204 "salaisuuksia"
204 "salaisuuksia"
On voinu ollakki täällä mut tuosa linkki, siinä tähän c malliin juttuja joita kaikki ei välttämättä tiedä.
http://m.mbworld.org/forums/showthread. ... styleid=18
Edit ja ot: eipä tarvinu tosiaan olla kuin välilyönti linkin lopussa niinmeni näkymättömäksi "cia" viestiksi. Herköstä sekuaa nämä nykyajan foorumivempeleet
http://m.mbworld.org/forums/showthread. ... styleid=18
Edit ja ot: eipä tarvinu tosiaan olla kuin välilyönti linkin lopussa niinmeni näkymättömäksi "cia" viestiksi. Herköstä sekuaa nämä nykyajan foorumivempeleet
Viimeksi muokannut supoman, 18.12.2013 15:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Viestit: 719
- Liittynyt: 15.1.2011 10:36
- Paikkakunta: Espoo
No on, mutta tuosa se linkki
http://m.mbworld.org/forums/showthread. ... styleid=18
Ei tämä puhelimella ole herkkua tänne tsätätä
http://m.mbworld.org/forums/showthread. ... styleid=18
Ei tämä puhelimella ole herkkua tänne tsätätä
En tieä mitä sun selainnäyttää mut mulla näkyy 40 tips and tricks204 kirjoitti:Vieläkin on salaista??
Mitä pitäisi löytää tuolta sivustolta?
Ei nuo kaikki 40 juttua mulle ainakaan tuttuja olleet.
Esim tuo automaatin resetointi tehdasasetukselle.
Voihanne olla täällä ripoteltuna jossain foorumilla mut laitoinpahan linkin mistä ne löytää samasta paikasta kaikki... .
Huvitti myös tuo supomiehen salaperäinen ensimmäinen postaus, kun mitään ei näkynyt. Top secret!Roisto kirjoitti:OT: Onpa kyllä jännä tuo ensimmäinen viesti. Normaalissa lukutilassa ei nävy mitään, mutta jos painaa Vastaa-nappia, sisältö tulee näkösälle.
Myöhemmissä postauksissa asia tuli jo selväksi, mutta supoman voi halutessaan raottaa salaisuuden verhoa poistamalla urlista ylimääräisen välilyönnin ennen url-tagin sulkemista. Parseri hassuttelee tässä foorumisoftassa.
Ei tullut ainakaan omassa mitään ilmoitusta, mutta ennen resetointi vaihtoi jossain tilanteessa olikohan kolmoselta neloselle tavattoman korkeilla kierroksilla, joka korjaantui resetoinnin jälkeen. Samoin tuli semmoinen ominaisuus että alamäessä jos nostaa kaasun ylös alle kuudenkympin nopeudessa vaihtaa tavallaan vapaalle. Tätä ei siis ennen resetointia ollut tapahtunut kertaakaan sinä aikana kun auto on meillä ollut.Petomaani kirjoitti:Mistä tuon automaatin resetoinnin onnistumisen huomaa, tuleeko siitä jokin merkkivalo vai? Omaan W204:een tuota yritin, mutten huomannut mitään eroa.
Moro,
lähestyn tätä aihettä syksyn pimetessä kysymyksen kanssa. Keväällä tällaisen auton ostaneena en ole vieläkään ymmärtänyt mitä kaikkea toimintoa tuo valokatkaisija kätkee taakseen. A-asennolla olen lähinnä ajanut, mutta 5 muutakin tilaa näyttää löytyvän. Vasemmalle P nuolella eteen ja taakse. Oikealla on ilmeisesti tuo automaatti, parkki ja ajovalo, mutta miten esimerkiksi sumuvalot saa päälle?
[/img]
lähestyn tätä aihettä syksyn pimetessä kysymyksen kanssa. Keväällä tällaisen auton ostaneena en ole vieläkään ymmärtänyt mitä kaikkea toimintoa tuo valokatkaisija kätkee taakseen. A-asennolla olen lähinnä ajanut, mutta 5 muutakin tilaa näyttää löytyvän. Vasemmalle P nuolella eteen ja taakse. Oikealla on ilmeisesti tuo automaatti, parkki ja ajovalo, mutta miten esimerkiksi sumuvalot saa päälle?
[/img]
P -> Parkki oikeat
P -> Parkki vasen
A=Automaatti/päivänvalo
>o< = Parkit
>O = Ajovalot
Sumarit saa päälle nykäisemällä nuppia. Eka pykälässä palaa etuset, tokassa etu- ja taka.
P -> Parkki vasen
A=Automaatti/päivänvalo
>o< = Parkit
>O = Ajovalot
Sumarit saa päälle nykäisemällä nuppia. Eka pykälässä palaa etuset, tokassa etu- ja taka.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Kannattaa tosiaan huomata, että valokatkaisimessa on piilossa kulissi, joka mahdollistaa sumuvalojen kytkemisen vain silloin kun se on sallittua, eli siis parkkien tai ajovalojen kanssa. Ei kannata kiskoa nuppia nolla-asennossa oikein lujaa.PV-MN kirjoitti:... tai sittenkin riittä että on parkit päällä.
XUXin tekstiin pieni tarkennus:
P -> Parkki oikeat
P <- Parkki vasen
A=Automaatti/päivänvalo
A-asennon toiminta määritellään ajotietokoneen valovalikossa, siis ajetaanko ilman valoja, pakkovaloin vai automaattivaloin. Valinnat toimivat eri ikäisissä eri tavoin auton varustuksesta riippuen.
Toispuoleiset parkit pudottavat pois kilpivalot ja auton sisällä palavat valot ja jopa valitun puolen parkeistakin toinen sammutetaan niin edessä kuin takana. Sähkön kulutus jää siis alle neljäsosaan täysien parkkien kulutuksesta.
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.