Vappaavirtasuodatin on vähintäänki riittävä, varmaan kuva vääristää kun ahtoputket tulee vähän eteen. Ylävesiletku jatkettiin joten on paikoillaan. Syylärin siirsin niin sivuun kun sai, flektin siipiä joutui vähän lyhentämään. Hyvin ainakin tällä kokoonpanolla pysyy lämmöt 85 asteessa.
Pumppu tuli eilen. Näyttäisi siltä että se öljynkierto on erinlainen, koska tuossa on se turbon pumppu. Miten sen pumpun öljynkierron sitten toteuttais?\
Hienoa että sait letkut ja lämmöt pysymään ittellä lämpöjen kanssa ollut ongelmaa mutta uudemmalla useampi lapasella lektillä joka sorvattu tuohon ja sähkölektillä kesällä ok.
Teetät siihen hydraulliikkaletkun vanhan tilalle ja pumpun päähän ajoistus tulpan tilalle banjopultti jossa niin pieni reikä, että öljy juuri pikkuisen valuu läpi. Reikä ei saa olla liian iso.
pumpun sain eilen paikalleen, kyllähän siihen ihan mukavasti tuli potkua. Ahtopaineita ei ole kuin vähän reilu 1 bar ja enempää en pidäkkään, kun on kyllä tarpeeksi jo vetoja tuolle ahtopainemäärälle.
No eipä sitä tarvinnu ees yrittää särkiä kun särkyy näköjään normaali ajollaki. Vaihelaatikko hajos kiihytyksesä, Tuosa laatikossa on kyllä kolmonen ääntäny aina nii särkyminen oli odotettavisaki.
Meinaatko pitää manuaalina? Mulla olis turbodieselin automaattilaatikko ylimääräisenä. Pitäiskö se olla jostain pakumersusta se manuaali että kestäis, sellainen valurautainen irtonaisella kytkinkopalla.
Tämä mersuhan siirty uudelle omistajalle elokuussa kun alko itsestä tuntumaan että tarvii lisää voimaa ja om617a:sta sitä ei enempää viihtinyt ottaa.Auto on nykyään haapajärvellä ja jokapäiväsessä ajossa