nix0nin S204 350cdi *MYYTY*
Mistähän mahtais johtua kulutuksen nousu? Eilen ajelin Helsinkiin ja takaisin cruise päällä 125km/h ja tietokoneen kulutus näytti 7,5l sataselle. Tankki hupenee minusta aika kovaa vauhtia. On nyt jonkun aikaa minusta kuluttanut aivan liikaa. Starilla pari viikkoa sitten katsottiin, niin ei ainakaan mitään vikakoodeja antanut. Voiko dpf olla täyttynyt, jonka johdosta kulutus noussut? Eroa ei ole jos ajaa 18" renkailla tai 19"
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Lämmöt ainakin nousee normaaliin lukemaan.
Bemarissa tyhjennettiin dpf, kun oli tukossa. Onko dpf:n putsaukseen mitä keinoja, jos starilla laittaa pakkopolton päälle, sulaako mulla sisusta? Jarrut täytyy kattoa, että ne ei laahaa. Autolla on nyt ajettu se 133tkm. Kohta pääsee piuhan päähän.
Bemarissa tyhjennettiin dpf, kun oli tukossa. Onko dpf:n putsaukseen mitä keinoja, jos starilla laittaa pakkopolton päälle, sulaako mulla sisusta? Jarrut täytyy kattoa, että ne ei laahaa. Autolla on nyt ajettu se 133tkm. Kohta pääsee piuhan päähän.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Kaikkihan on mahollista, eihän sitä kannata ainakaan mihinkään heinikkoon ajaa polton ajaksi.
Jokkuhan on lurauttanu tankkiinkin jotain lisäainetta, että saapi palolämmöt ylemmäs. Ja oikeen tukkosilla ilmanputsareilla en ehkä tekis polttoa.
Putsarin vaihonkin vois staarilla ilmottaa autolle.
Ja yksi asia tuli vielä mieleen, että onko imusarjan läppien tanko ok taikka jotain yksittäisiä läppiä jäänyt kii?
Jokkuhan on lurauttanu tankkiinkin jotain lisäainetta, että saapi palolämmöt ylemmäs. Ja oikeen tukkosilla ilmanputsareilla en ehkä tekis polttoa.
Putsarin vaihonkin vois staarilla ilmottaa autolle.
Ja yksi asia tuli vielä mieleen, että onko imusarjan läppien tanko ok taikka jotain yksittäisiä läppiä jäänyt kii?
Star tunaukset ja bitti tuikkaukset
YV:llä kii
YV:llä kii
Eilen tosiaan auto katsottiin starilla läpi. Mitään vikakoodia ei antanut. DPF näytti olevan kunnossa, kun niitä arvoja katseltiin. Suuttimien korjausarvot olivat hyvät.
Huomenna tosiaan tarkoitus vaihtaa ilmanputsarit. Näkee sitten kuinka paskaiset vanhat on, että voisiko johtua niistä. Sonikki lupasikin kuitata putsarien vaihdon, niin auto tajuaa että uudet filsut sisällä.
Läpistä ei ole mitään hajua, en ole niitä katsonut ollenkaan. Jotain ahtopaineesta oli, että ei ahda ihan pyydettyä. Se voi tietysti johtua siitä, että jos putsarit on tukkeessa?
Huomenna tosiaan tarkoitus vaihtaa ilmanputsarit. Näkee sitten kuinka paskaiset vanhat on, että voisiko johtua niistä. Sonikki lupasikin kuitata putsarien vaihdon, niin auto tajuaa että uudet filsut sisällä.
Läpistä ei ole mitään hajua, en ole niitä katsonut ollenkaan. Jotain ahtopaineesta oli, että ei ahda ihan pyydettyä. Se voi tietysti johtua siitä, että jos putsarit on tukkeessa?
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Vkl tuli töiden jälkeen otettua putsarit irti ja oli tarkoitus vaihtaa uudet. Vanhat oli aivan hirveän näköiset, oli varmasti kylän likasimmat putsarit. Ampiaisia oli varmaan pesällinen molemmissa putsareissa. No uudethan eivät sopineet sinne, koska tässä tosiaan putsarin kanssa tulee pääty mukana, kuten dealeri toisessa topicissa sanoikin. Onneksi putsarit sai palauttaa. Maanantaina tilasin Merteililtä uudet ja tiistaina oli postissa. Tällä posteljoonilla ei onneksi ollut nurmenleikkuuta eikä rupatteluhetkeä vanhuksien kanssa kun paketti tuli noin nopeasti
Hintaa jäi postikuluineen 122€, on suodattimilla hintaa kun miettii niiden elinikää. 320cdi olis maksanu vaivaset 35€. Paikalliselta marmorilta kysyin ovh 175€ ja klubialen jälkeen 145€. Tänään tarkoitus vaihtaa ja starilla kuitata.
