naftaki vähä maistuu E 300D 24V (om606)
naftaki vähä maistuu E 300D 24V (om606)
mikähän kumma on kun ei meinaa päästä alle 8l/100km sitte niin millään,yleensä menöö naftaa 9-10l/100km..mun mielestä se on liikaa joskus omistin 12 tappisen 300D:n ja se meni jopa alle 7l/100km! pumppuki on hiljattain laakeroitu ja uudet tiivisteet laitettu samalla tietenki vähä syöttöä suuremmalle.kylmänä ei käy oikeenkaa hyvin mutta kun lämpee niin käy ku kultakello..olisko vika kenties siinä että joku suutin vuotaa tms. paluuletkut toki on jokaanen vähä kosteita se taitaa ainaki vähä vaikuttaa?onko muita jolla on tai ollu kyseesiä ongelmia? ja mihnä se niin sanottu vika ny sitte vois lopuuksi olla
Re: naftaki vähä maistuu E 300D 24V (om606)
Tämä viittaa väärään pumpun ajoitukseen. Joka aiheuttaa myös suurempaa kulutusta.ToniP1983 kirjoitti:kylmänä ei käy oikeenkaa hyvin mutta kun lämpee niin käy ku kultakello..
Itellä samalla motilla automaatilla varustettu sedani, nyt ekalla tankkauksella meni 9.8l/100km. Kaikki ajo on ollut lyhyttä kaupunkiajoa ja kun "uusi" auto niin tottakai sitä on pitänyt hiukka testailla kuinka se kulkee.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Re: naftaki vähä maistuu E 300D 24V (om606)
Mika.T kirjoitti:Tämä viittaa väärään pumpun ajoitukseen. Joka aiheuttaa myös suurempaa kulutusta.ToniP1983 kirjoitti:kylmänä ei käy oikeenkaa hyvin mutta kun lämpee niin käy ku kultakello..
pp-dieselis laitettu pumppu elokuus..ajootuksien ei pitääsi olla pieles ku on siä kohdalleen laitettu ongelma oli jo ennen ruuvausta,kulkupuoli parani mutta kulutukselle ei tapahtunu mitää kumpaankaa suuntaan.
ettei vain olis ventiilit painuneet seeteihin juuri tuossa oma mosa levällään ja kyseinen oire oli että kylmänä pärisi imusarjaan ja kävi huonosti mutta kuumana ihan ok käynti. suuttimet ja pumppukin tuli tutkittua mutta turhaan vika löytyi kun nostin kannen pois 5 ja 6 pytyn seetit oli painuneet alas ja imuventiilit täysin sohlona.