Perkele kun harmittaa justiinsa saatu hyvään iskuun niin pitää tuommosta sattua.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Kuva](http://www.mese.fi/forum/userpix/2781_Rusina_1.jpg)
Onko sunkin W123 romuna?Kyllä itelläkin on monesti läheltä liipannu mutta ei oo vielä sattunu,kerrankin yks 100A datsuni tuli kolmiontakaa eteen mutta onneks sain väistettyä.ArPi kirjoitti:Tiedän tunteen, kun ensin laittaa autoa pitkään ja hartaasti ja sitten käy jotenkin näin. Omassa tapauksessa, vielä kaiken lisäksi ite olin täysin syytön osapuoli, niin kyllä meinas kiehahtaa..
No ei onneks.. huh huh...jari_w123 kirjoitti:Onko sunkin W123 romuna?Kyllä itelläkin on monesti läheltä liipannu mutta ei oo vielä sattunu,kerrankin yks 100A datsuni tuli kolmiontakaa eteen mutta onneks sain väistettyä.ArPi kirjoitti:Tiedän tunteen, kun ensin laittaa autoa pitkään ja hartaasti ja sitten käy jotenkin näin. Omassa tapauksessa, vielä kaiken lisäksi ite olin täysin syytön osapuoli, niin kyllä meinas kiehahtaa..
Hehjari_w123 kirjoitti:Oli kyllä todella huonoa tuuria meihemillätoivottavasti se huono tuuri ei lietsoontunut niistä osista jotka on ollu joskus mun autossa paikoillaan
.
Joo on mennyt melko rumaksi. Pitää laittaa lisää kuvia niin saa paremaan kuvan että minkä näkönen se oikeesti on. Juuri tähän vaihdettiin se sinulta ostettu varapyöränkotelo.kerosiini kirjoitti:Onpa vaan menny rusinaksi W123. Oliko tämä se auto johon vaihettiin minun myymä varapyöräkotelo?
Tossa on sitten muistettavaa ihan jokaiselleMeihemi kirjoitti:. Suuresti ihmettelen että miten noinkin pienissä vauhdeissa kuin alle 40km/h voi saada tuommosta tuhoa aikaan. Että
kyllähän tuo pistää mietityttämään, että miten kovaa sitä oikeasti kannattaa ajaa liukkaalla, jos tuollaista jälkeä tulee jo neljässäkympissäAku P kirjoitti:Tossa on sitten muistettavaa ihan jokaiselleMeihemi kirjoitti:. Suuresti ihmettelen että miten noinkin pienissä vauhdeissa kuin alle 40km/h voi saada tuommosta tuhoa aikaan. Että
Ottihanse sillon pannuun kovasti, mut hyvä että kävi niin.. Minähän saattasin muuten ajaa vielä hontalla...Tomaatti II kirjoitti:Niin no, no niin... Vai onko tuo Arpi tullut siitä, kun on mennyt sydän nurjalleen rakkaan Hondan tuhoutumisen vuoksi?Pikku Myy kirjoitti:On se vaan hyvä Arpi, että sie oot tullu järkiisi ja hankkinut MersunArPi kirjoitti:Ensimmäinen auto civic meni lunariin aikoinaan..![]()
haaskalintujohtaja300 kirjoitti:paljolla myyt