Hintaa jäi postikuluineen 122€, on suodattimilla hintaa kun miettii niiden elinikää. 320cdi olis maksanu vaivaset 35€. Paikalliselta marmorilta kysyin ovh 175€ ja klubialen jälkeen 145€. Tänään tarkoitus vaihtaa ja starilla kuitata.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Putsarit tosiaan tuli taannoin vaihdettua ja kuitattu starilla. Kulutus tippui mukavasti.
Paskainen suodatin, mikä kerran puhdistettu kun tuli aluksi väärät suodattimet.
Seuraavaksi ajattelin tehdä vielä jarrurempan. Näyttää olevan etenkin takaanta levyt ja palat aika finaalissa. Jospa sekin vaikuttaisi kulutukseen. Saisko joku laitettua OE-numerot levyistä ja paloista? WDD2042251F471992
Paskainen suodatin, mikä kerran puhdistettu kun tuli aluksi väärät suodattimet.
Seuraavaksi ajattelin tehdä vielä jarrurempan. Näyttää olevan etenkin takaanta levyt ja palat aika finaalissa. Jospa sekin vaikuttaisi kulutukseen. Saisko joku laitettua OE-numerot levyistä ja paloista? WDD2042251F471992
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Tosiaan huollettu marmorilla jämptisti, mutta sekään ei riitä öljyt ja suodattimen olen vaihattanut 12tkm välein, niin saa kaksi öljynvaihtoa tuohon 25tkm huoltoväliin. Kiitos kun katsot!sonikki kirjoitti:Ja autohan on siis jämptisti merkkihuollettu, eli kannattanee muidenkin kurkata filsut
Kurkin varaosanumerot sulle huomiseksi, jos ei kukaan kerkeä niitä sitä ennen katsomaan.
Joo se olisi kyllä järkevää tehdä, harmillisesti nämä uudemmat sudit on järkkykalliit versus nuo vanhemman malliset. Niitä mielellään vaihtaisikin sen 12tkm välein.laineracing kirjoitti: Mitä noita v6 cdiitä huoltanu ni melkein joka öljynvaihdon yhteydessä vaihtaisin ilmasutit... On vaan älyttömän hintaset nuo uudemman sutit...
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Tulipa otettua vanhat kesärenkaat vanteilta pois. Pääsee nyt viemään nuo vanteet maalaukseen. Kaverit tarpeeksi kuittailleet nuiden kunnosta
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Nyt on vanteista naamapuolet maalattu, sekä autosta vasemman takakaaren pokkaus. Sillä siitä lohkesi mankeloinnin yhteydessä maali. Vanteiden väriksi tuli tietysti mersun värikartan mukainen väri. Tätä väriä voi bongata uuden viton päältä Kuvassa väri ei pääse ihan oikeuksiinsa. Voin räppästä paremman kuvan huomenissa.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Tulipa lauantai-illan ratoksi kaverin avustuksella vaihdettua taakse uudet levyt ja palat merkiltään Ate. Osat tuli Saksan Ebayn kautta. Mersun orggispaloista nähtävästi anturia ei saa ehjänä irti, joten sille tehtiin pieni patentti. Huomenna motonetista hakemaan uusi anturi. Mittarissa juuri 139tkm.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Keskiviikolle varattu aika leimalle. Tänään tarkoitus puunailla sisusta ja ulkopuolelle pitäs varmaan ainakin pesuria näyttää. Tämähän joutaa nyt sitten myyntiin, jos jollain on tarvetta niin yv:llä saa kiinni. Nettiautoon rustailen ilmoituksen jossain vaiheessa.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1937
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Kaverit kurkkineet renkaiden sisälle? Eihän noissa muuta näytä olevan kuin vähän likaa siellä piilopuolella.nix0n kirjoitti:Tulipa otettua vanhat kesärenkaat vanteilta pois. Pääsee nyt viemään nuo vanteet maalaukseen. Kaverit tarpeeksi kuittailleet nuiden kunnosta
Saako vanteet maalattua halvemmalla kuin Saksasta uudet?
