Oulun kuviot, VIELÄ EHTII AJAMAAN LADALLA!
Niin eli tosiaan, ne avajaiset kestää vielä ens viikkoonkin, että pitäkää rauhassa siellä oulussa niin kauan kun ohjelmaa riittää, ilimotelkaa milloin ootta tulossa tännepäin. Minusta sillä ei mitään virallista ohjelmaa ole täälläpäin lukkoonlyötynä, ja taitaa tässä ikea hulinassa nuo mediaihmisetkin niin kiireisiä, että ehtivätkö juttua muusta asiasta paljoa tekemäänkään. Kun oletta työntelemässä sitä tännepäin, niin p. 0400588422 niin tietää olla vastassa.
Keräysluvasta
Eiköhän se jos printtaat tuon
"TULE LADA-VIESTIN LAHJOITTAJAKSI SYDÄNLAPSILLE " - jutun ja jakelet maksulappuja, niin ei kait sitä isompaa lupaa tartte...
Muoriska
"TULE LADA-VIESTIN LAHJOITTAJAKSI SYDÄNLAPSILLE " - jutun ja jakelet maksulappuja, niin ei kait sitä isompaa lupaa tartte...
Muoriska
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Helloo..
tiileri tuolla soittelikin että pitäisi lattaa lähtä hakemahan, eukko tulloo vasta 9:n jäläkeen töistä mutta jos joku haluaa lähtä miun kanssa nyt aikasemmin ajelemmaan niin lähettäkkää viestiä (poistetaan tämä numero ). mie lähren nytten reeneihin -->
-Risto
tiileri tuolla soittelikin että pitäisi lattaa lähtä hakemahan, eukko tulloo vasta 9:n jäläkeen töistä mutta jos joku haluaa lähtä miun kanssa nyt aikasemmin ajelemmaan niin lähettäkkää viestiä (poistetaan tämä numero ). mie lähren nytten reeneihin -->
-Risto
Viimeksi muokannut Malm, 15.11.2006 0:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Viimeksi muokannut Melitos, 16.11.2006 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I drive an Opel. What's your excuse?
XUX63 soitteli tien päältä. Kuulemma Ladan jatkoyhteys Tornioon on ajankohtainen vasta Lauantaina 18.11
Eli vielä ehtii ajamaan ja tutustumaan tuohon mainioon menopeliin, soittakaa suoraan ladan puhelimeen 040-8538913
Stereoitten asennusta voisi harrastaa myös niin on mukavampi taittaa taivalta Lapissa
Eli vielä ehtii ajamaan ja tutustumaan tuohon mainioon menopeliin, soittakaa suoraan ladan puhelimeen 040-8538913
Stereoitten asennusta voisi harrastaa myös niin on mukavampi taittaa taivalta Lapissa
I drive an Opel. What's your excuse?
-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 06.8.2006 15:33
Oon ollut niin touhussa nuitten meedio-ihmisten kanssa että nyt on pakko puuhastella töitäkin välillä
Teholappujen kertomaa:
Teho pyöriltä 39,2kW
Laskettu moottoriteho 55,8kW
Nämä nopeudella 134km/h ja kierroksilla 5080rpm
Vääntö 116,5Nm nopeudella 109km/h ja 4130rpm
Iso kiitos penkityksestä Oulun Autosäätö Seppo Prokkolalle
Pikku mainos: Sepolla käy monet rallimiehetkin säädättään autojaan matkalla etelästä pohjoisen ralleihin ja pohjoisen poijaat muutenkin.
Lattarauta seisoo tuossa pihalla ja kaikki meedio-asiat on nyt hoidossa... saapi sillä muutkin ajella
Teholappujen kertomaa:
Teho pyöriltä 39,2kW
Laskettu moottoriteho 55,8kW
Nämä nopeudella 134km/h ja kierroksilla 5080rpm
Vääntö 116,5Nm nopeudella 109km/h ja 4130rpm
Iso kiitos penkityksestä Oulun Autosäätö Seppo Prokkolalle
Pikku mainos: Sepolla käy monet rallimiehetkin säädättään autojaan matkalla etelästä pohjoisen ralleihin ja pohjoisen poijaat muutenkin.
