W124 tulee mutta mites kulutus?
-
- Viestit: 541
- Liittynyt: 02.6.2006 22:43
- Paikkakunta: 97940
taitaapi olla lyhyempi matka Ppd, kuin Mynälle (ainakin karttahaun mukaan).ranex kirjoitti:nyt työ saitte miut höynäytettyä pumpun säätöön, mutta mikäs on paikka lähinnä joensuuta missä säädetään, ylivieska jossain korvessa meiltä kahottunna.
niin 250 vapari jolla pääsee tankillisella noin 870 km.
Ei voi kuin suositella ppd:tä, voimaa tuli ja savuakin tarvittaessa, niin että välillä hirvittää, kun lähtee ripeämmin valoista.
Kulutus tippui matka-ajossa 1l verran, (matka-ajossa tankillisella pääsee Helsingistä Ivaloon, eli n.1100km).
Näillä mennään.
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
Perustelematon kommentti jonka voit unohtaa saman tien. [/quote]kardaani kirjoitti:Turbot voit unohtaa saman tien.
Perustellaan vähän.
Aiheen aloittaja hakee autoa 95% maantieajoon ja pitkään matkaan. Ehdotin säädettyä 250 D:tä -ja niin manuaalina. Kulutusero 300 turbodeehen(joka automaatti) on 2 litraa aikalailla varmasti. Ja kilometrejä taisi hänelle tulla 50 tkm. Vuodessa tuo tekee vajaan 1000 euroa 250 D:n eduksi.
Kaveri taitaa etsiä ekaa W124:sta. Uskoisin, että helpommin löytyy uudelle mersumiehelle kohtuukilometreillä oleva 250 D manuaali kuin 300 turboD-300 Dturbot ovat lisäksi hyvin hintavia vanhoiksi autoiksi vs. 250 D. Onhan noita 250 D turbojakin, mutta niitä ei taida löytyä 300 D turbonkaan vertaa.
Kansiasiaan en ota kantaa.
Varmasti 300 D juurikin turbolla ja siihen kuuluvalla automaatilla on erittäin hieno peli, mutta jospa tuohon käyttötarkoitukseen sopisi tuo 250 D manuaali muovikylkinen yksilö parhaiten. Vaikka toki pösö 306 menisi samat matkat vieläkin edullisemmin ja ennenkaikkea suoraan maantiellä.(provoyritys )
Kyllä näin on. Tai itseasiasa eka mersu yleensäkki..kardaani kirjoitti:
Kaveri taitaa etsiä ekaa W124:sta.
Noh.. Miksipä ei... Mutta kun olen puhunut Autoista kokoajan.. Se vaan on raaka totuus että näisä vehkeisä niitä kulutusosia menee vähä harvemmalla aikavälillä ku jossain ranskattaressa taikka koppimopoissa. Mukava olis vielä tielläki pysyä vähän kovemmallaki ku 5m/s tuulella...rtd kirjoitti:
ja jos PELKKÄÄN matka-ajoon mahdollisimman vähällä kulutuksella niin silloinhan se kannattais ostaa joku diesel polo?
-
- Perunankeittäjä
- Viestit: 1567
- Liittynyt: 23.12.2006 21:01
- Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....
Ei kai se Ylivieske missää korvessa oo, keskella aakeeta laakeetaha se on. Melekee Suomen keskpisteessä , pikkase Piippolan vaarilta luoteesee.ranex kirjoitti:nyt työ saitte miut höynäytettyä pumpun säätöön, mutta mikäs on paikka lähinnä joensuuta missä säädetään, ylivieska jossain korvessa meiltä kahottunna.
niin 250 vapari jolla pääsee tankillisella noin 870 km.
Mie laitatin sumpun ja puuttimet, eiku pumpun ja suuttimet Lehmon jäläkee, Uurossa, siinä Kajjaanintieltä ku kiännyttää Uimaharjuun päin ja Sellinkohalta oikeelle sen kylöman aseman taakse, Näkkyy muute Jo Kajjaanin tielle muttei siitä peäse.Nimmee en sua sanotuu ku ei tullunna luvettuu mitä siinä vihree peltihallin seinässä sanottii.
