Mkin kirjoitti:Voin kyllä kuvitella et takki on aika tyhjä kaiken ton homman jälkeen. Varsinkin jos rakkines on laiskempi kuin lähtötilanteessa.
Mut tokkopa tuo mahtaa olla muuta ko säätöä vailla. Eiköhän siel teijän seudullakin oo joku osaava paja joka kahtoo nuo perusasiat edes kuntoon. Eli ajotuksen ainakin. Syöttöä on helppo itekin roplata mut siinä menee runsaasti aikaa. Lykkääkö yhtään mustaa kun kenkäsee? Onko aavistustakaan paljon ahtaa tai ollenkaan? Järkisijoitus vois olla ahtopainemittari. Pakarihan taitaa olla vaparin 603:n. Lieköhän sekin turhan ahdas kunkkukoneiselle... Hormi itessään varmaan piisaa, mutta vaimentimet varmaan aika tukkoset. Luistaako loota vaihtokohdissa?
Mihinkä muuten laitoit välijäähdyttimen?
Mustaa ei tule yhtään, pikemminkin haalea usva tallissa kun hetken kaasuttelee. Ilmavuoto oli karkean suodattimen letkussa, se vaihdettu. Huomenna ajattelin hakea jonkun hitsattavan nipan että saan kellolle paineen, eli portti ollut kokoajan kiinni. Samalla ahtomittari juu. Pakoputki vakio paitsi viimonen äänenvaimennin puuttuu. Downpipe muokattu 606:sen vakiosta alas asti samanpaksuisena.
Välijäähdytin on puskurin palkin takana alapuolella. Pitää ottaa kuva kun tai jos pääsen huomenna kaverin pajalle jossa auto on. Nyt kun tarkemmin ajattelen niin kulku vastaa ehkä entistä 200d:täni
Sain ohjeita jolla pitäisi ajoitus onnistua. Vähän vastustelee vaan kokoajan irrotella pumppua mutta minkäs teet, onhan se tiivistekkin vaihdettava vielä.
Joo henkistä taisteluahan tämä enään on. Tekemättä olevat pakolliset hommat ovat pumpun tiiviste, ajotuksen tarkistus/säätö, hukkaportille paine, ahtomittari, nopeusmittarin vaijeri, ehjä tanko vaihdelaatikon ja kepin väliin, etujarrusatuloiden ja levyjen vaihto.
Ei pakollinen homma on tuo kickdown vivusto. Hyvähän se todellakin olisi olla mutta ei tällä päällä tommosia rakennella tyhjästä
