w126 pakosarja
w126 pakosarja
minkälaiset kiinikkeet w126sen pakoputkessa on tuli ostettua tässä vähä aikaa sitten 420nen -87 126nen ja pako putki roikkuu keskeltä eikä siellä ole minkäänlaisia kiinikkeitä minkälaiset siellä kuuluu olla`?
http://www.w124performance.com/service/ ... 49-100.pdf
Pitäisikö minunkin poistella tuosta linkistä kaikki isot kirjaimet ja välimerkit?
Pitäisikö minunkin poistella tuosta linkistä kaikki isot kirjaimet ja välimerkit?
Vaihdoin viime kesänä oman 420 SEL:liin putkiston pakosarjasta takaosaan asti. Takaosa maksaa lähes 700 euroa ja se menee vielä muutaman vuoden. Tuossa 420:ssa on noi putkikohtaiset lisävaimentimet, joka kuitenkin on oma kokonaisuutensa. 420 putkisto ei käy muihin kasikonemalleihin, se on ihan omanlaisensa.
Noissa lisävaimentimissa oli muistaakseni korvakkeet, joista pistettiin lenkit auton pohjan koukkuihin.
Putkisto oli halvin mahdollinen,eli Veholta ostettu alkuperäisosa. Mufflexilta tilattu olisi maksanut tuplasti enemmän. Tuo keskiosa piti apumiehen nostaa tunkilla auton alle, se oli niin painava, ettei sitä Erkkikään olisi pidellyt. Ainevahvuus on omaa luokkaansa eli mallia järeä. Ei tarvinnut vasaroida eikä avartaa vaan meni mittojen puolesta ihan heittämällä. Kaiken lisäksi muutenkin hiljainen auto hiljeni entisestään ja veto parani.
Pakarirempassa katalysaattori sai lähteä. Katsuri ihmetteli aina, että autossa on katti, mutta rekisteriotteessa siitä ei mainintaa ole. Auto ei ole vähäpäästöinen. Nyt kun ei ole enää kattiakaan ei tarvitse kinata asiasta leimaa haettaessa. Yksi katsuri alkoi vaatia muutoskatsastusta vuosia sitten
Noissa lisävaimentimissa oli muistaakseni korvakkeet, joista pistettiin lenkit auton pohjan koukkuihin.
Putkisto oli halvin mahdollinen,eli Veholta ostettu alkuperäisosa. Mufflexilta tilattu olisi maksanut tuplasti enemmän. Tuo keskiosa piti apumiehen nostaa tunkilla auton alle, se oli niin painava, ettei sitä Erkkikään olisi pidellyt. Ainevahvuus on omaa luokkaansa eli mallia järeä. Ei tarvinnut vasaroida eikä avartaa vaan meni mittojen puolesta ihan heittämällä. Kaiken lisäksi muutenkin hiljainen auto hiljeni entisestään ja veto parani.
Pakarirempassa katalysaattori sai lähteä. Katsuri ihmetteli aina, että autossa on katti, mutta rekisteriotteessa siitä ei mainintaa ole. Auto ei ole vähäpäästöinen. Nyt kun ei ole enää kattiakaan ei tarvitse kinata asiasta leimaa haettaessa. Yksi katsuri alkoi vaatia muutoskatsastusta vuosia sitten
SELlisti