Anonymous kirjoitti:
Tämä on pikkuisen loukkaava teksti kun nimenomaan Lada puhelimeen tuli viesti ,että ei joudeta hakemaan autoa ennen viikon vaihdetta vaikka oli sovittu tuo aika tänään siis klo 16.00.
Ja kun ei siitä tullut mitään niin päätettiin siirtää asia ainakin huomiseen ja kuski meni illaksi töihin ei tässä mistään hautomisesta ole kysymys vaan siihen on tänäänkin jouduttu vaihtamaan kaksi rengasta ja jarruvalo on kuulemma ammatilaisen mukaan talvirenkaissa väärät sisukumit,jotka ei
ole sopivat ja sen takia rikkoontuvat helposti no nyt on sisukumit pantu oikeat ja pitäisi kestää.
Ja huomennakin aamulla auto menee kai Outokummulle jossa laitetaan radio paikalleen,jotta kuskit viihtyisivät paremmin.
Pidetään asiallinen linja se on kaikille parempi onhan tämä sentään talkoo hommaa no mukavaa sellaista.
Terv. Eikka
Ptruu, komento takaisin..! Ei tässä ollut tarkoitus ketään loukata, jonniinmoinen väärinkäsitys taisi olla syynä tuohon hommaan. Niettä jos sie tai joku muukin nyt noista mun sanoistani loukkaantui, niin anteeks kamalasti nyt vaan...
Jone M kirjoitti:Noniin, uusi akku on asennettu ja Lada olisi vapaa.
Kerettäisikö sitä ottaa Rovaniemellä edes vastaan jos ajaisin sen sinne, vaikka tänä iltana?
Nykyiset Kuskit lupailivat tehdä huomenna jutun ja kuvakollaasin tänne. Itse en ehtinyt vielä ajamaan tuota, joten voisin sen vaikka töiden jälkeen heittää sinne Rovaniemeen.
KOS kirjoitti:hep!
kossiki on gerpsin nokassa täällä tienpäällä
soitin rovaniemelle pojille ja oottaavat siellä asennossa seisten ladan saapumista!!!
jackhammer soittaa ladanumeroon illemmalla niin voitte sopia ajan ja paikan!
ite oon illalla tulossa oulusta roihin, mut en oo varma ehinkö seremoniaan paikalle??
Oletin vaan noitten ylläolevien Jonen ja KOS:n kirjoitusten perusteella jotain sellaista, että siellä Torniossa ois Jone M ollut valmiina lähdössä tuomaan Ladaa Rovaniemelle, (ja Rovaniemen pojatkin "asennossa seisten odottelivat autoa"), mutta Jone M ei päässytkään lähtemään, koska Ladan avaimet oli jollakulla mukana töissä.
Mutta ei tuollaisista kannata loukkaantua, höpsis... Kyllä kai minä noita hymiöitäkin yritin viljellä, että ainakin niistä näkisi, etten minä ihan tosissani ollut.
No, tällaista sattuu, kun outo, toisiaan ja toistensa huumoria tuntematon porukka huhkivat päät märkinä hommia, vaikkakin vapaaehtoisesti ja hyvän asian eteen...
Juu, eihän sillä kiire enää ole, kesällä onkin paljon mukavampi käydä Nordkapissa...
Ei vaiskaan, vitsi, vitsi...
Mutta soittelin tässä taas muutaman puhelun ja jo huomenna ois Ladalle ollut kuljettaja Sodankylästä Ivaloon. Mutta tuohon lähtöön kun ei ehditty, niin seuraavan kerran tämä sama kuski on tulossa Sodankylästä Ivaloon päin ensi viikon puolivälissä.
Ja siitäpä sikisi taas ajatus päähäni, että nythän se Lada voi olla siellä Rovaniemellä useamman päivän, mukaanluettuna tuon maagisen perjantain, jolloin kaupunki on täynnänsä monenlaista mediaväkeä.
Sitten viikonloppuna Lada voisi mennä sinne Kemijärvelle, Sallaan ja Pelkosenniemelle, josta sen voisi joku toimittaa puolen viikon maissa Sodankylään.
Tämä kaveri, joka on lupautunut Ladaa siirtelemään Sodankylän ja Ivalon välillä on myös Mersun omistaja. Ari66 tuntee hänet ainakin, koskapa ovat samaisen Jeren (5v.) kummeja molemmat...
Mutta ellei tuota koilliskairan reissua Ladalle tule (kun ei kuulu sieltäpäin enää mitään), niin Rovaniemen pojat voivat varmaan siirtää Ladan suoraan Sodankylään Vesa Toloselle, joka taas tuo sen Ivaloon. Ja Vesku tuntui tietävän useita ivalolaisia opiskelijoita, jotka opiskelevat Rovaniemellä ja jotka varmaan mielellään ajavat auton sitten Nordkapin reissun jälkeen Ivalosta Rovaniemelle.
Näin se homma etenee...