Kaipa se semmoinen sitten totta tosiaan uupuu; tais edellisellä käyttäjällä olla vaan ölöpänkierto suodatinjalan ja pohjan kautta...dealer kirjoitti:Öljynjäähdytin on ollut STT setissä alunperin muttei kuvassa näy ?
Sepon W140 S320 (korjataan,kai:W123 200D,W126 300SE)
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
OK, kiitos tiedoista; onneksi ei tämän kanssa kiire ole, joten voipi koittaa hommata puuttuvia palikoita internetin nurkista ihan rauhassa. Tämä turbomualima muutenkin itelle ihan uutta, joten äimisteltävää riittää...
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
OK, voisipa olla erittäin varteenotettava vaihtoehto kun nämä (t)urpoilut pääsevät joskus aikanaan vauhtiin, kiitosta !
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Peräpäästä kuulunut pikku putputtelu voimistui lopulta turhan kovaksi pörinäksi, varsinkin kiihdytettäessä bensa-automainen turina kuului eritoten luu ulukona ajettaessa hyvinkin selvästi. Kaukaahan ei syyllistä tarvinnut hakea, tuommoisen osan vaihto oli lauantaina ohjelmassa. Kohtuu hyvin irtos vanaha paikaltaan, oisko vajaa 20 minuuttia tuhraantunu remontissa.
Tuli vähän maalattuakin tuota ennen paikalleen laittoa, josko kestäis piirun verran kauemmin
Talaviki kait se sieltä joskus tullee, nastarenkaiden vanteitakin piti vähän entrata, pilkistää kuvasta.
Tuli vähän maalattuakin tuota ennen paikalleen laittoa, josko kestäis piirun verran kauemmin
Talaviki kait se sieltä joskus tullee, nastarenkaiden vanteitakin piti vähän entrata, pilkistää kuvasta.
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W126:sta välillä
Kuinka päästä tästä:
Tähän:
Yksi vaihtoehto on kuoria anturin metallikuorta auki ja asentaa parhaaksi katsomallaan tavalla moinen härpäke (3kOhm NTC) johtojen päihin kiinni:
Tähän:
Yksi vaihtoehto on kuoria anturin metallikuorta auki ja asentaa parhaaksi katsomallaan tavalla moinen härpäke (3kOhm NTC) johtojen päihin kiinni:
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Pari kertaa XUXin Ässän tien päällä nähtyäni tuli innostusta saattaa omakin Ässä katsastus/-ajokuntoon, vaatiipi alapallojen uusinnan ja takatukivarren vaihdon. Aloteltu on palloista ja siinä sivussa jotain muutakin tuleepi tehtyä.
Riivatun absi-anturit eivät näemmä lähde suosiolla irti, joten otin pistokkeet irti konehuoneen puolelta ja vielä pitää tempaista ne läpivientikumit irti ennenkuin saanee olka-akselin korjaamolle vietyä.
Jatkuu tästä taas joku viikko...
Riivatun absi-anturit eivät näemmä lähde suosiolla irti, joten otin pistokkeet irti konehuoneen puolelta ja vielä pitää tempaista ne läpivientikumit irti ennenkuin saanee olka-akselin korjaamolle vietyä.
Jatkuu tästä taas joku viikko...
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Jotakin hyötyäkin kun levittelen nuita OM617A:n höyryjä pitkin kyliäSeppo kirjoitti:Pari kertaa XUXin Ässän tien päällä nähtyäni tuli innostusta saattaa omakin Ässä katsastus/-ajokuntoon...
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Piti räppästä hätänen kuva kun aamuliikenteessä männä viikolla huristeli kokonaista kaksi kpl:tta 737:aa menemään. 240 D oli hän joka meni eellä:
Siinä ois sitten työsarkaa Ässälle kun ehtis/jaksais alotella etupään kasausta:
Föörderin Lemmit siellä nätisti paikallaan jonkin epäilyttävän valkoisen asennusjauhon kera. Vajaa 200 € tuli säästettyä tällä tavalla ite purkamalla vs. ajamalla auto pajalle ja "Laittakaapa uuvet alapallot, kiitos".
