123 300D suuttimien avautumispaine

Vastaa Viestiin
sepi-61
Viestit: 1
Liittynyt: 06.4.2008 16:44
Paikkakunta: Mänttä

123 300D suuttimien avautumispaine

Viesti Kirjoittaja sepi-61 »

Moro!

Mikä on suuttimien avautumispaine (uudet kärjet), kun en tuosta opuksesta löytänyt (Alfamer)? Tiedosta kiitos! :)

T-Seppo-
Avatar
®ÐÐ
Dr.Durex
Viestit: 3460
Liittynyt: 05.10.2005 9:20
Paikkakunta: FIN Springfield/Liminka/Kituvesi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ®ÐÐ »

suutinrungon kyljessä pitäs olla joku lukema
201 2.0D suuttimessa oli 128bar jos en väärin muista :shock:
raskaus on kemiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

®ÐÐ kirjoitti:suutinrungon kyljessä pitäs olla joku lukema
201 2.0D suuttimessa oli 128bar jos en väärin muista :shock:
Taijat muistaa, 115 on vaparissa.
No Merc at the moment
Avatar
Heavy
W123-Spesialisti
Viestit: 686
Liittynyt: 28.12.2005 13:54

Viesti Kirjoittaja Heavy »

OM617 turbokoneen suuttimen kyljessä lukee 135bar. Onhan tietenkin sellainenkin mahdollista, että vaparin runkohin on laitettu turbon kärjet ja avautumispaine säädetty korkeammaksi.
V123 & W123

V123 langin osia saa tarjota!



Kuva
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Heavy kirjoitti:OM617 turbokoneen suuttimen kyljessä lukee 135bar. Onhan tietenkin sellainenkin mahdollista, että vaparin runkohin on laitettu turbon kärjet ja avautumispaine säädetty korkeammaksi.
Oikein sielä lukkee, elikkä vaparissa on 115, turbossa 135 bar.
No Merc at the moment
Avatar
Heavy
W123-Spesialisti
Viestit: 686
Liittynyt: 28.12.2005 13:54

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Mikä on muuten oikea tapa varastoida irrallisia suuttimia? Onko väärin pitää niitä laatikossa suojatulppien kanssa lämpimässä tilassa vai pitäisikö ne upottaa mahdollisesti dieseliin?
V123 & W123

V123 langin osia saa tarjota!



Kuva
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Jälkimmäinen ei varmasti olis huono. joskus huomasin käytettyjen elementtien kans että kiini tarttuva vaikka ovva olheet kuivassa ja lämpimässä laatikoituna.
No Merc at the moment
Avatar
Rammstein69
Viestit: 180
Liittynyt: 01.10.2005 14:26
Paikkakunta: Humppila city

Viesti Kirjoittaja Rammstein69 »

pp d kirjoitti:Jälkimmäinen ei varmasti olis huono. joskus huomasin käytettyjen elementtien kans että kiini tarttuva vaikka ovva olheet kuivassa ja lämpimässä laatikoituna.
sä lienet oikea henkilö vastaamaan että paljonko uudet turbomallin kärjet maksaa? siis könttisumma jos esim lähettäisin 5 kpl runkoja joihin ne laittelisit?
BORN TO LOSE-LIVE TO WIN
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Eikös uudet saa / pidä tehdä aprox 10 %:tia korkeammalla avautumispaineella -> putoo ku ajelee :roll:

Vaiii....tais olla niin, että paine-erot piti olla sen 10 % sisällä :roll:

Alakaa tieto poistumaan päästä :oops:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
nehe
kivenpyörittäjä
Viestit: 2205
Liittynyt: 30.3.2008 18:17
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja nehe »

Heavy kirjoitti:Mikä on muuten oikea tapa varastoida irrallisia suuttimia? Onko väärin pitää niitä laatikossa suojatulppien kanssa lämpimässä tilassa vai pitäisikö ne upottaa mahdollisesti dieseliin?
aina uppo dieselissä.mullaki oli aikoinaan pösön suuttimia semmosessa muovises rasias,kansi päälle ja hyllyyn.
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123, sedan, coupe, farmari, lang”