124 simpukka
124 simpukka
millä konstilla pääsee 124:n simpukan säätöön käsiksi?
Moro
Sitten menee hankalammaksi. Itse sain säädettyä tämmöisillä työkaluilla ja toimistotyöläisen ohkaisilla kätösillä:
Vähän huonosti erottaa mutta siinä on 19 mm kiintoavain, 6 mm katkaistu kuusiokoloavain ja sille pikku putkenpätkä jatkoksi.
Omassa 230:ssä simpukan sopi juuri ja juuri säätämään ylhäältä päin käsikopelolla. Simpukka on imusarjan alla ja tilaa on vain n. 1,5 senttiä.
Ensin lenkki lukitusmutterin ympärille, sitten kuusiokolo paikoilleen, että tietää, missä asennossa se suurin piirtein oli ennen säätöä. Mutteri löysälle ja pikku jatkon kanssa pienin säädöin kohdalleen.
XUX:n autossa oli jotain eroa (olikohan siinä ilmastointi) ja siinä eivät minunkaan kädet mahtuneet väliin. Voisi kokeilla myös alapuolelta mutta sieltäkään se ei ole heleppoa.
Muuten säätö dealerin ohjeen mukaan.
t.
Risto
Sitten menee hankalammaksi. Itse sain säädettyä tämmöisillä työkaluilla ja toimistotyöläisen ohkaisilla kätösillä:
Vähän huonosti erottaa mutta siinä on 19 mm kiintoavain, 6 mm katkaistu kuusiokoloavain ja sille pikku putkenpätkä jatkoksi.
Omassa 230:ssä simpukan sopi juuri ja juuri säätämään ylhäältä päin käsikopelolla. Simpukka on imusarjan alla ja tilaa on vain n. 1,5 senttiä.
Ensin lenkki lukitusmutterin ympärille, sitten kuusiokolo paikoilleen, että tietää, missä asennossa se suurin piirtein oli ennen säätöä. Mutteri löysälle ja pikku jatkon kanssa pienin säädöin kohdalleen.
XUX:n autossa oli jotain eroa (olikohan siinä ilmastointi) ja siinä eivät minunkaan kädet mahtuneet väliin. Voisi kokeilla myös alapuolelta mutta sieltäkään se ei ole heleppoa.
Muuten säätö dealerin ohjeen mukaan.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)