Siinä ois sitten työsarkaa Ässälle kun ehtis/jaksais alotella etupään kasausta:
Föörderin Lemmit siellä nätisti paikallaan jonkin epäilyttävän valkoisen asennusjauhon kera. Vajaa 200 € tuli säästettyä tällä tavalla ite purkamalla vs. ajamalla auto pajalle ja "Laittakaapa uuvet alapallot, kiitos".
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Talavi tekee näemmä tuloaan ja MB-Texxi meinaa jo aamuisin jäätää kylymää rinkiä arssin ympärille, joten häätyi asennella tori.fi:stä löydetyt mallikohtaiset päälliset istuimiin (ku halavalla sain). Selkäpäälliset jätin vielä laittamatta, josko pärjäiski ilman niitä. Ai niin, kuvassahan näkyy myös yks baby-step lähemmäs turboa, kiitos jovihavan ! Mutta kuten sanottu, niin kauan kuin kuski viheltelee ajaessaan, ei turbon vihellyksiä tarvita
Ja kuten autoistakin jo voi arvata, vaatemuotikin täytyy tietysti olla aina viimmeisen päälle viimeisten virtausten mukaista, joten netin syövereistä tilasin itelle:
Ja kuten autoistakin jo voi arvata, vaatemuotikin täytyy tietysti olla aina viimmeisen päälle viimeisten virtausten mukaista, joten netin syövereistä tilasin itelle:
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Hienoa! Kohta pitää päästää oma ässäkin talviunille. On se vaan ollut niin mahottoman kiva loppukesä ässän kanssa seurustellessa. Urheiluvarusteiden kuljetukseen W126 ei tosin ole optimoitu vaikka tilava onkin.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Joko oot saanut lämpöä kabiiniin?XUX63 kirjoitti:Hienoa! Kohta pitää päästää oma ässäkin talviunille. On se vaan ollut niin mahottoman kiva loppukesä ässän kanssa seurustellessa. Urheiluvarusteiden kuljetukseen W126 ei tosin ole optimoitu vaikka tilava onkin.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Paita löytyi paikasta nimeltä etsy.com, pitäis olla ihan käsin tilauksesta tehtyä tavaraa (syötä hakukenttään vaikkapa retro mercedes). Liekö vielä myynnissä / kokoja; eiköhän se sieltä seleviä.
Vai lämpöonkkelmmia Ässässä, niitä mullakin on piisannut koko omistusajan verran, välillä enemmän välillä vähemmän...tuo automaatti-ilmastointi varsinkin on ainakin kohtuu vikaherkkä mitä nyt on tullu eri foorumeita luettua. Oon vaihtanunna vesiventtiiliä, apukiertopumppua, säätöyksikköä jne, mutta vielä ei itselläkään kaikki pelaa niinkuin pitäisi. Seuraavaksi tilauksessa Saksasta käytetty kokonainen säätöventtiilihärpäke, josko se megneetti olis mulla jotenkin väsähtänyt aikojen saatossa eikä jaksa enää liikuttaa venttiiliä oikein...sitten vois siirtyä mittailemaan lämpöantureita ja vakuumielementtejä...
Vai lämpöonkkelmmia Ässässä, niitä mullakin on piisannut koko omistusajan verran, välillä enemmän välillä vähemmän...tuo automaatti-ilmastointi varsinkin on ainakin kohtuu vikaherkkä mitä nyt on tullu eri foorumeita luettua. Oon vaihtanunna vesiventtiiliä, apukiertopumppua, säätöyksikköä jne, mutta vielä ei itselläkään kaikki pelaa niinkuin pitäisi. Seuraavaksi tilauksessa Saksasta käytetty kokonainen säätöventtiilihärpäke, josko se megneetti olis mulla jotenkin väsähtänyt aikojen saatossa eikä jaksa enää liikuttaa venttiiliä oikein...sitten vois siirtyä mittailemaan lämpöantureita ja vakuumielementtejä...
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Ja kuten autoistakin jo voi arvata, vaatemuotikin täytyy tietysti olla aina viimmeisen päälle viimeisten virtausten mukaista, joten netin syövereistä tilasin itelle:
[/quote]
Nyt taidan tietää mitä toivon Joululahjaksi!
[/quote]
Nyt taidan tietää mitä toivon Joululahjaksi!