Tekvät oikei luatukampetta ja muutenkii mukavvii äijjii. Ja ko pumpun laetoin kii ni sitte vielä tarkisti ajotuksen sammaa hintaa.
Rahala maksoin.
Ja eikös siinä Siihtalan liepeillä, Lehtosenlikkentten kuppeessa Hartikaista västapiätäkkii oo toenekii. Oisko Joinsuunntisselhuolto nimelttää..
Mutta ekiöhä ne yrityshavusta setviinny. En mie nyt osova sannoo näi suotalta käiltä.Ja puol nukuksissa.
Mie laitatin mutaman pumpun Mikkelissaä Lailavuolla ko Keskisuomessa sanovat että hyö käättäävät siellä että se osovaa tehhä rikallee oikei.Ni mie vein sinne ku nii viissasvat.
Mulle ko se laitto yhet suuttimet ni tarkemmi se Sepukka kehtaskii rihtata. Sano että ku on arvot ni hää laitta just eikä jätä vierekkäisen rikan peähän niinku muut.Mie snoin että tie mite hyvvää kuha hyvä tulloo.
Ja kyllä taseni käänti ja veäntö on ku raatakangessa sen jälakee.
Muistaaksen mutta ku meillä tahtoo olla tuo Tementija jo tällä ijällä sukuvika ni se olj jottai Satasen nurkilla suutin uusii puihi ja pumpun ajoitus ja uuvvet letkut ja suotatin.
Että semmosta teällä Päejjänettee itäpuolella villisikoja hätistellessä.
Eiköse HOOVEEÄM sanonna mittää osoketta ku on niitä Joisuun ympäristön liiekehuijjarloeta.
Niii, se on nii Ässämiestä etttei se tiissellii kajookkaa , niinkkö.
Ainii ko se on kesätazalla ja pyytää muikkuu, eihä se nyt virka mittää.
VALMET 5oo -69
Kylläkyllä, se on totta.Uskoisin, että helpommin löytyy uudelle mersumiehelle kohtuukilometreillä oleva 250 D manuaali kuin 300 turboD-
Muttei tässä tarvita kuin yksi auto...
Aivan.300 Dturbot ovat lisäksi hyvin hintavia vanhoiksi autoiksi vs. 250 D.
Sehän ei ole huono puoli koska tilanne on ihan sama autoa myydessäkin.
Turbo säilyttää hintansa paremmin....
Edit:
Minäpä otan varovasti ... 7,5 vuotta nykyisessä työpaikassa eikä yhtään 300 dt halkinaista kantta.Kansiasiaan en ota kantaa.
Eipä niitä autojakaan toki kovin paljon ole, mutta silti...
Turbon kansi on vajaan tonnin halvempi kuin esim. nelos-cdi:n (joita on mennyt tasaiseen tahtiin)
Vaan tottahan se että 200-250-300 vapariD:llä pärjää ihan varmasti ja niitä löytyy helpommin.
Tosin itselle on sattunut eteen niin monta pumppu (painosarja) vikaista 250D:tä että olen allerginen niille.
[Tosin itselle on sattunut eteen niin monta pumppu (painosarja) vikaista 250D:tä että olen allerginen niille. [/quote]
Onko toi se vika jossa auto hytkyy kun kenguru? Sellainen, että vaihdot on erittäin ärsyttäviä ja autoa ei osaa ajaa kukaan muu kuin omistaja ja siinäkin pitää koko ajan skarpata?
Kerroppa tarkemmin painosarjahommasta kun isän autossa-tosin 300 D on ollut tuollaista hytkymisongelmaa aina ja nimenomaan vielä tietysti kuluneilla kesärenkailla, joissa ei joustoa yhtään. Onnistuuko tuollaisen korjaus kuinka?
Onko tuo vika muuten enää muovihelmaisissa? Siinä on vielä kait kaksoismassavauhtipyöräkin jurinoita helpottamassa.
