zipin virityksiä, uutta aihioo.
Noi kapeekantisen vaparin veivit kapeekantises "kestää" 1.5-1.7bar "helposti"(50-70tkm).. Tuo on tosin vähän epäverrannollista tietoa kun kutoskoneella koitettu ja siinä ei tarvi pidellä sitä lusikkaa lattiassa niin kamalan pitkiä aikoja kuin neloskoneisessa Muuttujiahan tuossa kilometrivertailussa riittää,kuskistakin paljon kiinni että pysyykö edes ensimmäistä tuhatta nipussa Eli sanoisin että älä mee kovinpaljoa yli 1.8bar kun saat 7mm pumpun,hajoo aikas äkkiä. 2bar ja säädöt kohillaan niin kansinahka ampuu ulos
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
190d
Mahtavaa että muutkin ahtaa 601 Itsellä hyvin samankaltainen moottorinäkymä, vain ilman välijäähdytintä. 0.8 kiloa Ahtopaineita viton 110cdi Garret ahtimella. Ja vakiopumppu säädetty täysille. Mielessä ollut myös viton pumppu, tai 7mm pumppu mutta taitaa veivit antaa periksi. Onko muuten kannentiiviste liimalla vai ilman?
Laita vaan lisää lisää kertomuksia ja kuvia, meni seurantaan!
Laita vaan lisää lisää kertomuksia ja kuvia, meni seurantaan!
Bensalla pestään sudit, diisselillä tehrään voema.
- Karvanaama
- Viestit: 852
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Kone nostettu pois ja öljypohja irrotettu. Nelosen kanki halki puoleenväliin, yläsilmä irti ja lytyssä. Männästä puuttuu pala ja lohkossakin mukavan näköiset skraidut.
Kaikista kk laakereista hävinnyt pinta voitelureiän ympäriltä.
Nelisen tuntia kaikkine tupakoimisineen ja taukoineen meni irrotuksessa.
Kaikista kk laakereista hävinnyt pinta voitelureiän ympäriltä.
Nelisen tuntia kaikkine tupakoimisineen ja taukoineen meni irrotuksessa.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo