Eipä tämä koskaan penkkiin asti ole päässyt. Yks lohko, josta tämä piti tehdä, oli halki kolmossylinteristä, männät myös entisiä. Sitten tässä onkin ollut tarpeeksi kiireitä joka suunnassa. Ja työt sotkee viellä enempi.

Työpaikan koneistuspuolella on kyllä 250D moottoripukissa... Kapeekantinen versio. Rengastettuna ja hoonattuna ja liuskotettuna... Nyt on vaan ollut (onneksi) töitä niin, ettei ole paljoa konetta kerinny kasaamaan. Kannesta pittäis nyppiä esikammiot pois, jotta saan oikasta sen. Myös ohjurien vaihto, sekä istukoiden Miraus edessä. Kuvia ei tietenkään ole, kun nokialainen on aina jossain muualla, eikä sitä viitti vaseliinisillä käsillä lääppiä. Ja kameraahan ei luonnollisesti ole.

Kone pitäisi tulla -92 farkkukoriin... Tietysti jos pakosarjan jostain sais, tai jaksais tehä, niin tuo ois kyllä oiva kampe turpotuksee...
Jos tästä kiireiltään ikinä kerkeää, ja kun tuon koneen saa kasaan ja paikalleen. Pittäisi pukkiin ottaa 617A... Tarttis putkittaa, ettiä männät jostain... Jne. Loppujen lopuksi istuttaa pystylamppuun. Sitä kun päivän painaa töissä, ja vähän siihen päälle, niin siinnä kohtaa alkaa olla sen verta kiinnostus tapissaan, ettei sinne passaa mennä enää koneen lähellekkään. (1.1.2013 alko tupakkalakko)
