lähes kaikilla varusteilla mitä voi saada?
tuli tuosta autosta muuten mieleen, että liekkö suomessa noilla varusteilla olevaa ollenkaan. tai jos on niin jollain joka ymmärtää auton arvon.
meinaan että eikö tuo ole lähes kaikilla varusteilla mitä voi saada?
W201 2,5d vm.86 projekti
W201 2.0e vm.89 ex
Suzuki Alto 0,8 ex
W201 2.0e vm.89 ex
Suzuki Alto 0,8 ex
- Jari Nysten
Meniskö tuo päälle/ pois tuosta napista mikä on puhallinopeusnapin vasemmalla puolella, vai vivusta mikä on puhallinopeusnapin oikialla puolen...Roisto kirjoitti:Mistä muuten 201:ssä kytketään kylmästöinti päälle / pois?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
ON/OFF Nappi vasemmassa reunassa ja halutun kylmyyden säätö vivusta... Näin mä oon asian käsittäny...eseestie kirjoitti:Meniskö tuo päälle/ pois tuosta napista mikä on puhallinopeusnapin vasemmalla puolella, vai vivusta mikä on puhallinopeusnapin oikialla puolen...Roisto kirjoitti:Mistä muuten 201:ssä kytketään kylmästöinti päälle / pois?
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mulla oli tenavassa vasemmalla sisäilman kierto ja sinisestä vivusta pikku kääntöjolloin kylmästöinti meni päälle ja loppumatka sääti tehon.RoopeK kirjoitti:ON/OFF Nappi vasemmassa reunassa ja halutun kylmyyden säätö vivusta... Näin mä oon asian käsittäny...eseestie kirjoitti:Meniskö tuo päälle/ pois tuosta napista mikä on puhallinopeusnapin vasemmalla puolella, vai vivusta mikä on puhallinopeusnapin oikialla puolen...Roisto kirjoitti:Mistä muuten 201:ssä kytketään kylmästöinti päälle / pois?
Eiku niihän se oliki et sisäilmankiertonappulahan se siella vasemmassa reunassa oliki...AK47 kirjoitti:Mulla oli tenavassa vasemmalla sisäilman kierto ja sinisestä vivusta pikku kääntöjolloin kylmästöinti meni päälle ja loppumatka sääti tehon.RoopeK kirjoitti:ON/OFF Nappi vasemmassa reunassa ja halutun kylmyyden säätö vivusta... Näin mä oon asian käsittäny...eseestie kirjoitti: Meniskö tuo päälle/ pois tuosta napista mikä on puhallinopeusnapin vasemmalla puolella, vai vivusta mikä on puhallinopeusnapin oikialla puolen...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
-
Ainakin itellä on tollainen, ja se ei tee muuta kuin istu paikalla... Eli ainakin omassa se vain peittää reikä jossa ei oo kytkintä. Nuo tekopuupaloissa on aika paljon reikiä, ja oma tulisi aika ruma jos ei laittais mitään siihen.
En toki tiedä, tarkoittaako se merkki jotain, mutta paikka kuuluu ainakin sisävalolle taakse.
En toki tiedä, tarkoittaako se merkki jotain, mutta paikka kuuluu ainakin sisävalolle taakse.
Kuskin penkin kunto vastaa hyvin mittarilukemaa, monessa muussa jo kulumaa. Heitän villin arvauksen, että katkaisin olisi tuohon kuskinpenkkiin liittyvä, jos siinä on jotain erikoissäätöä vaikka näyttää ihan normipenkiltä. Ilmoituksessahan mainitaan jotain ortopedipenkistä.
Hintaa tuolla kyllä ajettuihin metreihin hieman liikaa, mutta alkaa kuitenkin olla kiinnostava kohde keräilijöille.
Hintaa tuolla kyllä ajettuihin metreihin hieman liikaa, mutta alkaa kuitenkin olla kiinnostava kohde keräilijöille.
Alfa 166 2.4 JTD -00, Alfa 155 1.7 TS- 95, SAAB 9000 CDi -96, CS 2,0t -97
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja