Moi ... onko tietoa onko ko. moottorien lohkoissa eroja ... eli jos laittas 300 bensakoneen 12 venttiilisen tilalle 24 ventiilisen .... jossa ke. jetruisku ....
eli oletus ettö Sakut ei kovin paljoa erilaisia lohkoja olis tehnyt ja automaatti laatikko sopis vanhasta ....
m103 12 vent. tilalle m104 24 vent
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: 30.3.2011 20:11
Moi ... niinhän tossa kysymyksessä oli että että onko lohkoissa eroja eli sopiiko 103:n automaatti 24vent. lohkon perään ... eli ei pelkästään kantta ole tarkoitus vaihtaa ......
ja onko kukaan ko. muutosta tehnyt ... pollet kasvaa ... miten toi katsastus viranomainen suhtautuu ko. asiaan eli saako auton pitää vielä tieliikenteessä ilman isoja taisteluja ...
ja onko kukaan ko. muutosta tehnyt ... pollet kasvaa ... miten toi katsastus viranomainen suhtautuu ko. asiaan eli saako auton pitää vielä tieliikenteessä ilman isoja taisteluja ...
laatikosta en tiedä mutta kyllähän se onnistuu muutoskatsastuksella. mutta 24V malleissa on vahvemmat jarrut ja taitaa olla kallistuksen vakaajakin jytkympi eli joutuu neki vaihtamaan.
Samase minkä tekniikan sinne vaihtaa niin paperit oltava jokatapauksessa kondikses. Eli ei ole "oikotietä" onneen paperien osalta, tietty jos vaihtaa pienempitehoiseen, niin lie riittää ilmoitus... paperilla.
Samase minkä tekniikan sinne vaihtaa niin paperit oltava jokatapauksessa kondikses. Eli ei ole "oikotietä" onneen paperien osalta, tietty jos vaihtaa pienempitehoiseen, niin lie riittää ilmoitus... paperilla.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.