Myydään Mese.fi Ladaviesti -paitoja
saisko paidat miitinkiin? Kiitosraul kirjoitti:Justiin Hankasalmen miittiä 17.-19.11. tarkoitin.jakika kirjoitti:Tere! Mäkii haluisin tuon kyseisen paidan. Tarkottiko tuo hanskamiitti sitä hankasalmi miittiä josta se isäntä on höpöttäny ja johon ilmeisen kovasti on tulossa. Elikkäs jos tarkoitti niin meikäläiset ottaa sitte 2 kpl:tta kokoo XL .KYSEINEN AUTO EI VARMAAN LIIKU LAPINLAHDEN SUUNNALLA .
Lisätään siis kaks kpl XL:ää...
Juu, kuten tais tulla jo aiemminkin luvattua, kiitos itsellennejakika kirjoitti:saisko paidat miitinkiin? Kiitosraul kirjoitti:Justiin Hankasalmen miittiä 17.-19.11. tarkoitin.jakika kirjoitti:Tere! Mäkii haluisin tuon kyseisen paidan. Tarkottiko tuo hanskamiitti sitä hankasalmi miittiä josta se isäntä on höpöttäny ja johon ilmeisen kovasti on tulossa. Elikkäs jos tarkoitti niin meikäläiset ottaa sitte 2 kpl:tta kokoo XL .KYSEINEN AUTO EI VARMAAN LIIKU LAPINLAHDEN SUUNNALLA .
Lisätään siis kaks kpl XL:ää...
Jepulis, väliaikatiedotusta ja vähän uutta informaatiotakin...
Nyt on paitoja tilailtu mun kautta 9 kpl, itseni mukaan lukien... Eli enemmänkin mahtuu mukaan Hanskamiittiin .
Niille jotka vielä arpovat, kerrottakoon että t-paidan saa halutessaan joko mustana, valkoisena tai punaisena! Sama kuva ja teksti, tekstin väri luonnollisesti valkosessa paidassa eri .
Jo tilanneet henkilöt eli mm. HVM, Vuke, Pjörklundi, ArPi ja Pappi voisivat laittaa tänne tai YV:nä mulle väritoivomuksensa...
Nyt on paitoja tilailtu mun kautta 9 kpl, itseni mukaan lukien... Eli enemmänkin mahtuu mukaan Hanskamiittiin .
Niille jotka vielä arpovat, kerrottakoon että t-paidan saa halutessaan joko mustana, valkoisena tai punaisena! Sama kuva ja teksti, tekstin väri luonnollisesti valkosessa paidassa eri .
Jo tilanneet henkilöt eli mm. HVM, Vuke, Pjörklundi, ArPi ja Pappi voisivat laittaa tänne tai YV:nä mulle väritoivomuksensa...
Rale, 1kpl musta ja 1kpl valakonen paita, koko oli se L. Olisin ottana valakosen niinku eukkokin, mutta kun miun tissiliivit näkyy valakosesta läpi.
Mikäs on paitatilanne Ladassa? Miula on tiälä lasku 20:sta paijasta, onko ne jo kaikki myöty? Jos ei, niin ostelkee ne autosta pois, eivät jiä sinne pyörimään. Autosta ostettavat paidat (jos niitä on) voi maksaa meikäläiselle.
Mikäs on paitatilanne Ladassa? Miula on tiälä lasku 20:sta paijasta, onko ne jo kaikki myöty? Jos ei, niin ostelkee ne autosta pois, eivät jiä sinne pyörimään. Autosta ostettavat paidat (jos niitä on) voi maksaa meikäläiselle.