

Autohan on viellä muutettu pakettiautoksi, huokeat verot houkuttelisi.







Samuli H kirjoitti:Hintaisekseen ei ollenkaan paha.
Jos auto on korinvaihto niin silloin turbotuksen voi unohtaa.
Osia saa lisätä, mutta ei vaihtaa!Rekisteriotteessa lukee, että muutosprosentti 43... Eli eikai sille oo mitää tehtävissä.
Ettei olisi ollut näin...aaltojarvi kirjoitti:Lasketaankos se turbottaminen vielä nykyäänkin moottorinvaihdoksi![]()
Onhan ne mainioita pelejä. En tiiä mikä siinä on mutta joku pieni bensakikotin tuntuu ajossa hirveen laiskalta, vaikka kiihtyis diesel-123:sta reippaasti paremmin. Noitten kanssa se taas ei haittaa kun se jotenkin kuuluu asiaan ettei sitä suorituskykyä ole oikeastaan minkäänlaista. Ja hyviähän ne on ajaa.E200D kirjoitti:Täytyy kyllä sanoo, että vaikka ratissa on puol varttikierrosta klappia, on melkeen, tai jopa parempi ajettava kun tuo satakaksnelonen. Täytyy alkaa kartottamaan, kuinka monta(kymmentä) neliötä peltiä tarttii, että sais leimattavaan kuntoon.Tuo on auto, josta tykkään. On tanakka ja jykevä, eikä oo kiire minnee.
Rullaava projektikori löytyisi. Ollut 300D automatic, tällä hetkellä ei siis tekniikkaa mutta mukaan saa tarvittaessa 300:sen projektikoneen.E200D kirjoitti:Vaikka mieleni tekisikin W123 sedania, koneella ei väliä, kunhan on Diesel! Mutta rahat ei riitä, kun maksavat mansikoita...
Tjaa!eseestie kirjoitti:Rullaava projektikori löytyisi. Ollut 300D automatic, tällä hetkellä ei siis tekniikkaa mutta mukaan saa tarvittaessa 300:sen projektikoneen.E200D kirjoitti:Vaikka mieleni tekisikin W123 sedania, koneella ei väliä, kunhan on Diesel! Mutta rahat ei riitä, kun maksavat mansikoita...
Autossa on automaatti-ilmastointi.
Eikä maksaisi mansikoita, ihan €urot kelpaa.
Veit sanat suustanionre kirjoitti:Onhan ne mainioita pelejä. En tiiä mikä siinä on mutta joku pieni bensakikotin tuntuu ajossa hirveen laiskalta, vaikka kiihtyis diesel-123:sta reippaasti paremmin. Noitten kanssa se taas ei haittaa kun se jotenkin kuuluu asiaan ettei sitä suorituskykyä ole oikeastaan minkäänlaista. Ja hyviähän ne on ajaa.
jarrut hävis nyt lopullisest Crying or Very sad Ja savu alko nousee repsikan etujarrusta...
Minun mielestäni pahasti lahon ja muutenkin viallisen 123:n laittaminen ei kannata niin kauan kun niitä on saatavissa halvalla ikäisekseen hyväkuntoisina ja katsastettuina.Niin jos koittaisi harsia tota satakakskolmosta sen verta kasaan, että ajaa pystyisi. Takajousien topparikumien ympäriltä on pellit hävinny melkeen kokonaan, ja koko repsikan jalkatilan etunurkka.
........
takapyörän laakerit on loppu kummaltakin puolelta, nekin pitäis vaihtaa kaiketi. Ja löytyyhän tosta vanhuksesta varmaan niinkin paljo hitsuuttavaa, ettei ajossa oo ihan vähään aikaan. Ja siirtokilvillä ajelu tulee kalliiksi. Very Happy Aivan mahtava auto, täytyy myöntää. Vaikka mieleni tekisikin W123 sedania, koneella ei väliä, kunhan on Diesel! Mutta rahat ei riitä, kun maksavat mansikoita..
TuostaE200D kirjoitti:Tjaa!Missäs kunnossa kori on? Samassa kun tuo oma?
Vai onko semmonen, ettei tartti lumikenkiä ajaessa ollenkaan?
Oishaa miulla tossa 240 kone ja manuaaliaski.
Ja jos ihan eurot kelpaa, ni niitä pitää varmaa olla jo aika säkillinen?
![]()
Ei tuo mielestäni aiva toivoton tapaus ole, tietysti vanhassa autossa aina jotain on mutta ei tuo läpimätä ole. Kyllä tuosta vielä auton saa tehtyä.E200D kirjoitti:Näyttää olevan vähintään yhtä "hyvässä" kunnossa, ku miun farkku.![]()
Että onko ihan lahohko?
Kiitoksia aateeähvää on ny pari purkkia, luulis riittävän.onre kirjoitti:ATF 220 käy hyvin laatikkoon. Onnittelut leiman johdosta