126 ylätukivarren vaihto
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
126 ylätukivarren vaihto
alko kolisemaan edestä nostin auton ylös ja ravistelin pyörästä ja totesin ylä tukivarren nivelen väljäksi
no sitten pyörä pois ja tukivarren nivelen mutteri olka varresta irti
sitten kallistuksen vakaajan ruuvi pois
köytä jollakin olkavarsi iskariin kiinni
sitten tukivarren kiinnitys ruuvi irti
tulipas kuva vika asentoon
sitten koppaa tukivarsi vakaajasta irti
jos on kuppaa varren montussa pistä vaikka vaseliiniä sinne
sitten vaan valmistelet uuden varren valmiiksi laittoa varten,itte rasvasin ruuvin reijän molybilla ja vakaajan reiän voitelin lok cease 20/20:llä mikä ei syövytä kumia
sitten vaan varsi päin vastasessa järjestyksessä takasin
kiristä tukivarren kiinnitys ruuvi sitten vasta kun auton paino on sen päällä
hommaan menee sellanen tunti kun oikein hissukseen värkkäilee
kulmat olis hyvä tarkistaa/säätää tämän jälkeen
tämä sama homma käy myös 123:seen
no sitten pyörä pois ja tukivarren nivelen mutteri olka varresta irti
sitten kallistuksen vakaajan ruuvi pois
köytä jollakin olkavarsi iskariin kiinni
sitten tukivarren kiinnitys ruuvi irti
tulipas kuva vika asentoon
sitten koppaa tukivarsi vakaajasta irti
jos on kuppaa varren montussa pistä vaikka vaseliiniä sinne
sitten vaan valmistelet uuden varren valmiiksi laittoa varten,itte rasvasin ruuvin reijän molybilla ja vakaajan reiän voitelin lok cease 20/20:llä mikä ei syövytä kumia
sitten vaan varsi päin vastasessa järjestyksessä takasin
kiristä tukivarren kiinnitys ruuvi sitten vasta kun auton paino on sen päällä
hommaan menee sellanen tunti kun oikein hissukseen värkkäilee
kulmat olis hyvä tarkistaa/säätää tämän jälkeen
tämä sama homma käy myös 123:seen
Deja vu.
Just vaihoin omaan 123:een kuskinpuolen ylätukivarren. Muuten meni samalla lailla, mutta vanha lähti vakaajasta irti ilman rekyyliä. Maalasin uuden puolikiiltävällä mustalla. On ihan samannäkönen. Yläpallon irrotin samannäkösellä työkalulla.
ps. aikaa menee tunti, sisältäen tukivarren vaihdon, aurauskulmien säädön, käsienpesun ja kahvikupposen.
pps. lähti kyllä kaikki pultit helposti irti, kuten myös yläpallo.
ppps. ja oli kyllä hyvät ohjeetkin, touhottaja neuvoi etukäteen.
Just vaihoin omaan 123:een kuskinpuolen ylätukivarren. Muuten meni samalla lailla, mutta vanha lähti vakaajasta irti ilman rekyyliä. Maalasin uuden puolikiiltävällä mustalla. On ihan samannäkönen. Yläpallon irrotin samannäkösellä työkalulla.
ps. aikaa menee tunti, sisältäen tukivarren vaihdon, aurauskulmien säädön, käsienpesun ja kahvikupposen.
pps. lähti kyllä kaikki pultit helposti irti, kuten myös yläpallo.
ppps. ja oli kyllä hyvät ohjeetkin, touhottaja neuvoi etukäteen.
Viimeksi muokannut Sivonen, 23.5.2008 11:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55