W201 hankinta
W201 hankinta
Mulla ois pohdinnassa kannattaako laittaa bmw e30 vai w201? Hinta luokkaan alle 2000 €, bensa koneella..Laittakaas mielipiteitä mitä tehdä, mikä olis kannattavin ostos? Linkkiäkin voi laittaa. Mitenkä esim. tuo -> http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1252886 , mieluummin kyllä manuaalina. Onko tuo muuten ruisku vai kaasari?
Ehdottomasti w201 ennemmin kuin e30. 190 on kuitenkin ihan oikea auto. Itse ajelin tässä vuoden ja 20000km -85 automaatti 190:llä, tosin diiselillä. Autolla on nyt mittarissa 627000 ja vuoden aikana kertaakaan ei jääty tielle(mersulla jopa hinattiin 2 yli 10 vuotta uudempaa autoa tienposkesta).
Mersun bensakoneet ei kyllä ole mitään maailman taloudellisimpia ja siksi suosittelisin ennemmin diiseliä, jos kilometrejä tulee yli 10000km/vuosi. Omassa kulutus oli keskimäärin kesällä 6.5 ja talvella 7litraa.
Kannattaa katsoa huolellisesti auton ruostetilanne. Takapenkin kun ottaa irti niin näkee onko pohja missään kunnossa. Lattiamatot kannattaa ottaa pois ja katsoa pellit niiden alta. Vähäinenkin ruoste, jos on päässyt läpi asti niin kyllä villiintyy nopeasti ja sitä taistelua ei voi voittaa.
Automaattia suosittelen ennemmin kuin manuaalia. Ainoa haitta tuossa automaatissa on se, että sen jälkeen ei suostu enää ostamaan manuaalia.
Kannattaa tutkia tarkkaan auto ennen ostoa. Tuosta ikäluokasta löytyy paljon ruostepeikkoja, mutta yksilöitäkin saattaa olla vielä saatavissa.
Ja linkin auto on E merkinnästä päätellen ruisku.
Mersun bensakoneet ei kyllä ole mitään maailman taloudellisimpia ja siksi suosittelisin ennemmin diiseliä, jos kilometrejä tulee yli 10000km/vuosi. Omassa kulutus oli keskimäärin kesällä 6.5 ja talvella 7litraa.
Kannattaa katsoa huolellisesti auton ruostetilanne. Takapenkin kun ottaa irti niin näkee onko pohja missään kunnossa. Lattiamatot kannattaa ottaa pois ja katsoa pellit niiden alta. Vähäinenkin ruoste, jos on päässyt läpi asti niin kyllä villiintyy nopeasti ja sitä taistelua ei voi voittaa.
Automaattia suosittelen ennemmin kuin manuaalia. Ainoa haitta tuossa automaatissa on se, että sen jälkeen ei suostu enää ostamaan manuaalia.
Kannattaa tutkia tarkkaan auto ennen ostoa. Tuosta ikäluokasta löytyy paljon ruostepeikkoja, mutta yksilöitäkin saattaa olla vielä saatavissa.
Ja linkin auto on E merkinnästä päätellen ruisku.
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
Perä ulisee, talvella leikkiessä pettää perästä tasauspyörästö ellei joka kerta onnistu sudittelemaan kummallaki fillarilla samaan aikaan. Ruiskun kanssa saattaa tulla kiusoja, KE-Jetronic ei ole mikään ongelmaton ikääntyessään. Ja tietenkin ennen 9/88 valmistetuissa lienee nokkahilut surkeat, tai siis keinut kun naarmuuntuu(mikä tapahtuu herkästi) niin nokka kuluu nopiaan, sitten nostajat raplattaa monissa, sekin on hieman kiinni siitä minkälaisia öljyjä käytetty(huonot öljyt pikeennyttää nostajan kuulavenan silleen että vuotaa välistä.).