Mobilesta muutama eemeli on tallennettu.kilander kirjoitti:Joko seuraaja on katsottu/ostettu?
Lakka oli niistä lähtenyt monesta kohtaan, niin tuli samalla maalattua. Sanotaan että minulle maalaus maksoi sen verran, että sillä ei saisi edes yhtä vannetta ostettua.tähtikuljettaja kirjoitti: Kaverit kurkkineet renkaiden sisälle? Eihän noissa muuta näytä olevan kuin vähän likaa siellä piilopuolella.
Saako vanteet maalattua halvemmalla kuin Saksasta uudet?
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Joskus aikasemminkin ihmetellyt kolinaa oikealta takaanta. Nyt se on jo ärsyttävän äänekäs. Ilmat kun kylmenee, niin kolina voimistuu. Kolissut siitä asti kun auto madallettu. Takaanta on iskarit ja yläpäät vaihdettu ristiin, silti kolina säilyy oikealla takana. Useampaan otteeseen yritetty löytää syytä kolinalle, mutta mitään väljää ei ole löytynyt. Katsastuksessa inssi myös testilenkillä kuullut kolinan, mutta ei löydä mitään väljää. Epäillyt vakaajan tankoa. Onko arvon raadilla ideoita? Mitä tässä lähtisi vaihtamaan? Alkaa pikkuhiljaa olla hermo koetuksella Tietysti kun laittaa musat kovalle, asia korjaantuu
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Vähän yksinpuheluksi meneepi. Hort Autosta Tallinnasta pyytelin huoltotarjousta: öljyt+suodatin, raitisilmasuodatin, jarruneste dot4, tarvikkeet, jarrupalat eteen+anturi+muut tarkastukset määräaikaishuoltoon liittyen. Tarjous 335€, tuli juuri kyseltyä vapaata aikaa vko7. Tänään tuli 145tkm mittariin. Kohta alkaa tulemaan viikossa sellaista 1300km ajoa. Nyt viimeistään pakko yrittää saada tämä kaupaksi.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Näin tuntuu näitten uudempien kans olevan, ei kellään kiinnosta. Nimimerkillä omassa topicissa sama tilanne.nix0n kirjoitti:Vähän yksinpuheluksi meneepi.
nix0n kirjoitti: Kohta alkaa tulemaan viikossa sellaista 1300km ajoa. Nyt viimeistään pakko yrittää saada tämä kaupaksi.
Syökö liikaa vai ?
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Ajot lisääntyy, sähköauton tai hybridin varmaan hankit.
V6 cdi ei alle 7 litran kulje, no 220 menee 6 pintaan. Siis jos autolla ajetaan normaalisti eikä pisaralla pisimmälle tyyliin.
Tekeehän tuo 1,5 litran ero jo vuoteen jotakin.. Mutta Berneri tällää vielä sellaiset maksut autoilijalle että sähkössä on tulevaisuus
V6 cdi ei alle 7 litran kulje, no 220 menee 6 pintaan. Siis jos autolla ajetaan normaalisti eikä pisaralla pisimmälle tyyliin.
Tekeehän tuo 1,5 litran ero jo vuoteen jotakin.. Mutta Berneri tällää vielä sellaiset maksut autoilijalle että sähkössä on tulevaisuus
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Ei tämä onneksi aivan mahottomia kuluta. Kulutusta pystyy vähän kompensoimaan käymällä Venäjällä tankilla. Tankin saa täyteen jollain 30€ ja matkaa ajelee noin 1000km luokkaa talvinopeuksilla.
Kilsoja alkaa tulemaan sen verran paljon, että tekisi mieli vaihtaa vähemman ajettuun. Lisäksi onhan tämä kohta ollut jo minulla 3vuotta Ennen kun on tottunut vaihtamaan vuodein välein autoa, tosin tähän on nähtävästi ollut tyytyväinen kun näin kauan on taittanut yhdessä matkaa
220cdi olisi varmaan fiksuin lisääntyneiden ajojen takia, mutta olen tykästynyt tähän om642 koneeseen. Joten seuraavassa mersussa pitää olla sama mylly. 212 350cdi olen kuolannut, mutta toisaalta 204 facelifti 195kW on alkanut herättämään kiinnostusta. Nyt kun verotus siirtyi tullilta pois, mistähän löytäisi laskurin veroille? Verohallin sivuilla vierailin, mutta olivat vielä aika kököt. Kiinnostaisi vähän suuntaa-antavat tiedot mikä määrä veroja voisi tulla.
