Päätinpä oikein rehvastella rahamiehen elkein ja ostaa kaksi kappaletta samalla reissulla, Matikilla kun olin liikkeellä. Hintaa tuli 1,50 €/kpl

No juu, tuollanen se o, vai että ylimääränen tuulettajan releRuoja kirjoitti:http://www.rmeuropean.com/Part-Number/A ... 313F8.aspx
Ylimääräinen tuulettajan rele
Hmm, voorumia lueskellessa (käytin hakuadry kirjoitti:Vaihdekepin suunnalta alko kuulua epämiellyttävää muovista räpätystä, joka näyttää kovenevan ajonopeuden mukaan![]()
Kun kaasupolkimesta höllää niin ääni kovenee ja kun taas kaasua painaa ni hiljenee![]()
Onko vaihdekepin (-laatikon) suunnalla joku vaijeri joka olisi voinut löystyä?
Ei uskalla ajaa yli viittäkymppiä ku tulee niin paha ääni
Jaa niin, laatikkohan on siis 722.3
Oukei, pitänee lähteä etsimään oikeaa vaijeria auton alta...jovihava kirjoitti:Normisatalankussa alapuolelta, oliko 10mm kannalla M5 ruuvi jolla lukittu paikalleenTietysti 4maticissa se on reititetty öljypohjan lävitse ja kytkeytyy suoraan jakolaatikon tuloon
Kaapissa piti nopeusmittarin vaijeri mekkalata, semmosta ärsyttävää sirkutusta. Helpoin analyysi on tietysti jos otat irti nopmittarin vaijerin laatikon päästä ja käyt testilenkillä, sieltä ei kait etes pitäs tulla öljyjä kartanolle
Mikässe tuollanen kartaanin laippa on? Ja mistäköhän tuon värinänvaimentinen löytää??jovihava kirjoitti:Kartaanin laippa? Tai se kartaanin värinänvaimennin irti
Ethän äkkiseltään muista/tiedä mitkä nuo johdot oli?apg kirjoitti:Irrota hydrauliyksikön sähköliittimestä öljynpainekatkaisimen johdot ja testaa.
Öpkatkaisin on mallia kärjet auki kun painetta on, eli toimii ilman katkaisijaa jos vika on siinä.
Kolmeen matikkiin vaihtanut tuon painekytkimen ja käyttäytyy juurikin noin että vikakoodeja ei pysty lukemaan.
Tai sitten sitä painetta ei oikeasti ole, mittaamalla hydrauliyksiköstä sekin selviää.
Uudempaa mallia (-92). Mutta takapenkin alta menee 4 johtoparia jotka saa nykäistyä irti. Tai itseasiassa kaksi paria on yhdessä ja kaksi paria erillään...apg kirjoitti:En muista mutta helposti selviää kun asiaa tutkii auton alta seuraamalla katkaisimelta lähteviä johtoja.
Varovasti liitin auki että piuhat pysyy järjestyksessä.
Olihan tämä vanhempaa mallia missä mekaaninen testikytkin (90 tai vanhempi)?
Uudemmassa hydrauliyksikön sähköliitin mahdoton? purkaa mutta sivuleikkurit toimii siinäkin