Onko toi se vika jossa auto hytkyy kun kenguru? Sellainen, että vaihdot on erittäin ärsyttäviä ja autoa ei osaa ajaa kukaan muu kuin omistaja ja siinäkin pitää koko ajan skarpata?
Kerroppa tarkemmin painosarjahommasta kun isän autossa-tosin 300 D on ollut tuollaista hytkymisongelmaa aina ja nimenomaan vielä tietysti kuluneilla kesärenkailla, joissa ei joustoa yhtään. Onnistuuko tuollaisen korjaus kuinka?
Onko tuo vika muuten enää muovihelmaisissa? Siinä on vielä kait kaksoismassavauhtipyöräkin jurinoita helpottamassa.
Voe kun tulloo ihan kotikävä tuostaLogistiikkapäällikkö kirjoitti:Mie laitatin sumpun ja puuttimet, eiku pumpun ja suuttimet Lehmon jäläkee, Uurossa, siinä Kajjaanintieltä ku kiännyttää Uimaharjuun päin ja Sellinkohalta oikeelle sen kylöman aseman taakse, Näkkyy muute Jo Kajjaanin tielle muttei siitä peäse.Nimmee en sua sanotuu ku ei tullunna luvettuu mitä siinä vihree peltihallin seinässä sanottii.ranex kirjoitti:nyt työ saitte miut höynäytettyä pumpun säätöön, mutta mikäs on paikka lähinnä joensuuta missä säädetään, ylivieska jossain korvessa meiltä kahottunna.
Tekvät oikei luatukampetta ja muutenkii mukavvii äijjii. Ja ko pumpun laetoin kii ni sitte vielä tarkisti ajotuksen sammaa hintaa.
Rahala maksoin.
Ja eikös siinä Siihtalan liepeillä, Lehtosenlikkentten kuppeessa Hartikaista västapiätäkkii oo toenekii. Oisko Joinsuunntisselhuolto nimelttää..
Mutta ekiöhä ne yrityshavusta setviinny. En mie nyt osova sannoo näi suotalta käiltä.Ja puol nukuksissa.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
-
- Perunankeittäjä
- Viestit: 1567
- Liittynyt: 23.12.2006 21:01
- Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....
Elää.... ..... olko se saunanpanelintähepätkistä se teijjän postilaaatikko vaiko se kalavanoijjusta pellistäkö tehty, se teijjän.jovihava kirjoitti: Voe kun tulloo ihan kotikävä tuosta
Oon tallanna siellä Jaamankankaalla ja Puntarkoskella ja Puol Kahjoisporjalaa työ asivoissa.
Vae siltä perältä se Jovin piha on.
Nythä sitä ei oikei hahmota ko moottortie, ku ne ol sillo just Dimitliiniruiskutukset lentokonneella.
Poes pit lähtee myrkytyksen ajaks.
Mäntypistijäiset meinas syyvvä koko Jaamankankaan.
Jatkakeeha kulutukseta, tull tuas tuota ohvtoppiikkii.
Mie sitä en osova pysyvä asijassa.
VALMET 5oo -69
Uurossa on Uuron Sähkö- ja Dieselkorjaamo Oy
Tiisselihuolto muutti tuossa vähän aikaa sitten (oliskohan ollu 1991 ) Aspitielle, ja on nykyisin keskittynyt vain varaosamyyntiin, tosin samassa talossa taitaa olla joku tiisselien väkertäjäkinLogistiikkapäällikkö kirjoitti:Ja eikös siinä Siihtalan liepeillä, Lehtosenlikkentten kuppeessa Hartikaista västapiätäkkii oo toenekii. Oisko Joinsuunntisselhuolto nimelttää..
No vastataanpa täältä temmekseltä ranttilan ukolle, että joka päivä oulussa käyään ja kulutus 6,3-6,7, motarilla 120. ja autohan on 250d manuaali. ja aina on ohi päästy, jos on tarve ollu. Ja on muuten niin, että 5,5 on aivan realistinen tällä, jos on todella pitkää matkaa ja tasasta ajoa ja alle 100km/h. ns. normaaliajossa ei onnistu. Eikä ole ruuvattu. Tuninki on pikkupoikien hommaa. Autot on mulla ainakin ajamista eikä leikkimistä varten. Elä suotta ylivirittele mersua, mennee hyvä pilalle. Jos haluaa raketin, ni sitte pittää ostaa semmonen! Tosin tuota syötön säätöä kulutuksen takia voisin jopa harkita.