W124 E200 1994
W123 230E 1982 (mr-projekti)
S204 200 kompressor 2008
Ex Mercedes Benz w115 220 D (mr)
W123 230E 1982 (mr-projekti)
S204 200 kompressor 2008
Ex Mercedes Benz w115 220 D (mr)
Johan löytyi lopulta aikaa ja intoa saattaa Ässändeerusta etiäpäin. ABSi-anturit konehuoneen puolelle, kumitutin ähellys paikalleen, jouset kasaan jumalattoman ähinän kera rengasta ja jalakoja vastaan tukien, iskarin yläpää irti (alapään pultit sen näköiset, että liekö ikinä saa irtikään...) että sais vähän vähemmällä vaivalla jousen survottua takas, sitten tunkkausta altapäin, että sai alapallon mutterin kirrattua, samoin raijetangon päälle sama homma. Levyt paikalleen, uuvet laakerit rasvoineen, jarrusatulat, palat, renkaat. Vielä pitää muistaa kiristää ylätukivarren mutteri nyt kun auto makaa renkaillaan, mutta tässä vaiheessa jo nälätti sen verran että olokoot siinä tälle päivää prkl
Kait se häätyy käyvä vielä jälet siivoamassa ja pikku koeajokin ois poikaa ennen takatukivarsiremppaa...
Kait se häätyy käyvä vielä jälet siivoamassa ja pikku koeajokin ois poikaa ennen takatukivarsiremppaa...
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Jees, ihammukavatahan tuo oli kuitenkin, tosin kroppa näyttää tänään muistavan eiliset työasennot aika mukavasti jospa ees osa jumeista ois vielä peräisin perjantain mesesählystäXUX63 kirjoitti:Doddiih, tallissa sattuu ja tapahtuu
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Kahtelin siinnä tännään ohiajaissa että oiskohan Seppo ässän kimpussa, pieni ilka kävi mielessä että ois voinu vaikka jarrutella moriestamaan. Vaan kun oli just saanu vuokraportterin hyvään lentoon niin ei vihtiny alakaa hölläilemään, ehhin jo illaksi tänne kotoseuvuille entiselle 973-alueelle
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
No oisit vaan tullunna, vaikka itekki tiiän että pitkälle matkalle lähettyä jaksa turhia pysähellä vähän väliä
Tulihan sitä tosiaan käytyä paikkoja siivoamassa ja tärskäytin koneenkin käymään; koeajolle ei päässy kun sen verran vielä siinä homma kesken, että tarvinnee käyvä naapurissa pulttipyssyn kanssa kirimässä se ylätukivarren mutteri, ei ala kiristymään muuten...
Tulihan sitä tosiaan käytyä paikkoja siivoamassa ja tärskäytin koneenkin käymään; koeajolle ei päässy kun sen verran vielä siinä homma kesken, että tarvinnee käyvä naapurissa pulttipyssyn kanssa kirimässä se ylätukivarren mutteri, ei ala kiristymään muuten...
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Talvirattaat alle tänään aamusella, niin ei tarvii perinteisesti illankähmässä räntäsatteessa ottalampun valossa sitten vaihtaa. Samalla tuskailin tuota vetaria, jonka päästä valitettavan vähän tuo katkennut pultti näkyy; ei suostunut pyörähtämään, varsinkin kun vain isseksein koitin tolskata jos jonniinmoisten piikkien / pihtien kanssa tuohon yhteen näkyvään kierteeseen toisella kädellä piti koko ajan kannatella sitä nottei tipu. Pitäiskö se taas kokeilla tuota hitsauskonstia...tai jos porailis ja/tai löis jotain nysän päähän kiinni jotta vois sitte pyöritellä sen poies. Tai sitten oikotietä onneen ei ole vaan se on kerta kaikkiaan vaihdettava toiseen, mutta olispas siinäkin taas oma hommansa
Ässänkin ylätukivarren mutterit suostuivat kiristymään kun tunkkasin toisen puolen autosta ylös, joten etupää selevä nytten toistaiseksi.
Ässänkin ylätukivarren mutterit suostuivat kiristymään kun tunkkasin toisen puolen autosta ylös, joten etupää selevä nytten toistaiseksi.
