Mitenkäs nuo ässän takakolmiot iskarin alla
Mitenkäs nuo ässän takakolmiot iskarin alla
Jos noita iskareita ja letkuja asentelee jossain vaiheessa takaisin päin,niin onkohan se alatukikolmio tai mikä se on nimeltään,niin vaieka tipauttaa alas tai onko taas vaikea toiseen suuntaan. Voisi rutkasti helpottaa iskariasennuksessa
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Re: Mitenkäs nuo ässän takakolmiot iskarin alla
heleppohan se takatukivarsi on sieltä alas laskee ja päin vaston laittaa takasinsupersepe kirjoitti:Jos noita iskareita ja letkuja asentelee jossain vaiheessa takaisin päin,niin onkohan se alatukikolmio tai mikä se on nimeltään,niin vaieka tipauttaa alas tai onko taas vaikea toiseen suuntaan. Voisi rutkasti helpottaa iskariasennuksessa

Re: Mitenkäs nuo ässän takakolmiot iskarin alla
Onko vain ne pari pulttia auki ja sitten saranana tippuutouhottaja kirjoitti:heleppohan se takatukivarsi on sieltä alas laskee ja päin vaston laittaa takasinsupersepe kirjoitti:Jos noita iskareita ja letkuja asentelee jossain vaiheessa takaisin päin,niin onkohan se alatukikolmio tai mikä se on nimeltään,niin vaieka tipauttaa alas tai onko taas vaikea toiseen suuntaan. Voisi rutkasti helpottaa iskariasennuksessa

-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
täytyyhän autossa nyt jouset olla hyvä mies..
joka tapauksessa, kun laitat niitä iskareita sinne paikoilleen (ja jousia) niin sen alatukivarren alle tunkki valmiiksi, ja sitten iskari yläpäästään ensin kiinni, jousi siihen alatukivarren päälle hollilleen ja sitten nostelet sillä tunkilla sen alatukivarren paikoilleen, iskarin alapää kiinni, tarkistat että jousi on hyvin paikallaan ja sitten alatukivarsi napaan kiinni.

-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
124:seen tuo ohje kyllä pättee mutta 126:seen ei jo senkin tautta että siinä on tukivarsi ja pyörän napa samassa paketissa ja iskari tilee tukivarren läpi ja alapuolelta kiinni varsinki jos pakettiin kuuluu jenka jousiRoobert kirjoitti:täytyyhän autossa nyt jouset olla hyvä mies..joka tapauksessa, kun laitat niitä iskareita sinne paikoilleen (ja jousia) niin sen alatukivarren alle tunkki valmiiksi, ja sitten iskari yläpäästään ensin kiinni, jousi siihen alatukivarren päälle hollilleen ja sitten nostelet sillä tunkilla sen alatukivarren paikoilleen, iskarin alapää kiinni, tarkistat että jousi on hyvin paikallaan ja sitten alatukivarsi napaan kiinni.

touhottaja kirjoitti:124:seen tuo ohje kyllä pättee mutta 126:seen ei jo senkin tautta että siinä on tukivarsi ja pyörän napa samassa paketissa ja iskari tilee tukivarren läpi ja alapuolelta kiinni varsinki jos pakettiin kuuluu jenka jousiRoobert kirjoitti:täytyyhän autossa nyt jouset olla hyvä mies..joka tapauksessa, kun laitat niitä iskareita sinne paikoilleen (ja jousia) niin sen alatukivarren alle tunkki valmiiksi, ja sitten iskari yläpäästään ensin kiinni, jousi siihen alatukivarren päälle hollilleen ja sitten nostelet sillä tunkilla sen alatukivarren paikoilleen, iskarin alapää kiinni, tarkistat että jousi on hyvin paikallaan ja sitten alatukivarsi napaan kiinni.
onpas hyvä tietää tuo vastaisuudessa, luulin että systeemi on samaa tekoa kuin muissakin saman aikakauden mersuissa, mutta väärässä vissiin olin


-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
ota jarrusatula pois kumminki paikaltaan ja tue se varsi alta ettei ihan kynsille tulesupersepe kirjoitti:mutta mitäs nyt sitten siitä mieltä, että voisiko ne pari isoa pulttia avata ja tippuuko se siitä sitten alas, jos iskari on esim alhaalta auki, toimiiko sen kolmion yksi kulma saranana. olisi vaan helpompi niitä letkuja sinne sitten joskus ruuvailla.


jep, täytyy tutkailla tilannettatouhottaja kirjoitti:ota jarrusatula pois kumminki paikaltaan ja tue se varsi alta ettei ihan kynsille tulesupersepe kirjoitti:mutta mitäs nyt sitten siitä mieltä, että voisiko ne pari isoa pulttia avata ja tippuuko se siitä sitten alas, jos iskari on esim alhaalta auki, toimiiko sen kolmion yksi kulma saranana. olisi vaan helpompi niitä letkuja sinne sitten joskus ruuvailla.ja ruuvaat ensin tukivarren kiinnitys mutterit pois, jos nyt tukivarren kiinnitys ruuvit pyörii heleposti niin ota ruuvit pois ja varsi jää roikkumaan jousen, vakaajan ja seisontajarrun vaijerin varaan