Lattarauta seisoo tuossa pihalla ja kaikki meedio-asiat on nyt hoidossa... saapi sillä muutkin ajella
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Status tällä hetkellä... Jiitekin kanssa kapulan vaihto huomenaamulla puoliysin jälkeen ja ilmeisesti Muhoksella tulee autoon taas monenmoisia asennuksia
Kello 09:12 tulee kapulan hakijat hakemaan Ladan Oulun rautatieasemalta. Nyt on jo haikee olo mutta eiköhän se siitä Ladan sattumuksia seuraillessa
Kello 09:12 tulee kapulan hakijat hakemaan Ladan Oulun rautatieasemalta. Nyt on jo haikee olo mutta eiköhän se siitä Ladan sattumuksia seuraillessa
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Tornioon kai vasta lauantaina. Jiitek ottaa auton hoiviinsa huomiseksi ja pe-la yöksi.
Soitelkaa hyvät ihmiset siihen lada-kapulaan niin saatte ensikäden faktaa liikkeistä. Ei tunnu täälä foorumilla aina kaikki toimivan ihan reaaliajassa.
Kertauksena: LADA hotline 040-8538913
Soitelkaa hyvät ihmiset siihen lada-kapulaan niin saatte ensikäden faktaa liikkeistä. Ei tunnu täälä foorumilla aina kaikki toimivan ihan reaaliajassa.
Kertauksena: LADA hotline 040-8538913
I drive an Opel. What's your excuse?
Toistaiseksi Muhos sijaitsee Oulusta ennemmin etelään kuin pohjoiseen. Näinä kuntaliitosten luvattuina aikoina ei jatkosta tiedä.
Haen auton aamulla Suksilta ja ajelutan sitä tuolla Oulujokilaakson maisemissa ja eiköhän radiokin löytäne paikkansa.
Jos kiinnostuneita liikuttajia tai ohjelmaa löytyy laittakaa privaa, muuten toimitan auton LAUANTAIAAMUKSI Ouluun josta se lähtee samantien kohti pohjoista.
EDIT: Olinpa nopee, vaan Melitos oli vielä nopeempi.
Haen auton aamulla Suksilta ja ajelutan sitä tuolla Oulujokilaakson maisemissa ja eiköhän radiokin löytäne paikkansa.
Jos kiinnostuneita liikuttajia tai ohjelmaa löytyy laittakaa privaa, muuten toimitan auton LAUANTAIAAMUKSI Ouluun josta se lähtee samantien kohti pohjoista.
EDIT: Olinpa nopee, vaan Melitos oli vielä nopeempi.
Meriselitys Oulun virallisista kuvioista:
Keskiviikkona 15.11 Lada edusti Oulussa ja lähiympäristössä.
XUX63 oli ollut mm. yhteyksissä Kaleva-sanomalehteen. Lisäksi hän oli järjestänyt Ladan mukaan lähes ammattitason valokuvaajan. Valitettavasti näitä kuvia ei ole vielä julkaistu.
Päivän virallinen ohjelma oli ajoharjoitteluradalla liukastelu ja Ladan moottoritehon testaaminen dynamometrillä.
Klo 14 saavuimme Jääliin Oulun seudun ajoharjoitteluradalle. Paikalla oli myös Kaleva-sanomalehdestä toimittaja ja valokuvaaja. Ladaan tehtiin pientä ehostusta parkkipaikalla, kylkiin lisättiin Sydänlasten tarra. Lisäksi MESE.FI tarrojen tekstiä voimistettiin tussilla. Samalla jutustelimme Kalevan henkilökunnan kanssa. Valokuvaaja kuvasi innokkaasti Ladaa niin sisältä kuin ulkoa.