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Eipä se auttanut ku ruveta taas vetarijumpalle, nimittäin: olin näjemmä kaiken huipuksi unohtanut toisesta vetarista prikan, joka tulee perän stefaa vasten sovittaen sen pituuden sillai sopivaksi, jotta sokka menee nätisti uraan eikä väljyyttä siihen sitten jää.
Tämä siis selvisi kun huvikseni liikuttelin toistakin vetaria käsin ja todellakin lenkkasihan se prkl. Niin oli hyvin tarrannut vanhaan vetariin kiinni se levy, etten sitä ollut edes huomannut kesän alussa (toisella puolella ei ollut moisia ollenkaan). Vaihdoin sitten se epäonnen pulttivetarin varalla olleseen yksikköön, taistelen joskus myöhemmin sen nysän poies sieltä.
Tympein pultti, piti perää laskea että pääsi käsiksi.
Ei lenkkase enää kun tuo on paikoillaan !
Onneksi oli remonttikelit kohillaan, +9°C ja arska paisteli, tosin suht kovan tuulen kera.
Tämä siis selvisi kun huvikseni liikuttelin toistakin vetaria käsin ja todellakin lenkkasihan se prkl. Niin oli hyvin tarrannut vanhaan vetariin kiinni se levy, etten sitä ollut edes huomannut kesän alussa (toisella puolella ei ollut moisia ollenkaan). Vaihdoin sitten se epäonnen pulttivetarin varalla olleseen yksikköön, taistelen joskus myöhemmin sen nysän poies sieltä.
Tympein pultti, piti perää laskea että pääsi käsiksi.
Ei lenkkase enää kun tuo on paikoillaan !
Onneksi oli remonttikelit kohillaan, +9°C ja arska paisteli, tosin suht kovan tuulen kera.
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Saksasta oli tullut taas vaihteeksi pakettia, joten pientä remppaahan se tiesi:
n. 125 € kustansi syyläri ja parit suodattimet samassa paketissa kotiovelle, ei paha; tuo Nissens pitäis kuitennii olla ihan ok-merkki muilta voorumeilta luettujen kokemusten mukaan.
Sitten se pari viikkoa sitten vaihdettu vetoakseli Nyt tais käydä niin että tuli huijatuksi eka kertaa foorumin kautta tehdyllä ostoksella, se pari viikkoa sitten vaihdettu v-akseli kesti ehkä 200 km ennenkuin aluksi vieno kahina ja satunnainen kolke (alkoi tiistaina) ja sitten torstaina kotio ajaessa alkoi aivan jumalaton pauke ja kalkatus, kyllä sielä pyöräteiltä päät kääntyili kun ohi kolkuttelin No se vanaha aksila taas paikalleen siinä alkuyön kähmässä halogeenien ja ottalampun voimin ja taas on menty etiäpäin...
Sitten seuraavaksi ennen pakkasten tuloa pitäis vetäistä apparin jalkotilaan sisälämppärin johto, mahtuukohan tuosta akun kohilta menevästä nipusta moisen ujuttamaan vai mistä lie olis paree ?
n. 125 € kustansi syyläri ja parit suodattimet samassa paketissa kotiovelle, ei paha; tuo Nissens pitäis kuitennii olla ihan ok-merkki muilta voorumeilta luettujen kokemusten mukaan.
Sitten se pari viikkoa sitten vaihdettu vetoakseli Nyt tais käydä niin että tuli huijatuksi eka kertaa foorumin kautta tehdyllä ostoksella, se pari viikkoa sitten vaihdettu v-akseli kesti ehkä 200 km ennenkuin aluksi vieno kahina ja satunnainen kolke (alkoi tiistaina) ja sitten torstaina kotio ajaessa alkoi aivan jumalaton pauke ja kalkatus, kyllä sielä pyöräteiltä päät kääntyili kun ohi kolkuttelin No se vanaha aksila taas paikalleen siinä alkuyön kähmässä halogeenien ja ottalampun voimin ja taas on menty etiäpäin...
Sitten seuraavaksi ennen pakkasten tuloa pitäis vetäistä apparin jalkotilaan sisälämppärin johto, mahtuukohan tuosta akun kohilta menevästä nipusta moisen ujuttamaan vai mistä lie olis paree ?
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)