Aluvanteiden epätasanen kiilto
Aluvanteiden epätasanen kiilto
Otin työnalle kesäpyörien vanteet, oem SLK:sta 7-puolaset, puolat ilmeisesti sorvikiillotetut ja lakatut. Pultin reikien ympäriltä lakka lohkeillut joten puolien pinnoista lakka pois ja tavoitteena kohtuullinen kiilto ennen uutta lakkapintaa.
Taktiikkana karkeella lakat pois ja vähitellen hienompaan siirtyen. 120-240-500-1000-2000-6000. No mutta, eipä pintaan saa tasaista kiiltoa sitten millään
Kuvassa ei ole heijastumaa vaan paikoitellen jää kovin utuisaksi pinta. Tämä kuva otettu sen jäljiltä kun uudelleen vedin vanteen läpi 4000 vesissä epäkesko koneella. Onko materiaali ei-tasalaatusta vai mikä ihme vialla? Kiiltoaste ei kynnyskysymys mutta tasainen jälki joutais olla lakan alle. Kun ei ennen tätäkään tullut tehtyä, pelko on et lakka vaan korostaa ongelmaa.
Taktiikkana karkeella lakat pois ja vähitellen hienompaan siirtyen. 120-240-500-1000-2000-6000. No mutta, eipä pintaan saa tasaista kiiltoa sitten millään
Kuvassa ei ole heijastumaa vaan paikoitellen jää kovin utuisaksi pinta. Tämä kuva otettu sen jäljiltä kun uudelleen vedin vanteen läpi 4000 vesissä epäkesko koneella. Onko materiaali ei-tasalaatusta vai mikä ihme vialla? Kiiltoaste ei kynnyskysymys mutta tasainen jälki joutais olla lakan alle. Kun ei ennen tätäkään tullut tehtyä, pelko on et lakka vaan korostaa ongelmaa.
Re: Aluvanteiden epätasanen kiilto
Miten ois ihan unipol, autosol tma halpa tavallinen metallien kiilloitustahna... Onhan niissä vahaa mutta pesee sen pois ennen lakkahommia.sv22 kirjoitti:Otin työnalle kesäpyörien vanteet, oem SLK:sta 7-puolaset, puolat ilmeisesti sorvikiillotetut ja lakatut. Pultin reikien ympäriltä lakka lohkeillut joten puolien pinnoista lakka pois ja tavoitteena kohtuullinen kiilto ennen uutta lakkapintaa.
Taktiikkana karkeella lakat pois ja vähitellen hienompaan siirtyen. 120-240-500-1000-2000-6000. No mutta, eipä pintaan saa tasaista kiiltoa sitten millään
Kuvassa ei ole heijastumaa vaan paikoitellen jää kovin utuisaksi pinta. Tämä kuva otettu sen jäljiltä kun uudelleen vedin vanteen läpi 4000 vesissä epäkesko koneella. Onko materiaali ei-tasalaatusta vai mikä ihme vialla? Kiiltoaste ei kynnyskysymys mutta tasainen jälki joutais olla lakan alle. Kun ei ennen tätäkään tullut tehtyä, pelko on et lakka vaan korostaa ongelmaa.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Mitä niitä kiillottelemaan. Eikös päivän trendi ole, että maalataan vanteet jollain raikkaan värisellä maalilla? Sinne ne jää maalin alle kaikki epätasaisuudet piiloon
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Ei kai nuo ole peilipinnat ollu alkujaankaan? Ja pitäähän se kokeilla että saako kiiltoa edes kiilloitustahnallakaan.sv22 kirjoitti:Mitehän mahtaa alumiinin kiillotusaineella käydä, lähteekö kiilto ku puhistusaineella pyyhkii vai pysyykö muuttumattomana?
Mutta mitäs jos vain kiilloittaisit ja pesisit ja lakkaisist ja ajaisit?
Joku siinä mättää jos ei tonnisella jo alumiini ala kiiltää. tarpeeksi. En kyllä näe mitään tarvetta auton mitään osaa yli 2000mesh hioa... Jos sillä siis meinaa ajella muiden seassa.
Maalaa ne.... kuten jo yllä ehdotettiin. Jos ei kiillä niin mitä sientä lie koko valu... Sienimäisessä varmaan maali vois pysyäkkin.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.