Mitähän muuta vielä, nojoo 201 on suhteellisen tuuliviiri. Alustassakaan ei osat ole ikuisia(kunnossa ollesaan ihan hyvä ajettava.). Sitten tietenkin jos se nyt mikään kriteeri on niin bemarit sentään liikahtaa edes kotitarpeisiin, mersut ei juurikaan halua liikahtaa.
EDIT: Oma 201 hörppii arviolta 7-8L/100km, ajo on puolituntinen kerrallaan eli kylmästartti ja sitten aika vaihtelevilla nopeuksilla.(30,40,50,60 ja 80 rajotusalueet löytyy matkanvarrelta.)
Mitähän muuta vielä, nojoo 201 on suhteellisen tuuliviiri. Alustassakaan ei osat ole ikuisia(kunnossa ollesaan ihan hyvä ajettava.). Sitten tietenkin jos se nyt mikään kriteeri on niin bemarit sentään liikahtaa edes kotitarpeisiin, mersut ei juurikaan halua liikahtaa.
EDIT: Oma 201 hörppii arviolta 7-8L/100km, ajo on puolituntinen kerrallaan eli kylmästartti ja sitten aika vaihtelevilla nopeuksilla.(30,40,50,60 ja 80 rajotusalueet löytyy matkanvarrelta.)
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Älä herranjumala vaan mee e30 laittaan...
Kyllähän se tosi on mersu on kumminki auto... Ja ajoominaisuuksiltaa w201 on kyllä huippu ku vertaa e30 bimmeriin... Tiedän kokemuksesta...
Ja ei tommonen e30 2.0 litran ruutana oo sen "äkäsempi" ku 2.0e mersu... On kokeiltu Ja toi nettiauton mese on todennäkösesti ruiskukoneella... 190e
Kyllähän se tosi on mersu on kumminki auto... Ja ajoominaisuuksiltaa w201 on kyllä huippu ku vertaa e30 bimmeriin... Tiedän kokemuksesta...
Ja ei tommonen e30 2.0 litran ruutana oo sen "äkäsempi" ku 2.0e mersu... On kokeiltu Ja toi nettiauton mese on todennäkösesti ruiskukoneella... 190e
Tuli tuossa hankittua itelle välin ajoon
W201 190D 2,5 1986 ml 382 000km
koriltaan siistissä kunnossa ja teknisesti erittäin hyvässä kunnossa
kuvia laittelen jossain vaiheessa kun saan koti koneelle niitä
W201 190D 2,5 1986 ml 382 000km
koriltaan siistissä kunnossa ja teknisesti erittäin hyvässä kunnossa
kuvia laittelen jossain vaiheessa kun saan koti koneelle niitä
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Tunkin reijän alapuolella oleva kumi tutin ympäristöHamis kirjoitti:Mitkä paikat näissä kaksnollaykkösissä on kovimpia ruostumaan?
Kelkan etukumien juuresta
Etu lokasuojan alta helma
Siinä varmaan yleisimmät paikat ja pyörän kaaret
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Ei välttämättäHamis kirjoitti:Jatketaanpa kysymyksillä
Onko kaikki 2litraset riisselit 4-vaihteisia?
Mulla tossa 2.5 on 5 lovinen aski
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Nyt ois kuvatkii siitäpiku kirjoitti:Tuli tuossa hankittua itelle välin ajoon
W201 190D 2,5 1986 ml 382 000km
koriltaan siistissä kunnossa ja teknisesti erittäin hyvässä kunnossa
kuvia laittelen jossain vaiheessa kun saan koti koneelle niitä
Ja pakollinen sisäkuva
Kuvista saan kiittää JAMKUA
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Nuo laudat ol siinä paikallaan kun ostin en tiedä missä vaiheessa ne on tullut siihensasaa kirjoitti:Mistä olet saanut jalopuupanelit muualle kuin tohon vakio paikkaan? Saako niitä jostain ostettua erikseen vai tuliko vakiona mukana?
