Myllytyskone ja myrkyt
^Vielä ollaan hengissä, tosin vesisateella ei ole tullutkaan tahnailtua
No pikkusenhan stä vettä voi ruikkia väliin, mutta ei kai siinä nyt kone kastu...
Edit: Näkyy siinä olevan CE, GS ja jotain muita merkintöjä...ettei nyt ihan vaarallinenkaan, kai. No eihän sähkölaitteet nyt varmaan ikinä oikein turvallisia jos enemmän kastuu...

Edit: Näkyy siinä olevan CE, GS ja jotain muita merkintöjä...ettei nyt ihan vaarallinenkaan, kai. No eihän sähkölaitteet nyt varmaan ikinä oikein turvallisia jos enemmän kastuu...
No en mä ainakaan vettä myllytykseen tarvinnu...ensin pesu ja kun auto vielä kostea niin vaha pellille ja kiillotusta.Kyllä tuollaasen horse powerin pitäis olla sähkömääräystän mukainen.Ja oli mikä tahansa rälläkkä mallinen myllytys värkki niin jos rakenne on avonainen niin ihan yhtä suuri todennäköisyys on saada tälli boschin värkistä ku gernin vastaavasta.
Jos huolettaa niin saahan pistokkeeseen laitettua sellaasen vikavirta suojan ja eikö sellaasen saisi jälkiasennettua vanhojenkin talojen sähköihin.Tulis sitä suojaa myös pikku jarkolle ja pertille jos löytävät äitin sukkapuikot ja pistorasiat yhtäaikaa...
Jos huolettaa niin saahan pistokkeeseen laitettua sellaasen vikavirta suojan ja eikö sellaasen saisi jälkiasennettua vanhojenkin talojen sähköihin.Tulis sitä suojaa myös pikku jarkolle ja pertille jos löytävät äitin sukkapuikot ja pistorasiat yhtäaikaa...
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-

No kyllä sitä vettä saa käyttää myllytykseen tosin nykyään on niin hyviä aineita jotta ei tartte...
...jopa aineita joissa ei ole silikonia..
Nääs se hiova aine siinä kiilloitustahnassa jumittaa ilman silikonia ja jos ei ole silikonia voi tarvita vettä liukasteeksi.
HVM: löysin kaapistani "pro kamaa"
Laitan huomenna postiin "ensiapuvälineet ja yllärin"
Osoitehan mulla oli jo tuttuputtu.
Nääs se hiova aine siinä kiilloitustahnassa jumittaa ilman silikonia ja jos ei ole silikonia voi tarvita vettä liukasteeksi.
Aha, ja oho!styke kirjoitti:No kyllä sitä vettä saa käyttää myllytykseen tosin nykyään on niin hyviä aineita jotta ei tartte...

Ja kiitos!