W124 - omistamisen iloa.
-
- Viestit: 541
- Liittynyt: 02.6.2006 22:43
- Paikkakunta: 97940
Siinähän se vastaus jo tuli. Pumpun säätö ja ruuvaus auttaa asiaan, samalla ajolla (edellä mainittujen muutoksien) jälkeen auto menee vähemmällä polttoaineella.jaakkoha kirjoitti:Ns. normaaliajossa ei onnistu, eikä ole ruuvattu
Näillä mennään.
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
Joo mullaki se tuuninki-ikä tais mennä nopiaa ohi ku ekan corollan sain myytyä. Nykyseen oon saanu sentääs tuuliohjarit ja wunterpaumin laitettua... Eli tarkotus on vaan tuo pumppu säädättää ja ajella ainaki 2-3 vuotta jos en satu lotosa voittaan... Mulla tuo laitto maksaa ittesä reilusti alta vuoteen takasi...jaakkoha kirjoitti: Tuninki on pikkupoikien hommaa. Elä suotta ylivirittele mersua, mennee hyvä pilalle. Jos haluaa raketin, ni sitte pittää ostaa semmonen!
- Vilenin Herttua
- MIESASIAMIES
- Viestit: 879
- Liittynyt: 22.12.2005 15:06
Aivan enstex kannattanee hankkia se kulkine ja vasta sen jälkeen
miettiä, josko suntit ja puutimet kaipaa ropelointia. Voihan se olla ettei tarvitse muuta kuin ajaaaaaaaaa.....
Eläkä usko kaikkia noita kulutuslukemia, ne on usein supjektiivisella laskimella laskettuja
Tiilerin jutut kannattaa ottaa todesta, osin...
miettiä, josko suntit ja puutimet kaipaa ropelointia. Voihan se olla ettei tarvitse muuta kuin ajaaaaaaaaa.....
Eläkä usko kaikkia noita kulutuslukemia, ne on usein supjektiivisella laskimella laskettuja
Tiilerin jutut kannattaa ottaa todesta, osin...
Jäsen AM tuolla aiemmin jo ehtikin puolustella pikkumoottorimallia, ja samaa glooriaa ajattelin jatkaa minäkin.
200D kulkee ällistyttävän vähällä aineella. Alle satasen vauhdeissa ei tunnu olevan mitään väliä miten epätasaisesti autolla ajaa. Kulutus ei siis heittele juuri yhtään oli kuskina kuka tahansa, talvilaatua tuntuu kuluvan muutama desi enemmän sadalle km, samoin nastarenkailla tuntuu olevan kulutuksiin oma nostava vaikutuksensa. Vasta keskinopeuksilla +110km/h (eli varsin rivakkatahtisessa motariajossa) tuntuu kulutus kipuavan niihin lukemiin joita "normaalit" autot vievät keskimäärin normaaliajossa. Viides vaihde tai pitempi perä auttaisi varmaan kummasti.
Suorituskykyä ei neloskone isommin tarjoa (ainakaan kovin räjähtävässä muodossa), mutta Mynädieselissä käynnin jälkeen on oma rottelo liikkunut samoihin tahteihin kuin muutama koeajamani vakio 250D. Eräs enemmän ajettu 300D:kin tuntui puhdittomammalta, mutta älköön nyt tästä kukaan riemastuko... Pumpun tohtoroinnin vaikutus kumulatiiviseen keskikulutukseen on käytännön ajoissa ollut kutakuinkin nolla, koska hitosti lisääntynyttä puhtia tulee myös hyödynnettyä tarpeen tullen. Mutta rauhallisella ajotyylillä on oma vehje kulkenut vähimmillään lukemiin 5,1l/100km. Jos vaikuttaa epätodelliselta, niin eipä ole pakko uskoakaan. Minä kuitenkin uskoin.
