Onko penkki korjattavissa vai kannattaako mieluummin vaihta?
Onko penkki korjattavissa vai kannattaako mieluummin vaihta?
Eli kuskinpenkki on melko renpula, voiko tuon jotenkin järellisesti entrata? Oottako sepittäny?
-
- Virallinen Oikolukija
Voi korjata.
Verhoiluliikkeessä korjaavat ja maksaa jotain 70 e tms. Ainakin täällä Tampereella noin.
Voit myös itse korjata hankkimalla ehjän rungon ja ompelemalla paikan puhki menneeseen kohtaan. Ongelma on löytää oikeaa kangasta ja se siinä korjaushommassa melkein eniten maksaa. Verhoilijoilla on kangasta tai ainakin kontaktit mistä saa kangasta.
Suosittelen verhoilijaa.
Mitä se sepittäminen muuten on? Muuta kun tarujen kertomista?
Verhoiluliikkeessä korjaavat ja maksaa jotain 70 e tms. Ainakin täällä Tampereella noin.
Voit myös itse korjata hankkimalla ehjän rungon ja ompelemalla paikan puhki menneeseen kohtaan. Ongelma on löytää oikeaa kangasta ja se siinä korjaushommassa melkein eniten maksaa. Verhoilijoilla on kangasta tai ainakin kontaktit mistä saa kangasta.
Suosittelen verhoilijaa.
Kein siknatuur
Korjaamista kuttutaan meillä sepittämiseksSampo N. kirjoitti:Voi korjata.
Suosittelen verhoilijaa.
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Yhtä lailla voi kysyä, notta mitä muuta se tumputus on, kuin meillä päin vanttuun vetämistä käteenSampo N. kirjoitti: Mitä se sepittäminen muuten on? Muuta kun tarujen kertomista?

"Tumputa ny ne käret, notteivät palellu lumisotasilla".
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954