Karhunpojan W123 300D Greenmissile
Kyllä noita sähkövirityksiä löytyy joskus vanhoista koneista vaikka minkälaisia.
Mun 123:sessa oli muuten valoille laitettu rele sinne jonnekkin kojelaudan sisälle, en vaan oikein ymmärtäny sen tarkoitusta kun virta kiersi kuitenkin valokatkaisijan kautta. En muista miten se oli kytketty että olisko sillä säästetty vilkkuviikseä
Mun 123:sessa oli muuten valoille laitettu rele sinne jonnekkin kojelaudan sisälle, en vaan oikein ymmärtäny sen tarkoitusta kun virta kiersi kuitenkin valokatkaisijan kautta. En muista miten se oli kytketty että olisko sillä säästetty vilkkuviikseä
nyt muutama pakkas aamu takana helvetin hyvä tuo lämmitin
ei ole muovista tehty ja on tehoja ja ei tarvi täysillä pitää puolessa välissä ollut sopivan KUUUMA sisällä
viime talvi meni aina niitä lämpimämpiä ootellesa tänä vuonna on jo tilanne eri ja w123 saa toimia koko talven itselle käyttö autona ja onhan se makia lähtiä kun kerran pystyy
ei ole muovista tehty ja on tehoja ja ei tarvi täysillä pitää puolessa välissä ollut sopivan KUUUMA sisällä
viime talvi meni aina niitä lämpimämpiä ootellesa tänä vuonna on jo tilanne eri ja w123 saa toimia koko talven itselle käyttö autona ja onhan se makia lähtiä kun kerran pystyy
Oi näitä aikoja ajan hampaan syönyttä mersua tehdessä itselle unelma autoa nyt ei tarvikkun ajaa toisaalta sillä loppu tuloksella perkele että oli mukavaa näin jälkeen päin.
pitkääää pohjaa
kele
tyhjä sisusta (raaka kori)
olihase tuokin toivo eli jo kovinkin että auto tulee vaikkei ollut hyvä että jarrut auki nippa nappa lattia hommaa vielä tuolloin lisää luvassa ja kone lähti käyntiin reilun kymmenen vuoden jälkeen no toimi mutta venttiilit säätöihin ja ynnämuuta siihenkin alustan osista ei voinut tietää ja pelti hommia ja purku hommia oli tehty mahottomia tunti määriä ja lisää oli vielä tiedossa ovet kaikki purkaa osiksi siis kahdet eli 8 ovea yhteensä parit kontin luukut ja maskit ja konepellit.
¨
pako ja imusarjat näyttävät öljykanavilta
koneen vaihtokin tänään edisty ei vielä valmiiksi asti mutta ens viikkoon mennesä on paketti valamis
vetolevyn eka pultti paikoillaan 722.3 vaihtui 722.1 lootaan
on se valtava laitos saaja paikolleen ettet särje mitään!!
huh huh meni se
huomenna letkut ja kardaani kaasuvivusto lauhuttimet syyläriä ynnämuuta jotta valamis on.ja se että matka jatkuu
pako ja imusarjat näyttävät öljykanavilta
koneen vaihtokin tänään edisty ei vielä valmiiksi asti mutta ens viikkoon mennesä on paketti valamis
vetolevyn eka pultti paikoillaan 722.3 vaihtui 722.1 lootaan
on se valtava laitos saaja paikolleen ettet särje mitään!!
huh huh meni se
huomenna letkut ja kardaani kaasuvivusto lauhuttimet syyläriä ynnämuuta jotta valamis on.ja se että matka jatkuu
Niin toki eihän tuo kylmänä kännistäminen olekkaan joka aamuista mutta joskus kokeiltava mihin se mersu pystyy omassa c280 ei ole lokia eikä koneessa lämmittimiä ikinä ollut ainoastaan sisätilan lämppäri ja 1995 vuosi mallia ja aina pelaa vuojesta toiseen kesät talvet ei syö nesteitä eikä öljyä tarvitse lisätä lujia ovat mersut
löytyi jenkkilästä ohjeita. laittoi vanhan kaasu vivuston takas ja sitä säätämällä sai erillaiset mittasuhteet kaasuvivustojen liikkeille jotka taas auttoivat 722.1 laatikon alipaineen vaihduntaan sopivammaksi siihen nähden miten polkimelta kun painaa niin turbon pumppu saa käskytystä mistä kohdin ja mihin kohdin asti vivusto antaa kaasua ja kick down alipaine säädin venttiili kopan päältä ottaa pois käytöstä. ja se alipaine mikä lähtee laatikolle siittä kick downin säätimeltä niin tulee turbon pumpun päältä lähtevään alipaine lähtöön plus yyhaara ja siihen alipaine putkesta yksi lähtö mutta siihen pitää laittaa alipaine diodi eli ettei kulje alipaine kun yhteen suuntaan muuten ei sammu moottori
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
pikkusen isommat kärjet hyvin pelaa nyt
kun tuo 617 syöttöpumppu 115baarinen on niin nyt että otan koneesta irti ja mitähän maksaa?
käyttää tämmöinen piristyksessä ja että sen jälkeen käykö 617 pumppu sekä 617A 135bar ja 617 115bar suuttimille eli muuttuuko baari määrä miten 617 syöttöpumpulla kun sitä piristää...kun kuulostaa että näitä voi vaihella siis pumppua koneeseeen nähden keskenään mutta turbon pumppua huono mennä säätämähän ja vaparin pumpulla tulis kuulemma jokseenkin paremmin säädettävissä olemassa oleva taikka parempi käyntikin yli päätänsä?
lasit ihan vetiset!
