Mitään ihmeellistä en ole vielä ehtinyt autolle tekemään, paitsi pakollinen soitin-päivitys + aktiivi-subin asennus. Niin ja tulihan nuo vilkut savustettua ja takatuikutkin saivat osansa.
Tälläisenä se saapui pihalle:

Ja tässä nykykuosissa:

Hantin puolen etupenkin taakse lattialle. Täähän on 2-paikkanen, joten tilaa onNippe kirjoitti:Hyvän näkönen kampe. Mihin sijoitit aktiivi subin?
Renkaat on joka nurkassa samankokoisetdealer kirjoitti:Vikaa, erikokoiset renkaathan tuota tekisi tms. nopeusero.
Tässä on vielä jännä homma, kun ASD:n kolmiovalo syttyy heti, kun nopeus ylittää 60km\h ja ABS-valo syttyy, kun nopeus ylittää 130km\h. Samoista antureistahan nuo pyörintänopeudet mitataan250D kirjoitti:Minun ymmärtääkseni tuo kolmio voi syttyä myös mikäli etunavan hammaskehä on likainen/ruostunut ja ABS anturi mittaa nopeuseron.
Minulla on sama oire 4-matiissa (vai toimiiko ASD:ssa mittaus eri tavalla?) kun kolmio syttyy yli 120 km/h nopeuksissa. Syttymiskohta on siirtynyt nyt puolen vuoden ja 16 tkm aikana n. 140 --> 120. Onneksi on nyt talvi ja nopeudet alemmat, ärsyttää tuo.
Itse en saanut vielä puhdistettuna, joten varma tietoa tämä ei ole. Pultit liian tiukassa jarrusatulassa...
Mulla on aina ollut sellainen mielikuva, että ASD saisi pyörintänopeustiedon ABS-boksilta, mutta liekkö sitten molemmissa bokseissa erilliset pyörintänopeuden haistelijat?Roisto kirjoitti:Nuohan on kuitenkin eri boksien takana. Liekö erilaiset toleranssit pyörimisnopeuden eroille tms?
t.
Risto