Isoin anti pumpun säädöllä oli kuitenkin ajomukavuuden lisääntymisessä. Bonanza väheni paljon, samoin jäivät liiat pienemmällevaihtamiset paaaljon vähemmälle, nykyään lähtee vaunu alle seitsemänkympin vauhdista nöyrästi kiihtymään siinä missä vakiokoneessa vain ääni muuttui jurisevammaksi kaasua lisättäessä. Samoin on savutusarvo pudonnut melkoisesti toimenpiteen jälkeen.
Vaikka vakiokin 200D tuntuu laiskalta, voi huvikseen sekkarilla mittailla samanikäisten muunmerkkisten vaparidieselien kiihtyvyyksiä. Omien kokemusten mukaan suurin syy laiskalta tuntuvaan kiihtymiseen on pitkälti nelivaihteisuudessa ja vakionakin aika ylös asti suht. vapaasti kiertävässä koneessa.
200D kulkee ällistyttävän vähällä aineella. Alle satasen vauhdeissa ei tunnu olevan mitään väliä miten epätasaisesti autolla ajaa. Kulutus ei siis heittele juuri yhtään oli kuskina kuka tahansa, talvilaatua tuntuu kuluvan muutama desi enemmän sadalle km, samoin nastarenkailla tuntuu olevan kulutuksiin oma nostava vaikutuksensa. Vasta keskinopeuksilla +110km/h (eli varsin rivakkatahtisessa motariajossa) tuntuu kulutus kipuavan niihin lukemiin joita "normaalit" autot vievät keskimäärin normaaliajossa. Viides vaihde tai pitempi perä auttaisi varmaan kummasti.
Suorituskykyä ei neloskone isommin tarjoa (ainakaan kovin räjähtävässä muodossa), mutta Mynädieselissä käynnin jälkeen on oma rottelo liikkunut samoihin tahteihin kuin muutama koeajamani vakio 250D. Eräs enemmän ajettu 300D:kin tuntui puhdittomammalta, mutta älköön nyt tästä kukaan riemastuko... Pumpun tohtoroinnin vaikutus kumulatiiviseen keskikulutukseen on käytännön ajoissa ollut kutakuinkin nolla, koska hitosti lisääntynyttä puhtia tulee myös hyödynnettyä tarpeen tullen. Mutta rauhallisella ajotyylillä on oma vehje kulkenut vähimmillään lukemiin 5,1l/100km. Jos vaikuttaa epätodelliselta, niin eipä ole pakko uskoakaan. Minä kuitenkin uskoin.
Isoin anti pumpun säädöllä oli kuitenkin ajomukavuuden lisääntymisessä. Bonanza väheni paljon, samoin jäivät liiat pienemmällevaihtamiset paaaljon vähemmälle, nykyään lähtee vaunu alle seitsemänkympin vauhdista nöyrästi kiihtymään siinä missä vakiokoneessa vain ääni muuttui jurisevammaksi kaasua lisättäessä. Samoin on savutusarvo pudonnut melkoisesti toimenpiteen jälkeen.
Vaikka vakiokin 200D tuntuu laiskalta, voi huvikseen sekkarilla mittailla samanikäisten muunmerkkisten vaparidieselien kiihtyvyyksiä. Omien kokemusten mukaan suurin syy laiskalta tuntuvaan kiihtymiseen on pitkälti nelivaihteisuudessa ja vakionakin aika ylös asti suht. vapaasti kiertävässä koneessa.
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Voiskos tänne muuten ihan listata ns. hyvät firmat jotka noita pumpunsäätöjä tekevät. Topiccia läpi lukemalla siis PP-Diesel Ylivieskassa ja Mynädiesel Mynämäellä... Onko esmes pääkaupunkiseudulla jotain hyvää fakiiria joka tuon pumpun säätäisi. Keravalla on joku diesel-putka, mutta onko jollain kokemuksia siitä...
