W204 & USB
W204 & USB
Auto on vuosimallia 2011. Keskikonsolista löytyy kaksiosaisen luukun alta piilosta USB-liitäntä, jota oli tarkoitus käyttää puhelimen lataamiseen (iPhone). Toimiessaan tämä olisi loistava ominaisuus, mutta ilmeisesti tuon USB:n kautta ei tule sähköä? Onko joku keksinyt tähän mitään muuta ratkaisua kuin vaihdekepin edessä olevan luukun alla olevan liittimen käytön? Ei kovin näppärä vaihtoehto tuo, kun joutuu tuhkista pitämään auki ja puhelimen latauspiuha on sitten enemmän ja vähemmän tiellä...
Re: W204 & USB
Missäpäin se tarkalleen sijaitsee? Itse en ole onnistunut mitään USB-liitäntää löytämään vaikka voisi kuvitella että se Comandin kanssa olisi vakiovaruste. Ilmeisesti ei ole...carrie kirjoitti:Auto on vuosimallia 2011. Keskikonsolista löytyy kaksiosaisen luukun alta piilosta USB-liitäntä, jota oli tarkoitus käyttää puhelimen lataamiseen (iPhone).
C 220d T 4-Matic
Re: W204 & USB
Oheisessa kuvassa näkyy. Ilmeisesti kyseessä ei ole "isompi liitin"?mol kirjoitti:Missäpäin se tarkalleen sijaitsee? Itse en ole onnistunut mitään USB-liitäntää löytämään vaikka voisi kuvitella että se Comandin kanssa olisi vakiovaruste. Ilmeisesti ei ole...carrie kirjoitti:Auto on vuosimallia 2011. Keskikonsolista löytyy kaksiosaisen luukun alta piilosta USB-liitäntä, jota oli tarkoitus käyttää puhelimen lataamiseen (iPhone).
Siinä on nappi kyljessä, josta se nousee ylös saranalla. Onko mol:n auto pre-facelift allekirjoituksesta päätellen?
Siihen isompaan liittimeen tulee virta, vaikka auto ei olisi käynnissä toisin kuin tupakansytyttimeen.
Saksalaiset ovat ainakin jälkiasennelleet näitä kun katsoin hakusanalla "w204 media interface 518 nachrüsten", mutta saattaa olla helpompaa saada virta siihen usb-liittimeen jotenkin puuhastelemalla.
Itse olen carrien ajatuksesta alkanut käyttää tätä puhelimen latauksessa tupakansytyttimen sijaan. Kännykkä on keskikonsolin mukitelineessä/rasiassa tai sen päällä ja johto tulee ulos laatikosta kaksiosaisen kannen sauman etureunasta.
Siihen isompaan liittimeen tulee virta, vaikka auto ei olisi käynnissä toisin kuin tupakansytyttimeen.
Saksalaiset ovat ainakin jälkiasennelleet näitä kun katsoin hakusanalla "w204 media interface 518 nachrüsten", mutta saattaa olla helpompaa saada virta siihen usb-liittimeen jotenkin puuhastelemalla.
Itse olen carrien ajatuksesta alkanut käyttää tätä puhelimen latauksessa tupakansytyttimen sijaan. Kännykkä on keskikonsolin mukitelineessä/rasiassa tai sen päällä ja johto tulee ulos laatikosta kaksiosaisen kannen sauman etureunasta.
Kiitoksia, pitääpä töiden jälkeen tutustua tarkemmin. Aamulla en oikein siihen ehtinyt perehtyä, kunhan vilkaisin ja otin kuvan.tn62634 kirjoitti:Siinä on nappi kyljessä, josta se nousee ylös saranalla. Onko mol:n auto pre-facelift allekirjoituksesta päätellen?
2010 on vuosimalli juu.
C 220d T 4-Matic
Ei mulla ole mitään nappia, kyllä se vaikuttaa erittäin kiinteältä osalta. Käsikopelolla kun tunnustelin kotelon pohjaa ja kylkiä, niin ei siellä ole yhtäkään liitintä. Eli lisävarusteelta vaikuttaa ainakin -10 vuosimallissa, olisin luullut että comandin yhteydessä on vakiona jonkinlainen liitin ulkoista musiikin lähdettä varten. Ei silti, kyllä minulle cd:t ja kiintolevykin riittää, ihan vaan mielenkiinnosta aiheeseen aloin tutkimaan.tn62634 kirjoitti:Siinä on nappi kyljessä, josta se nousee ylös saranalla.
C 220d T 4-Matic
-
-
Minulla on ainakin jokin liitin tuon 'tatin' alla, sivuista kiinni ja reipas nykäisy ylöspäin.mol kirjoitti:Tuo ylös nostettu "kansi" on vissiin se cradle johon voi liittää kännykän ihan fyysisesti? Minulla ainakin on semmoinen mutta en kyllä keksi miten se siitä nousee ylös niin ettei se mene rikki.
[/img]
E50 amg
EXät -s204 220cdia amg 10/-08 om646, w202 -97 , w123 250 b-79
EXät -s204 220cdia amg 10/-08 om646, w202 -97 , w123 250 b-79
Ilman tuota mediapakettia sekään ei välttämättä onnistu. Vaatii laitteen, joka näkyy musiikin osalta massamuistina autolle. Esimerkiksi iPhone ei siis pelitä. BT:n kautta toki toimii sekin.RistoReipasMeseMies kirjoitti:Voi kuunnella kapulasta vaikka vähä mussiikkia...tn62634 kirjoitti:Mitä näiden liittimien kautta muuta voi tehdä kuin ladata puhelinta?
-
Se ei yllätätä joo että iPhone ei toimi noin, mutta tuntus että vaikka tikulta onnistuu soittaa mp3 sta tuosta USB-liittimestä...Legge kirjoitti:Ilman tuota mediapakettia sekään ei välttämättä onnistu. Vaatii laitteen, joka näkyy musiikin osalta massamuistina autolle. Esimerkiksi iPhone ei siis pelitä. BT:n kautta toki toimii sekin.RistoReipasMeseMies kirjoitti:Voi kuunnella kapulasta vaikka vähä mussiikkia...tn62634 kirjoitti:Mitä näiden liittimien kautta muuta voi tehdä kuin ladata puhelinta?
-
- Pikku Mersu