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: 20.2.2007 18:42
- Paikkakunta: Mäntyharju
mebe 190d
omistin viikonverran bmw 523i ja ajossa ilmeentyi hyvin vakava kallistuma.
joten hankin tilalle karikon autotalon maahantuoman mb 190d autom. -85 193tkm
pari vuotta sitten auto maksoi 4850e
joku on onnistunut löytämään ihan siistin auton. ruostetta ei juurikaan löydy kuin nostokorvakkaeiden putkista. pakoputkenpää hieman ropeloitunut.
autoa ei ole ilmeisesti fiksattu eikä edes paikkamaalattu
vuoden ajelun jälkeen vaihtestossa ilmestyi ongelma ei vaihda aina 3.-->4.
monien roplailujen jälkeen totesin että vaihteisto on rikki.
autolla ajettu nyt 278500km
risalla laatikolla olen nyt ajellu toista vuotta.
pari viikkoa sit ostin varaosiksi 250d 124 -86, siitä olis tarkotus laatikko vaihtaa omaan kulkupeliini.
moottori on toiminu häiriöittä, jarruja ei ole herkistelty, eikä katsastukseen tehty mtn.
alustan osissa tuntuu välyksiä ja ohjattavuus vaeltelevaa jo parin aurauskulmien säädön jälkeenkin
mebet ruostuu mieluusti etukoteloista, mitä niitä olen tarkkaillu
virtalukko paljastaa paljon käyttöhistoriaa, itelläni meni vaihtoon...hankala korjata, kallis
lämppärin puhallin taitaa olla kulutus tavaraa, helppo vaihtaa
lämppärin kennokin meni vaihtoo, helppo vaihtaa vaikka joutuu purkamaan koko kajuutan
yksinkertaisesti ja fiksusti kasattu auto
alustan osat helppoja vaihtaa ja pultit ei vielä koskaan ole tehtaan jäljiltä ollut jumissa vaan satulatkin ja ilmausruuvit/jarruputket irtoavat ehjänä ja vaivatta. kaikki pultit pinnoitettuja,ei ruostu
ovet ei jäädy ja lukot toimii hyvin
startti ja muut sähkölaitteet toimivat vakuuttavasti
auto on hiljainen ajossa ja yllättävän puhdikas..polttaa kumia pienin vippaskonstein
kulutus ajotyylistä riippumatta aina 6.3-6.5
olen ollut hyvin tyytyväinen.
tee se itse miehen unelma auto, osia löytyy, remontit ei mitään vakavia, vaan voi rauhassa suunitela, harvoin mitään ajoa estävää, ennemminkin normaalia kulumista.
kardaanin kannatinlaakeria, iskareita, oven rajottimia
helppoja vaihtaa ja rassailla
auto on tukevaa tekoa
penkit on huonot ja ohjaus raskas, vaikka vaihdoin tehostajan pumpun 250d:stä
jalopuuratti on kiva varuste, kun nykyautoihin ei vaihtoratteja saa laitella
kaukokeskuslukituksen meben taittoavaimella saa 100eurolla, helppo asentaa.
mebe pitää arvonsa hyvin
käynistyy hyvin napakassakin pakkasessa.
hyvät jarrut
joten hankin tilalle karikon autotalon maahantuoman mb 190d autom. -85 193tkm
pari vuotta sitten auto maksoi 4850e
joku on onnistunut löytämään ihan siistin auton. ruostetta ei juurikaan löydy kuin nostokorvakkaeiden putkista. pakoputkenpää hieman ropeloitunut.
autoa ei ole ilmeisesti fiksattu eikä edes paikkamaalattu
vuoden ajelun jälkeen vaihtestossa ilmestyi ongelma ei vaihda aina 3.-->4.
monien roplailujen jälkeen totesin että vaihteisto on rikki.
autolla ajettu nyt 278500km
risalla laatikolla olen nyt ajellu toista vuotta.
pari viikkoa sit ostin varaosiksi 250d 124 -86, siitä olis tarkotus laatikko vaihtaa omaan kulkupeliini.