Arvasin tämän laitttaapi turbo koneen paikoilleen edes väli aikaisesti niin alkaan hajoaan sisälämppärin kenno alkoi kai vuotamaan haisee niin pahalle autossa makea tai tunkkainen kuitenkin GLYKOLI ja KOKO AIKA SAA LASEJA RAPATA TAI SIIS PYYHKIÄ SISÄLTÄPÄIN puhtaaksi damed tai miten se nyt sanotaan vituiks meni suomeksi vissiin olikos jollakin saksaan ebayhin sitä nettisivua mistä tuon radiaattorin löytää kiitos ja valmiiksi.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Oon joskus turistina laappinu glykolirähmästä laseja Oulussa parin kympin pakkasilla. A-Omega.
Ei ollu rapiaa. Eikä kukkaan alakanu mua.
Kellon romulasta löyty sitten aamusella sopeva ritiläputkisto, pari minuuttia vaihto.
Mietinpä vain jos nykyisin purattaa ussein koko näppäimistön molekyyleiksi, jotta siinä on voittajan fiilikset kun taivaltaa perheellä pikkulasten kera jossain tunturikorvessa ja kenno pärähtää. Ellei sitten vallan joku muu.
Kummonen rehki se muuten nuissa on vaihella?
Ei ollu rapiaa. Eikä kukkaan alakanu mua.
Kellon romulasta löyty sitten aamusella sopeva ritiläputkisto, pari minuuttia vaihto.
Mietinpä vain jos nykyisin purattaa ussein koko näppäimistön molekyyleiksi, jotta siinä on voittajan fiilikset kun taivaltaa perheellä pikkulasten kera jossain tunturikorvessa ja kenno pärähtää. Ellei sitten vallan joku muu.
Kummonen rehki se muuten nuissa on vaihella?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Töitä piisaa vielä jotta saa edes pois luultavasti kohta lähtee irti auto vaan on palasina jotta enempi vielä hommaa kasattaessa mutta saapahan sen yhden rikkinäisen vaijerin apparin puolen lasin/sivusuutin sääjölle paikolleen ja korjata se muovi kehikko mihin tulee ne itte säätimet kiinni ellei tee sitä pellistä korvaavan paremman ja tupakin sytyttimelle liitin paikolleen laitanpa rojekti kuvaa tässä päivän päälle.
letku
letkut
eka pultti/mutteri mittariston takana
toinen hanska lokeron takana.
viimeinen lämmitys laittee nalla pultti ja sai pois ilman että ottaa kojelautaa pois ihan hyvin.+ ne pantojen pultit ja keski ulko ilman säädön rikka irti niin lähtee pois koko lämmitys laite ulos tämän jälkeen.
hirveä sotku kennon ulkopuolelta.
nämä sisä puolelta
tässä on vika alumiini antanut periksi viimein.
kunnon pesu saunan pesu aineella ja höyry pesurilla lähti senttilikaa joka paikasta ja limaa ja sum muuta saissea.
karhu oluen tuoksua tilalle eläin museon ja biojäte astian tilalle touhutessa hieman tuli mutta olkoon parempi näin.
letkut
eka pultti/mutteri mittariston takana
toinen hanska lokeron takana.
viimeinen lämmitys laittee nalla pultti ja sai pois ilman että ottaa kojelautaa pois ihan hyvin.+ ne pantojen pultit ja keski ulko ilman säädön rikka irti niin lähtee pois koko lämmitys laite ulos tämän jälkeen.
hirveä sotku kennon ulkopuolelta.
nämä sisä puolelta
tässä on vika alumiini antanut periksi viimein.
kunnon pesu saunan pesu aineella ja höyry pesurilla lähti senttilikaa joka paikasta ja limaa ja sum muuta saissea.
karhu oluen tuoksua tilalle eläin museon ja biojäte astian tilalle touhutessa hieman tuli mutta olkoon parempi näin.
Kannattaa muuten kennorempan päälle pestä auton kaikki lasit huolella sisältä, aika nihkeän lujassa se glykolijämä on laseissa ja kerää likaa ja härmää ellei huolella pese..
Mullaki kahdessa 123:ssa aikanaan vuoti kenno...
Juuri kuukausi sitten tuohon mun w201 merssuun tuli uusi kenno.. Nyt lämpeää hienosti ja puhaltaa hyvin eikä sotke ikkunoita.
Mullaki kahdessa 123:ssa aikanaan vuoti kenno...
Juuri kuukausi sitten tuohon mun w201 merssuun tuli uusi kenno.. Nyt lämpeää hienosti ja puhaltaa hyvin eikä sotke ikkunoita.
® Mesen Porkkana-klubi