


Homepaikat mahtavat olla samat kuin sedanissakin, eli koko pohja ja erityisesti taka-akseliston tienoo.

Mitä tuommosesta kannattaa maksaa, noin suunnilleen, yksilöitähän nämä tietysti on...

Että vasemmalle puolelle tunnelia yks ja oikealle puolen toinen?HVM kirjoitti: "pari pientä paikkaa" :
Mahdollisesti, edellyttäen että tunneliin saa räkästyä mitään kiinni?Jarno.V kirjoitti:Että vasemmalle puolelle tunnelia yks ja oikealle puolen toinen?HVM kirjoitti: "pari pientä paikkaa" :
Tattis gurulle selvennyksestä, eli ruuttahan se sitten on. Nämä kysymykset juontavat juurensa siitä, että en ole vielä (ehkä onneksi) nähnyt autoa. Penkeistä en osaa näin ollen mennä valehtelemaan mitään muuta kuin myyjän kommentin: "Sisusta on vähän niinkuin siinä kummelin eräässä repliikissä": Onkos täällä voitu pahoin?raul kirjoitti:On se ruisku sitten jos on jos 1983 vuotinen ja 230 TE.
Ot: farkkuja sai kaasarikoneella, 200 T (M102), 230 T (M115) ja 250 T (M123).
Takaluukkuhan tossa farkussa on monien muiden tila-autojen tapaan aika heikko, muuten ei koripellit mielestäni eroa tuossa suhteessa vaikkapa sedaneista. Merkittävimmistä eroista perusmalleihin sitten tosiaan toi taka-akselin jousitus, mutta jos kerran on palikoita päivitelty niin sehän on vaan positiivinen asia?![]()
Tasapainonen ajaa talvella ja tavaraa mahtuu kyytiin. Miten muuten, onko takapenkki tässä kaksi- vai yksiosainen? Lisäpenkkiriviä ei tainnu olla?
Daimler: Muistan tottakai puusterin, hyvä etten väännä itkua kun ajattelen sitä oikeaoppisesti V:n muotoon säädettyä lediriviä...dry kirjoitti:Mihin lie muailma menossa![]()
Onko se tosiaan muailmanloppu tulossa kun vannoutunut tuontiautojen ystävä on ostamassa aitoa suomikarvalakkiautoa![]()
jahas, pappi ehti ensin
Ei oo korinvaihto, on ollut kuulemma Savonlinnassa uudesta saakka. Sisustan prosentteja en osaa mennä sanomaan, mutta eihän ne Suomiautoilijaa niin järin kiinnostakkaan.Melitos kirjoitti:No sehän se vielä kannattaa kattoa että oisko aito korinvaihtoSUOMIAUTO.![]()
Toki eipä sillä väliä ole jos ei meinaa autoaan isommin muutella.
PS: Paljonko tulee prossia sisustan vaihdosta? Sisusta on kuitenki ainaki papereissa osa kanta-autoa.
Hohohoho...Rässi66 kirjoitti:Joko mie alan kantaan mikkilankarullia turbolankun kyytiin?
Saako sieltä peltiä halavalla vai käynkö rullan Torniosta tullessa?
Oliko rälläkkään kiviä? Olekko hakenu kaljiaa?
Ei sinne semmoset mahu, harmi.Daimler kirjoitti:Olenko ihan hakoteillä vai onko mahdollista että jos/kun teet kaupat tosta farkusta sen alle pyöräytetään "18 vanteet mallia brabus...tuntomerkkeinä muotoilu 80-luvulta........ja kolme puolaa???![]()
![]()
Muistutus: Rapukset on 18" korkeat ja 9,5" leveät, ET 25. Ilman lekaa ja olkaripustuksen poistoa ne ei 123:een mene, josko menee sittenkään.AM kirjoitti:HVM kirjoitti:
Ei sinne semmoset mahu, harmi.![]()
Mahtuu mahtuu kun laittaa mahtumaan.ainakin viimeistään kun vaihdat turvesuorenkaat johonkin kapoisempiin...
Ja täältä löytyisi S124:sen sininen kangassisustaKyllähän sekin menee kun laittaa vaan
Älä hae rosteria, eikös se vaan lahota mustan seurana...Rässi66 kirjoitti: Saako sieltä peltiä halavalla vai käynkö rullan Torniosta tullessa?
No minäpäs päättelen..hmmm.mahtuu?Jos 124:seen menee 10" leveä vanne ET:llä 15,niin pakkohan tuon mennä.Jarskin 123:seenhan testattiin 9" leveää 18" vannetta,ja oli tosi orvon näköinen niin kapeanaHVM kirjoitti:
Muistutus: Rapukset on 18" korkeat ja 9,5" leveät, ET 25. Ilman lekaa ja olkaripustuksen poistoa ne ei 123:een mene, josko menee sittenkään.Takana ne ei mahdu pyörimään kunnolla edes ässässä, päätelkää loput...