Kirjoitellaan jatkossakin! Täällä on sen puoleen mukava höpistä kun meininki on asialista ja aina on saanut apuja
Kilsoja alkaa tulemaan sen verran paljon, että tekisi mieli vaihtaa vähemman ajettuun. Lisäksi onhan tämä kohta ollut jo minulla 3vuotta Ennen kun on tottunut vaihtamaan vuodein välein autoa, tosin tähän on nähtävästi ollut tyytyväinen kun näin kauan on taittanut yhdessä matkaa
220cdi olisi varmaan fiksuin lisääntyneiden ajojen takia, mutta olen tykästynyt tähän om642 koneeseen. Joten seuraavassa mersussa pitää olla sama mylly. 212 350cdi olen kuolannut, mutta toisaalta 204 facelifti 195kW on alkanut herättämään kiinnostusta. Nyt kun verotus siirtyi tullilta pois, mistähän löytäisi laskurin veroille? Verohallin sivuilla vierailin, mutta olivat vielä aika kököt. Kiinnostaisi vähän suuntaa-antavat tiedot mikä määrä veroja voisi tulla.
Kirjoitellaan jatkossakin! Täällä on sen puoleen mukava höpistä kun meininki on asialista ja aina on saanut apuja
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Vaihdoin lokakuussa oman C350CDI T 4-maticin C220CDI 4-maticiin. Ei mitään erityistä syytä ollut, tulipahan vaan edellisellä jo reilusti kolme vuotta ajeltua ja kaverille, joka näitä tuo, tuli sopiva facelift-malli myyntiin. Kulutus minun ajoprofiilillani putosi jonkin verran, nykyinen vie hiukan yli 6 kun vanha vei hiukan alle 8 litraa. Painavaa kärryä ei vielä ole tullut kiskottua, joten tehonpuutekaan (-60hv) ei vielä ole vaivannut. Toki ohituksissa joutuu hiukan syvemmälle painamaan kaasua kuin ennen.
C 220d T 4-Matic
Nyt alkaa tuo oikean puolen kolina taakanta ottamaan aivoon jo huolella. Kukaan ei tunnu löytävän vikaa. Tuleeko iskarista vai jostain nivelestä. Paksista kun pumppaa perää alaspäin niin kolina kuuluu selvästi/heijastuu iskarin yläpäähän. Yläpää on ainakin tiukasti kiinni kun purkasin verhoilun ja kokeilin pultit läpi. Virossa voisi vielä pyytää katsomaan löytääkö ne mitään.
Paljonko tuollaiset Bilsteinin B8 kestää madallusta? Saisi 270€ kotiovelle. Jos vaikka ne kokeilisi eka vaihtaa.
Paljonko tuollaiset Bilsteinin B8 kestää madallusta? Saisi 270€ kotiovelle. Jos vaikka ne kokeilisi eka vaihtaa.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
15.helmikuuta käytin Hort Autolla huollossa. Tallinkilla kun päräyttää satamaan, on todella helppo ajella liikkeen uusiin tiloihin. Stockkalta vähän matkaa vielä eteenpäin ja vasemmalla. Siitä vähän matkaa suoraa ja liikenneympyrästä suoraan ja vasuriin niin ollaan liikkeen pihalla. Palvelua saa nykyään Suomeksi jos lontoo ei meinaa taittua. Autoa hakiessa tuli vähän orpo olo kun pihalla oli oma ceemeli ja muuten oli ässän amg:ta ja gl:n amg
Takaanta kw:n iskari tosiaan vetää viimisiä ja Bilsteinin B8 lähtee tilaukseen. Nyt tänä vkl autoon ilmestyi vielä vähän lisää voimaa Mukavampi taas viikossa taittaa se 1300km työajoa
Takaanta kw:n iskari tosiaan vetää viimisiä ja Bilsteinin B8 lähtee tilaukseen. Nyt tänä vkl autoon ilmestyi vielä vähän lisää voimaa Mukavampi taas viikossa taittaa se 1300km työajoa
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02