Laatikon luisto loppui nostamalla paineita 1,5 kierrosta eikä vielä edes mitenkään huomattavasti niskoja nyrjäytä, silleen mersumaisesti
lämpimänä on alkanut käymään epätasaisesti kuin suutin olisi tukossa, auton vieressä seistessä kuuluu selvä ontuminen kokoajan.. tyhjäkäynnillä vaihde silmässä hytkyy niin että hampaat tippuu suusta lämpimällä koneella, tästä tulikin mieleen että juuri samanlainen ilmiö kuin menneessä 200deessä kun suutinputki meni juuresta poikki, ontu ja heilutti koko autoa.
tämä kuitenkin käy kylmänä täysin normaalisti eikä hytky tai onnu kun vasta lämmetessä.
aiheuttaako entiset kärjet tuommosta? joutui nimittäin vaihtamaan toisen kannen suuttimista jokaiseen kärjet ennenkuin alkoi pelaamaan kansijumpan jälkeen
flektin vaihto tuli myös eteen kun visko ei enää pelaa ja nousee lämmöt heti 100 kun vähän asutusalueella pyörii, biltemasta näyttää löytyvän 16" sähköropelli 30e niin ei kovin korkealta putoa jos kokeilee. toimivuuden kestosta ei sitten tietysti kovin hyvää takuuta voi tuolla hinnalla olla

Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.