
minkä kautta ne pumpun johdot on vedetty jos tarkistaa ettei oo vaan poikki?
M104 teki italialaisella virranjakajan kopalla tuota ettei vapaalla meinannut kiertää edes tappiin asti. Joskus on puolan kipinäpuolen eristys ollut halki. Näkyy salamointina pimeässä.Shatter kirjoitti:tulpanjohdot, puolanjohto, tulpat ja virranjakajan kansi on vasta vaihdettu niin ei siitä pitäs ainakaan olla kiinni![]()
tosiaan hyvin kiertää sinne 3000 kieppeille niinkuin pitääkin, mutta sen jälkeen alkaa semmonen ihme leijuminen ja muutenki kiertää huonosti. paikallaankin kiertää just ehkä sen 5500 ja tulee seinä vastaan. bensaakin imee enemmän kun tarpeeksi eikä sitä mistään vuoda ainakaan niin paljoa että huomais, joskus saattaa valoissa vähän bensa tuoksahtaa kun ikkunat auki mutta ei muuten.
Se on kuule herkkä se ruuvi...Shatter kirjoitti:Seosruuvia koitettiin säädellä mutta se ei kyllä oikein toimi kun millin pyöräyttää niin se menee joko liian rikkaalle tai liian laihalle. ennen kun koskettiin ruuviin mitattiin lambdan arvot ja tyhjäkäynti arvo oli 0.6 - 0.7ennen päivän lopettamista otin ruiskunkin irti mutta ei ollu mitään halkeamia siinä kumissa että sais liikaa ilmaa
'RoopeK kirjoitti:Se on kuule herkkä se ruuvi...Shatter kirjoitti:Seosruuvia koitettiin säädellä mutta se ei kyllä oikein toimi kun millin pyöräyttää niin se menee joko liian rikkaalle tai liian laihalle. ennen kun koskettiin ruuviin mitattiin lambdan arvot ja tyhjäkäynti arvo oli 0.6 - 0.7ennen päivän lopettamista otin ruiskunkin irti mutta ei ollu mitään halkeamia siinä kumissa että sais liikaa ilmaa