mineraalitärpätin "kaksijakoisuus"
mineraalitärpätin "kaksijakoisuus"
No niin otin koko jutun pois ja koitetaan uudelleen ilman suurempia selityksiä, meneekö mineraalitärpätti vanhuuttaan sellaiseksi, että pohjalla pullossa greippi´mehunn tapaista sotkua ja sitten päällä saman verran bensan tapaista ainetta ja ne sitten eivät seonneet keskenään, kun heiluttelin.Tällainen tarina nyt syntyi.Josdpa tuosta saa paremmin selvän, vaim saako. 

Viimeksi muokannut supersepe, 07.3.2011 19:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Täytyy kyllä sanoa, että asian ydin ei tekstistäsi ihan hevillä selviä.
Juu, olen ihan *yrpä ja pers**stä, mutta voisiko siihen kirjoitusasuun ihan pikkuriikkisen kiinnittää huomiota
Muoks: loistavaa
Nyt ymmärtää tälläinen idiootimpikin

Juu, olen ihan *yrpä ja pers**stä, mutta voisiko siihen kirjoitusasuun ihan pikkuriikkisen kiinnittää huomiota

Muoks: loistavaa

Viimeksi muokannut Santeri Alkio, 07.3.2011 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kävinpä mineraali pulloa kattomassa, ei ollu eroittunu vielä ainakaan...siis kohta 2 vuodessa, yhtä kirkasta ja pahan hajuista vieläki......mitäköhä "tärpättiä" se sepe on mais...haistellu

® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
No minulla oli siinä hyllyssä pari vajaata pulloa ja toinen oli ihan ok mutta toinen kuten kerroin ja en muuten edes huonompaa päässyt haistelemaan, kun korkki ei auennut.pupetti kirjoitti:Kävinpä mineraali pulloa kattomassa, ei ollu eroittunu vielä ainakaan...siis kohta 2 vuodessa, yhtä kirkasta ja pahan hajuista vieläki......mitäköhä "tärpättiä" se sepe on mais...haistellu![]()