Noin puoli kolmen aikaan lähdimme kokeilemaan ajoharjoittelua. Ensin taiteiltiin todella liukkaassa mutkassa. Kuljettajaa vaihdettiin aina muutaman kokeilukerran jälkeen. Moni spinnasikin, mutta nyt saikin leikkiä luvan kanssa! Liukkaudesta kertoo se, että alkuvauhtia mutkaan pystyi ottamaan korkeintaan 30km/h. Ajoharjoittelua sai kokeilla myös omalla autollaan.
Tämän jälkeen kävimme kahvilla ja jatkoimme harjoittelua hirvenväistökokeella. Ajoharjoittelusta maksoimme 10 euroa/henkilö, joka meni lyhentämättömänä keräykseen!
Kiitokset Oulun Seudun Ajoharjoitteluradalle!
http://www.osarata.fi/
Klo 16.24 lähdimme Ladan johdolla letkassa kohti Jäälin autosäätöä. Tarkoituksena oli hankkia todistus Ladan tehoista. XUX63 ajoi Ladan halliin ja vaihdoimme siihen tehonmittauksen ajaksi kesärenkaat taakse. Dynamometrin teräksiset rullat kun eivät pidä nastarenkaista. Samalla arvuuttelimme paljonko tehoa irtoaa. Lada sidottiin lattiaan kuormaliinalla ja tehonmittaus saattoi alkaa hetken lämmittelyn jälkeen. Ladan moottorin ääni voimistui ja yleisö katsoi kun dynamometrin näytölle alkoi piirtymään tehokäyrää. Joidenkin epäilyksistä huolimatta Lada kesti rääkin hyvin. Kun tehokäyrät saatiin tulostettua voitiin talvirenkaat vaihtaa takaisin taakse.
Teholappujen kertomaa:
Teho pyöriltä 39,2kW
Laskettu moottoriteho 55,8kW
Nämä nopeudella 134km/h ja kierroksilla 5080rpm
Vääntö 116,5Nm nopeudella 109km/h ja 4130rpm
Kiitokset Jäälin autosäätö! / Seppo Prokkola
Yhteystiedot: JÄÄLIN AUTOSÄÄTÖ
Juuri takaisin alle vaihdetut talvipyörät eivät kerinneet kauaa vanheta Ladan alla. Ylivieskan seudun yrittäjiltä saadut tuoreet talvikumit odottivat asennusta vanteille. Asennus onnistuikin aktiivisen foorumilaisen -jorkki-:n toimesta Kempeleen Haka-renkaassa. Ajoimme Ladan Jäälistä Kempeleeseen ja sisään halliin. Lada olikin jo kohta nosturin päällä ilman pyöriä ja kumit irti vanteilta. Tämä kaikki tapahtui jo ennenkuin XUX63 ehti käydä hakemassa kumit väliaikaissäilytyksestä kotoaan. Hallissa juttelimme niitänäitä ja paikalle saapui myös -jorkki-:n tuttavia, jotka ihastelivat Ladaa. Kahviakin oli.
Kiitokset -jorkki- ja Haka-Rengas
http://www.haka-rengas.fi/
Näin olikin päivä päätöksessä ja Lada pääsi lepäämään XUX63:n luo.
Kuvia tulee jossain vaiheessa näytille kunnolla, esimakua kuitenkin saa mrgallopin muutamasta otoksesta liukasradalta:
viewtopic.php?p=114882#114882
Kalevan juttu: http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=613364
Kalevan kuvagalleria: http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?extra=-23&g=544
Keskiviikkona 15.11 Lada edusti Oulussa ja lähiympäristössä.
XUX63 oli ollut mm. yhteyksissä Kaleva-sanomalehteen. Lisäksi hän oli järjestänyt Ladan mukaan lähes ammattitason valokuvaajan. Valitettavasti näitä kuvia ei ole vielä julkaistu.
Päivän virallinen ohjelma oli ajoharjoitteluradalla liukastelu ja Ladan moottoritehon testaaminen dynamometrillä.