moottori on toiminu häiriöittä, jarruja ei ole herkistelty, eikä katsastukseen tehty mtn.
alustan osissa tuntuu välyksiä ja ohjattavuus vaeltelevaa jo parin aurauskulmien säädön jälkeenkin
mebet ruostuu mieluusti etukoteloista, mitä niitä olen tarkkaillu
virtalukko paljastaa paljon käyttöhistoriaa, itelläni meni vaihtoon...hankala korjata, kallis
lämppärin puhallin taitaa olla kulutus tavaraa, helppo vaihtaa
lämppärin kennokin meni vaihtoo, helppo vaihtaa vaikka joutuu purkamaan koko kajuutan
yksinkertaisesti ja fiksusti kasattu auto
alustan osat helppoja vaihtaa ja pultit ei vielä koskaan ole tehtaan jäljiltä ollut jumissa vaan satulatkin ja ilmausruuvit/jarruputket irtoavat ehjänä ja vaivatta. kaikki pultit pinnoitettuja,ei ruostu
ovet ei jäädy ja lukot toimii hyvin
startti ja muut sähkölaitteet toimivat vakuuttavasti
auto on hiljainen ajossa ja yllättävän puhdikas..polttaa kumia pienin vippaskonstein
kulutus ajotyylistä riippumatta aina 6.3-6.5
olen ollut hyvin tyytyväinen.
tee se itse miehen unelma auto, osia löytyy, remontit ei mitään vakavia, vaan voi rauhassa suunitela, harvoin mitään ajoa estävää, ennemminkin normaalia kulumista.
kardaanin kannatinlaakeria, iskareita, oven rajottimia
helppoja vaihtaa ja rassailla
auto on tukevaa tekoa
penkit on huonot ja ohjaus raskas, vaikka vaihdoin tehostajan pumpun 250d:stä
jalopuuratti on kiva varuste, kun nykyautoihin ei vaihtoratteja saa laitella
kaukokeskuslukituksen meben taittoavaimella saa 100eurolla, helppo asentaa.
mebe pitää arvonsa hyvin
käynistyy hyvin napakassakin pakkasessa.
hyvät jarrut
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: 20.2.2007 18:42
- Paikkakunta: Mäntyharju
bemarikin on ollut
nii oli mul bemari pari vuotta 316i -89
ostaessa 224tkm
autotoimi ihan hyvin, siisti ja ruosteeton, hiljainen, tukeva ajaa.
autoon vaihdettiin moottori, kun kansi meni, jäähdytin, lämppärinkenno, pa-tankki, alustanosia, iskarit, käyntihäiriöitä jäi vaikka säädimme ilmamäärämittarin ja käytettiin useasti boschin ruiskuhuollossa
autossa oli 286tkm kun myin, huonoin auto mitä mulla on ollut
muita autoja on ollut
toyota carinaII -92 271tkm-300tkm (hyvä)
toyota carina E -94 224tkm-280tkm (yksi parhaita)
lada 2105 -91 33tkm-43tkm (kuin uusi)
lada 2105 -93 ??? (pommi)
bmw 523i -96 143tkm-yksi tankkaus (hyvä)
nissan almera GX 1,6 -97 160tkm-180tkm (ruostepesä)
mb 300tdi -84 687tkm-700tkm (no joo)
subaru leone 1,6 -90 124tkm-205tkm (yksi parhaita) yhä ajossa...
vw passat variant 2,0 -95 265tkm (surkea) myydään pian
ja koeajot jatkuu...
ostaessa 224tkm
autotoimi ihan hyvin, siisti ja ruosteeton, hiljainen, tukeva ajaa.
