OMISTA PALA VIESTI-LADAA! - OHJEET ENSIMMÄISESSÄ VIESTISSÄ
En keriinnyt lukee kuin ekan viestin, mut ehdottomasti mukana ollan.
Huuda ihmeessä pois, lada voi nousta lopussa viä paljonkin mut koita saada se huudettua. Kait siihen rahat saadaan kerättyä.
40e lupaan nyt heti. Meneehän rahat hyvään tarkoitukseen ja voihan sen auton myydä viä uudestaankin samanlailla. Rahat sydänlapset ja aikuisille.
Mut ei pistetä heti myyntiin.
Kerätään sillä rauhassa rahaa.
Huuda ihmeessä pois, lada voi nousta lopussa viä paljonkin mut koita saada se huudettua. Kait siihen rahat saadaan kerättyä.
40e lupaan nyt heti. Meneehän rahat hyvään tarkoitukseen ja voihan sen auton myydä viä uudestaankin samanlailla. Rahat sydänlapset ja aikuisille.
Mut ei pistetä heti myyntiin.
Kerätään sillä rauhassa rahaa.
20e. Jätän pari paukkua paarissa väliin
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Pääsin sanomaan tämän osalle porukkaa jo miitissä, mutta jatketaan siltikin imelillä kliseillä:
Mistä ihmeestä tällainen porukka on raavittu vuodessa kasaan? Terveellä tavalla mielenterveysongelmaisten kerho, en osaa paremmin kehua. Olen meistä erittäin ylpeä, meillä on näköjään sydän paikallaan - kuten tiesin jo tämän topikin aloittaessani. Alkaa vähitellen jännittää mitä "Lassen" seikkailuissa vielä jatkossa tapahtuu.
Hoitakaamme Sydänlasten ja -aikuisten suuntaan lupaamamme velvoitteet ensitilassa, itse aion tehdä sen heti kun huomenna... eikun tänään herään.
Kiitos kaikille kaheleille - eikö tunnukin kivalle olla Lada-osakeyhtiön jäsen?
Mistä ihmeestä tällainen porukka on raavittu vuodessa kasaan? Terveellä tavalla mielenterveysongelmaisten kerho, en osaa paremmin kehua. Olen meistä erittäin ylpeä, meillä on näköjään sydän paikallaan - kuten tiesin jo tämän topikin aloittaessani. Alkaa vähitellen jännittää mitä "Lassen" seikkailuissa vielä jatkossa tapahtuu.
Hoitakaamme Sydänlasten ja -aikuisten suuntaan lupaamamme velvoitteet ensitilassa, itse aion tehdä sen heti kun huomenna... eikun tänään herään.
Kiitos kaikille kaheleille - eikö tunnukin kivalle olla Lada-osakeyhtiön jäsen?
-
- Hanskakäsi-Edward
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Jaaha, notta tällainenkin tempaus . Nopeasti on homma hoidettu kotiin, eilen ei vielä töistä lähtiessä tätä topikkia ollut ja nyt on jo Latukka Oy saatu kasaan. No, pitää ehtiä sitten seuraavalle kierrokselle, toki olisin tullut muutamalla kympillä pelastuspartioon, jos kerennyt olisi. Oivaa toimintaa.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viesti:
Helsinki kuittaa, homma hoidossaHVM kirjoitti:Hoitakaamme Sydänlasten ja -aikuisten suuntaan lupaamamme velvoitteet ensitilassa....
Kaipa se sekin tähän sekalaisensorttiseen imagoon sopii....HVM kirjoitti: Kiitos kaikille kaheleille - eikö tunnukin kivalle olla Lada-osakeyhtiön jäsen?
Edit:
Vanhalla viitteellä meni siis 20 e.
Taidan olla liian nopea luopumaan rahoistani...
Tai sivuille päivitetään infoa liian hitaasti
Viimeksi muokannut Ari66, 24.11.2006 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ptruuu!
Kaikki halukkaat pääsevät tottakai mukaan vieläkin, eihän tässä ole vielä hakattu summaa kiveen. Ilmoittakaa summa jonka olette siirtäneet Sydänlapset ja -aikuiset ry:n tilille, homma on sillä selvä, sen jälkeen olette Ladan osaomistajia. Tämä huutokaupan keräyshän oli suojaustoimi jolla varmistimme Lassen pysymisen Mesen väreissä, mitään muuta hintarajaa ei ole kuin se 730 euroa, joka oli voittava huuto. Liian "kallista" tästä autosta ei tule millään.
Maksoin lupaamani 50 e yhdistyksen tilille, eli homma on siltäosin kohdaltani selvä.
Kaikki halukkaat pääsevät tottakai mukaan vieläkin, eihän tässä ole vielä hakattu summaa kiveen. Ilmoittakaa summa jonka olette siirtäneet Sydänlapset ja -aikuiset ry:n tilille, homma on sillä selvä, sen jälkeen olette Ladan osaomistajia. Tämä huutokaupan keräyshän oli suojaustoimi jolla varmistimme Lassen pysymisen Mesen väreissä, mitään muuta hintarajaa ei ole kuin se 730 euroa, joka oli voittava huuto. Liian "kallista" tästä autosta ei tule millään.
Maksoin lupaamani 50 e yhdistyksen tilille, eli homma on siltäosin kohdaltani selvä.
Juuri laitoin yhdistyksen tilille 20€.
Nyt omistan palan ladaa minäkini
(meni maksu vanhalla viite numerolla )
Nyt omistan palan ladaa minäkini
(meni maksu vanhalla viite numerolla )
Viimeksi muokannut Vuke, 24.11.2006 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
* Club Meucow® *
Minäkö riippuvainen Mesi.fi Foorumista. No en ihan koukussa oo, mutta kun ei pääse foorumille vuorokauteen niin tämmöisiä täällä sitten tapahtuu.. Ei tule toistumaan..
Eli mukana olen 20€:lla
Eli mukana olen 20€:lla
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Itse kirjoitin selvyyden vuoksi viestiksi "ladahuuto", meillähän kontrolloidaan tarkasti vastaavatko kaikki huutoonsa.AM kirjoitti:Eli luvatut summat maksetaan sydänlapset-ja aikuiset ry:n tilille samalla viitteellä kuin muutkin lada-viestiin liittyvät lahjoitukset?
Jos näin niin eikun maksamaan-->
Mutta tottakai se viitekin käy.