Niin no....mielikuvahan tosiaan jokaisella, että kun puhutaan sinkitystä korista, niin ajatukset viettää hymyssä suin jonnekkin suurjännitesähkötolpan juureen kunnon paksua kuumasinkitystä ihailemaan, mutta auto ja ennen kaikkea mersumaailmassa asiaa onkin lähestytty täysin toisesta vinkkelistä, eli miten tuottaa tehtaalle edullisesti maailman ohuin kerros*, jota voi vielä pokkana mainostaa sinkittynä
Mersu käyttää osassa osia valmista sähkösinkittyä peltiä, josta prässäillään osia, mutta käytössä on myös kuumasinkittyjä korin osia (joissa sinkin paksuus tosiaan luokkaa naurettava) ja kaiken huippuna käyttävät kuulemma lakkaa jossa sinkki pigmenttiä!!!!

Sillä on varmaan suojattu pohja?
Tuota hentoista sinkkiä toki pystyisi suojata kun heti uutena veisi suoraan liikkeestä ruostesuojaukseen....mutta tehtaan mukaan ei muka tarvitse ja näitä uutena ostavat ei välitä pätkän vertaa, kun vaihtavat kuitenkin 2-3v jälkeen taas uuteen ja meille loppukäyttäjille jää sitten nämä ruosteiden kanssa kamppailut
* Tuo maailman ohuin tuli siitä, kun isäukon uutena ostama 212:nen oli reilun vuoden kuluttua (vajaa 50tkm mittarissa) jo ensimmäisen kerran uudelleen maalattavana takuuseen helmoista, ovien alareunoista ja takapuskurista....ei ruosteen takia, vaan että olivat todella keksineet nano maalin, joka ilmeisesti tarkoittaa tässä tapauksessa automaailman ohuinta maalikerrosta
Musta auto oli helmoistaan ihan harmaa värin kadottua...eikä todellakaan ole sillä autolla hiekkateitä koluttu, vaan pääteitä tahkottu suomea päästä päähän....että maku ja usko meni siitäkin nanosta välittömästi, vaikka kuulostaa esitteessä hienolta ja mielikuvamarkkinointi toimii.
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...