autoon vaihdettiin moottori, kun kansi meni, jäähdytin, lämppärinkenno, pa-tankki, alustanosia, iskarit, käyntihäiriöitä jäi vaikka säädimme ilmamäärämittarin ja käytettiin useasti boschin ruiskuhuollossa
autossa oli 286tkm kun myin, huonoin auto mitä mulla on ollut
muita autoja on ollut
toyota carinaII -92 271tkm-300tkm (hyvä)
toyota carina E -94 224tkm-280tkm (yksi parhaita)
lada 2105 -91 33tkm-43tkm (kuin uusi)
lada 2105 -93 ??? (pommi)
bmw 523i -96 143tkm-yksi tankkaus (hyvä)
nissan almera GX 1,6 -97 160tkm-180tkm (ruostepesä)
mb 300tdi -84 687tkm-700tkm (no joo)
subaru leone 1,6 -90 124tkm-205tkm (yksi parhaita) yhä ajossa...
vw passat variant 2,0 -95 265tkm (surkea) myydään pian
ja koeajot jatkuu...
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: 20.2.2007 18:42
- Paikkakunta: Mäntyharju
bemarikin on ollut
nii oli mul bemari pari vuotta 316i -89
ostaessa 224tkm
autotoimi ihan hyvin, siisti ja ruosteeton, hiljainen, tukeva ajaa.
autoon vaihdettiin moottori, kun kansi meni, jäähdytin, lämppärinkenno, pa-tankki, alustanosia, iskarit, käyntihäiriöitä jäi vaikka säädimme ilmamäärämittarin ja käytettiin useasti boschin ruiskuhuollossa
autossa oli 286tkm kun myin, huonoin auto mitä mulla on ollut
muita autoja on ollut
toyota carinaII -92 271tkm-300tkm (hyvä)
toyota carina E -94 224tkm-280tkm (yksi parhaita)
lada 2105 -91 33tkm-43tkm (kuin uusi)
lada 2105 -93 ??? (pommi)
bmw 523i -96 143tkm-yksi tankkaus (hyvä)
nissan almera GX 1,6 -97 160tkm-180tkm (ruostepesä)
mb 300tdi -84 687tkm-700tkm (no joo)
subaru leone 1,6 -90 124tkm-205tkm (yksi parhaita) yhä ajossa...
vw passat variant 2,0 -95 265tkm (surkea) myydään pian
ja koeajot jatkuu...
ostaessa 224tkm
autotoimi ihan hyvin, siisti ja ruosteeton, hiljainen, tukeva ajaa.
autoon vaihdettiin moottori, kun kansi meni, jäähdytin, lämppärinkenno, pa-tankki, alustanosia, iskarit, käyntihäiriöitä jäi vaikka säädimme ilmamäärämittarin ja käytettiin useasti boschin ruiskuhuollossa
autossa oli 286tkm kun myin, huonoin auto mitä mulla on ollut
muita autoja on ollut
toyota carinaII -92 271tkm-300tkm (hyvä)
toyota carina E -94 224tkm-280tkm (yksi parhaita)
lada 2105 -91 33tkm-43tkm (kuin uusi)
lada 2105 -93 ??? (pommi)
bmw 523i -96 143tkm-yksi tankkaus (hyvä)
nissan almera GX 1,6 -97 160tkm-180tkm (ruostepesä)
mb 300tdi -84 687tkm-700tkm (no joo)
subaru leone 1,6 -90 124tkm-205tkm (yksi parhaita) yhä ajossa...
vw passat variant 2,0 -95 265tkm (surkea) myydään pian
ja koeajot jatkuu...
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: 20.2.2007 18:42
- Paikkakunta: Mäntyharju
bemukin ollut
nii oli mul bemari pari vuotta 316i -89
ostaessa 224tkm
autotoimi ihan hyvin, siisti ja ruosteeton, hiljainen, tukeva ajaa.
