Aika pitkälle meni niin ettei juuri sopivaa ilmaantunut myyntiin mutta odotus palkitaan, hain eilen vähän niinkuin synttärilahjaksi itselleni 200D:n joka on liikkunut Lapissa edelliset 30 vuotta.
Uudesta vähän aikaa taksissa, sitten 27 vuotta samalla omistajalla ja nyt kolmannelta omistajalta minulle.
Autolla on ajettu 485000 km ja kone on kertaalleen korjattu jakoketjun katkeamisen vuoksi.
Varusteita ei taida olla yhtään mitään, sisustus on sinistä MB-Texiä.
Kohtuullisen ryhdikäs, ei ole ruosteinen, sisustus oikeinkin siisti.
Ajelin illalla Oulusta kotiin, oikeastaan heti kuskin penkille istuessa oli sellainen tunne kuin velat olisivat muuttuneet saataviksi

Kaikki toimii, katsastettu maaliskuussa. Perä ääntää noin 80 vauhdissa, moottorissa on vähäiset vedot tallella päätellen siitä että mittarin mukainen huippunopeus on 145.
Enhän minä itse vanhusta tohtinut niin kiusata mutta edellinen omistaja oli kokeillut vastikään.
Vetoja on jopa niin hyvin että melkein pysyin kiihdytyksessä Fiat 133 perässä risteyksestä lähtiessä.
Näinollen teinkin jo tänään pikku ostoksen / tilauksen jolla pyritään myöhemmin maltilliseen tehon lisäykseen

Tornion suuntaan terveiset edelliselle omistajalle jos sattuu lukemaan, oli reipasta ja rehtiä kaupantekoa ilman minkäänlaisia mutkia. Kiitos