Klo 14 saavuimme Jääliin Oulun seudun ajoharjoitteluradalle. Paikalla oli myös Kaleva-sanomalehdestä toimittaja ja valokuvaaja. Ladaan tehtiin pientä ehostusta parkkipaikalla, kylkiin lisättiin Sydänlasten tarra. Lisäksi MESE.FI tarrojen tekstiä voimistettiin tussilla. Samalla jutustelimme Kalevan henkilökunnan kanssa. Valokuvaaja kuvasi innokkaasti Ladaa niin sisältä kuin ulkoa.
Noin puoli kolmen aikaan lähdimme kokeilemaan ajoharjoittelua. Ensin taiteiltiin todella liukkaassa mutkassa. Kuljettajaa vaihdettiin aina muutaman kokeilukerran jälkeen. Moni spinnasikin, mutta nyt saikin leikkiä luvan kanssa! Liukkaudesta kertoo se, että alkuvauhtia mutkaan pystyi ottamaan korkeintaan 30km/h. Ajoharjoittelua sai kokeilla myös omalla autollaan.
Tämän jälkeen kävimme kahvilla ja jatkoimme harjoittelua hirvenväistökokeella. Ajoharjoittelusta maksoimme 10 euroa/henkilö, joka meni lyhentämättömänä keräykseen!
Kiitokset Oulun Seudun Ajoharjoitteluradalle!
http://www.osarata.fi/
Klo 16.24 lähdimme Ladan johdolla letkassa kohti Jäälin autosäätöä. Tarkoituksena oli hankkia todistus Ladan tehoista. XUX63 ajoi Ladan halliin ja vaihdoimme siihen tehonmittauksen ajaksi kesärenkaat taakse. Dynamometrin teräksiset rullat kun eivät pidä nastarenkaista. Samalla arvuuttelimme paljonko tehoa irtoaa. Lada sidottiin lattiaan kuormaliinalla ja tehonmittaus saattoi alkaa hetken lämmittelyn jälkeen. Ladan moottorin ääni voimistui ja yleisö katsoi kun dynamometrin näytölle alkoi piirtymään tehokäyrää. Joidenkin epäilyksistä huolimatta Lada kesti rääkin hyvin. Kun tehokäyrät saatiin tulostettua voitiin talvirenkaat vaihtaa takaisin taakse.
Teholappujen kertomaa:
Teho pyöriltä 39,2kW
Laskettu moottoriteho 55,8kW
Nämä nopeudella 134km/h ja kierroksilla 5080rpm
Vääntö 116,5Nm nopeudella 109km/h ja 4130rpm
Kiitokset Jäälin autosäätö! / Seppo Prokkola
Yhteystiedot: JÄÄLIN AUTOSÄÄTÖ
Juuri takaisin alle vaihdetut talvipyörät eivät kerinneet kauaa vanheta Ladan alla. Ylivieskan seudun yrittäjiltä saadut tuoreet talvikumit odottivat asennusta vanteille. Asennus onnistuikin aktiivisen foorumilaisen -jorkki-:n toimesta Kempeleen Haka-renkaassa. Ajoimme Ladan Jäälistä Kempeleeseen ja sisään halliin. Lada olikin jo kohta nosturin päällä ilman pyöriä ja kumit irti vanteilta. Tämä kaikki tapahtui jo ennenkuin XUX63 ehti käydä hakemassa kumit väliaikaissäilytyksestä kotoaan. Hallissa juttelimme niitänäitä ja paikalle saapui myös -jorkki-:n tuttavia, jotka ihastelivat Ladaa. Kahviakin oli.
Kiitokset -jorkki- ja Haka-Rengas
http://www.haka-rengas.fi/
Näin olikin päivä päätöksessä ja Lada pääsi lepäämään XUX63:n luo.
Kuvia tulee jossain vaiheessa näytille kunnolla, esimakua kuitenkin saa mrgallopin muutamasta otoksesta liukasradalta:
viewtopic.php?p=114882#114882
Kalevan juttu: http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=613364
Kalevan kuvagalleria: http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?extra=-23&g=544
I drive an Opel. What's your excuse?