autoon vaihdettiin moottori, kun kansi meni, jäähdytin, lämppärinkenno, pa-tankki, alustanosia, iskarit, käyntihäiriöitä jäi vaikka säädimme ilmamäärämittarin ja käytettiin useasti boschin ruiskuhuollossa
autossa oli 286tkm kun myin, huonoin auto mitä mulla on ollut
muita autoja on ollut
toyota carinaII -92 271tkm-300tkm (hyvä)
toyota carina E -94 224tkm-280tkm (yksi parhaita)
lada 2105 -91 33tkm-43tkm (kuin uusi)
lada 2105 -93 ??? (pommi)
bmw 523i -96 143tkm-yksi tankkaus (hyvä)
nissan almera GX 1,6 -97 160tkm-180tkm (ruostepesä)
mb 300tdi -84 687tkm-700tkm (no joo)
subaru leone 1,6 -90 124tkm-205tkm (yksi parhaita) yhä ajossa...
vw passat variant 2,0 -95 265tkm (surkea) myydään pian
ja koeajot jatkuu...
ostaessa 224tkm
autotoimi ihan hyvin, siisti ja ruosteeton, hiljainen, tukeva ajaa.
autoon vaihdettiin moottori, kun kansi meni, jäähdytin, lämppärinkenno, pa-tankki, alustanosia, iskarit, käyntihäiriöitä jäi vaikka säädimme ilmamäärämittarin ja käytettiin useasti boschin ruiskuhuollossa
autossa oli 286tkm kun myin, huonoin auto mitä mulla on ollut
muita autoja on ollut
toyota carinaII -92 271tkm-300tkm (hyvä)
toyota carina E -94 224tkm-280tkm (yksi parhaita)
lada 2105 -91 33tkm-43tkm (kuin uusi)
lada 2105 -93 ??? (pommi)
bmw 523i -96 143tkm-yksi tankkaus (hyvä)
nissan almera GX 1,6 -97 160tkm-180tkm (ruostepesä)
mb 300tdi -84 687tkm-700tkm (no joo)
subaru leone 1,6 -90 124tkm-205tkm (yksi parhaita) yhä ajossa...
vw passat variant 2,0 -95 265tkm (surkea) myydään pian
ja koeajot jatkuu...
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
katoppa tuolta vähän heikkoja kohtia
http://kuvablogi.com/nayta/947790/
siinä nyt aluksi heikkoja kohtia tohon vielä lisätään helmat ja takalokasuojan alareunat,taka lattiat oli aivan ehjät
http://kuvablogi.com/nayta/947790/
siinä nyt aluksi heikkoja kohtia tohon vielä lisätään helmat ja takalokasuojan alareunat,taka lattiat oli aivan ehjät
Minkäköhän auton se tämän topikin aloittaja osti oikein.. ?? Taisi Bemarin ku ei o tänne kertonna..
Omasta kokemuksestani voin sanoa että en pitänyt bemun E30 ajettavuudesta, omistin sellaisen hetken ja oliki todella siisti ajettuki alle 200tkm., mutta kaipuu tuli pian takaisin mersun rattiin.
Kyllä 201 on parempi, mutta tosiaan kaikki yllämainitut asiat kun tarkistaa ostaessa jo nii voi välttää paljon. Onneksi silti paljon hyviä 201 on vielä liikkeellä, kaikinpuolinhan se o näppärä ja kiva auto, suurimman miinuksen itse annan pienille sisätiloille. Ulkonäkö on aina mieleen, tosi hieno mersun malli vanhaksi.
Omasta kokemuksestani voin sanoa että en pitänyt bemun E30 ajettavuudesta, omistin sellaisen hetken ja oliki todella siisti ajettuki alle 200tkm., mutta kaipuu tuli pian takaisin mersun rattiin.
Kyllä 201 on parempi, mutta tosiaan kaikki yllämainitut asiat kun tarkistaa ostaessa jo nii voi välttää paljon. Onneksi silti paljon hyviä 201 on vielä liikkeellä, kaikinpuolinhan se o näppärä ja kiva auto, suurimman miinuksen itse annan pienille sisätiloille. Ulkonäkö on aina mieleen, tosi hieno mersun malli vanhaksi.
® Mesen Porkkana-klubi