Eikai se nyt niin hyvin lähde ....kun 300d autom Ettei vaan persdyno valehtele. Sen haluaisin kyl kokea ku rukattu 200d ilman turboa painelee mun ohi ei pysty. Toki omalle aika varattu pp d:ltäNicNac kirjoitti:Kyllä pumpun piristyksellä saa ihmeitä aikaan.200D:n saa pumppu pajalla menemään samaan mitä 300Dtomaatilla paikaltansa lähtien...satkun jälkee alkaa menemään 300D ohi,mutta ero ei suuri ole.Kulutus on ittellä kapoosilla kummiilla 6,5litran tienoilla ja 225/45R17:lla nousi kulutus seiskan yli...
Itte oon ny 200D:llä ajellu kolmisen vuotta ja 120tkm.Itte oon pärjänny tähän mennessä mainiosti.Kun vaan vähän viittii ennakoida niin pärjää hyvin.Eikä mua monesti oo ohitettu ja jos on niin on ohittajalla ollu vauhtiakin sitten enemmän mitä suomen tieliikennelaki sallii...Turbotus on kyllä paraikaa meneillään,mutta lähinnä ruuvauksen ilosta.Saa nähdä sitten kiintyykö niihin tehoihin kuinka...isännän autolla ajelles ei ainakaan teho kärpänen oo purru...
Kyllähän vakiokuntoisellaki W124 200D:llä liikenteen tahissa pyssyy ja pääsee ohikki haluttaessa, varsinki jos eelä ajaja ajjaa sopivan hiljaa. 250D kuluttaa hieman vähempi ja kulkee vähän mukavammin, tosin taas painaaki vähän enämpi niin eipä juuri rahallisesti ole eroa 200D:hen, 300D taas on jo ihan mukavasti menevä peli mutta kulutuskin nousee jo tuonne 7-8 litran tuntumaan ja painoa on taas lisää verrattuna edellisiin joten saa maksaa enemmän käyttövoimaverojaki... Järkihankintahan se on 250D jos ajaa paljon ja varsinki maantielä, tosin 200D on hankintahinnaltaan ainakin puolet halvempi kuin 250D, pikaisesti muistellen nettiauton tarjontaa niin lähtöhinnat on 200D:llä 1000e, 250D 1500e ja 300D 2000e, turpomalleista minulla ei ole minkäänlaista kuvaa...
Mulla oli taannoin oiva kilpailija Mersulle, Nissan Laurel, kulutus alta 7 ja kulku samaa luokkaa ko W124 300D:ssä, ajoltaan samaa luokkaa 124:n kanssa paitsi penkit 15xmukavammat...
Mulla oli taannoin oiva kilpailija Mersulle, Nissan Laurel, kulutus alta 7 ja kulku samaa luokkaa ko W124 300D:ssä, ajoltaan samaa luokkaa 124:n kanssa paitsi penkit 15xmukavammat...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
300D autom -88
Jahas,kulutus nyt mitattu. Vaihtelevassa maantie/kaupunkiajossa 7.8l/100km. Ja kaasun kanssa EI ole arkailtu Ei paha.
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
Re: 300D autom -88
Häijää-cityssäkö pyörittelet tuollaanttari kirjoitti:Jahas,kulutus nyt mitattu. Vaihtelevassa maantie/kaupunkiajossa 7.8l/100km. Ja kaasun kanssa EI ole arkailtu Ei paha.
Siellähän on nykyään melkein joka päivä puolet pirkanmaan polliiseista häiritsemässä rauhallista ajelua
Re: 300D autom -88
Jani kirjoitti:Häijää-cityssäkö pyörittelet tuollaanttari kirjoitti:Jahas,kulutus nyt mitattu. Vaihtelevassa maantie/kaupunkiajossa 7.8l/100km. Ja kaasun kanssa EI ole arkailtu Ei paha.
Siellähän on nykyään melkein joka päivä puolet pirkanmaan polliiseista häiritsemässä rauhallista ajelua
Juu,Häijään läpi ajelen treelle töihin ja takas Eikä polliisit jonoista poimi,ellei ohitustilanteissa käry käy