takapään tason säätö
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
takapään tason säätö
millanenhan homma olis siirtää toisesta ässästä tason säätö takapäähän vai kannattasko myyvä koko tasonsäätö pois
kyseinen tason säätö aivan toimiva peli
kyseinen tason säätö aivan toimiva peli
Otat koko paketin talteen, puhdistat ja puunaat sen(niinkuin sinulla on tapana)ja laitat sen hyllyyn. Laatikon kylkeen teksti, mistä otettu jne ja teksti "For sale, 350Eur"
Ei nuita puissa enää kasva, jossei muuten niin aika tavaran kauppaa.
Onko kasipyttysen ko. järjestelmän pumppu naitettu myös ohj.tehostimen yhteyteen?
Ei nuita puissa enää kasva, jossei muuten niin aika tavaran kauppaa.
Onko kasipyttysen ko. järjestelmän pumppu naitettu myös ohj.tehostimen yhteyteen?
"Älykäs selviytyy tilanteista mihin viisas ei joudu"
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
ei ole tehostimen kuppeessa vaan konneen päässäruikku kirjoitti:Otat koko paketin talteen, puhdistat ja puunaat sen(niinkuin sinulla on tapana)ja laitat sen hyllyyn. Laatikon kylkeen teksti, mistä otettu jne ja teksti "For sale, 350Eur"
Ei nuita puissa enää kasva, jossei muuten niin aika tavaran kauppaa.
Onko kasipyttysen ko. järjestelmän pumppu naitettu myös ohj.tehostimen yhteyteen?
maksasko tuosta ny kukkaan nuin vähhää, valittavat vaan että ei se toimi kun nuin halapa
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
tuli päivällä mieleen, että eikös tuo takapään tasonsäätö ole aivan mekaaninen, että siinä ei ole sähkö laitteita ollenkaan sehän pellaa tuossa automaattisesti siinä ei ole erikseen minkäänlaista nappia taikka mitään namiskaa mistä nostelis ja laskis perää, koneen käynnistyessä perä nousee ja pitkään seisottuaan perä laskee
mitäs mieltä olette
mitäs mieltä olette
ei siinä mulla ainakaan oo nappuloita mutta oon nähny sellasen jossa oli kaikki iskarit nuita sääjettäviä siinä ol nappi josta sitä sai nostettua ja laskettua oliko kolme asentoa vai oonkohan nähny unta..
tosiaan sielä on vaan se venttiili jota kallistuksenvakaajaan tuleva tanko kai tarvittaessa avaa ja siitä sen peräpään korkeuden pystyy säätämään kun lyhentää tahi pitentää tankoa
tosiaan sielä on vaan se venttiili jota kallistuksenvakaajaan tuleva tanko kai tarvittaessa avaa ja siitä sen peräpään korkeuden pystyy säätämään kun lyhentää tahi pitentää tankoa
kaiken minkä huollan myös korjaan!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Muuten hyvä mutta, ei mihinkään laatikkoon vaan autoon kiinni.ruikku kirjoitti:Otat koko paketin talteen, puhdistat ja puunaat sen(niinkuin sinulla on tapana)ja laitat sen hyllyyn. Laatikon kylkeen teksti, mistä otettu jne ja teksti "For sale, 350Eur"
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
ei, ei, ei tartteehan se hyvä mies ensin pestä ja putsata tarkkaan kaikki sylinterit korkeuden säädin säiliö pumppu ja uusia "kaasupallo" sitten kattella siihen putkee ja tehä uutet letkut ja muut tiivisteet, sitten vasta paikalleen laitto jos siihen jää vähänkin vanahoja osiaeseestie kirjoitti:Muuten hyvä mutta, ei mihinkään laatikkoon vaan autoon kiinni.ruikku kirjoitti:Otat koko paketin talteen, puhdistat ja puunaat sen(niinkuin sinulla on tapana)ja laitat sen hyllyyn. Laatikon kylkeen teksti, mistä otettu jne ja teksti "For sale, 350Eur"
ihan vaan tällänen pieni tarkistus
Samaa tarkoitin, lyhyesti kerrottuna.touhottaja kirjoitti:ei, ei, ei tartteehan se hyvä mies ensin pestä ja putsata tarkkaan kaikki sylinterit korkeuden säädin säiliö pumppu ja uusia "kaasupallo" sitten kattella siihen putkee ja tehä uutet letkut ja muut tiivisteet, sitten vasta paikalleen laitto jos siihen jää vähänkin vanahoja osia
ihan vaan tällänen pieni tarkistus
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
tästähän sen vois vaikka pur5kaa näin
tämän pisemmälle se ei sitten purkaannukkaan työkaluilla
tastä sitten alakaa työstö kalujen käyttö, laitetaan poraus piste akselin keskikohdalle, näin
sitten laitetaan 4mm tappi vivun reikään millä hajetaan venttiili keskiasentoon ja pidetään tappi koko porauksen ajan paikallaan ja aletaan poraamaan ensin pienellä poralla alkureikää n. 2mm syvään sitten vaihdetaann 7mm pora ja porataan sen 2mm syvään ja sitten vaan käsin irrotetaan vipu pois akselin päästä
tämän pisemmälle se ei sitten purkaannukkaan työkaluilla
tastä sitten alakaa työstö kalujen käyttö, laitetaan poraus piste akselin keskikohdalle, näin
sitten laitetaan 4mm tappi vivun reikään millä hajetaan venttiili keskiasentoon ja pidetään tappi koko porauksen ajan paikallaan ja aletaan poraamaan ensin pienellä poralla alkureikää n. 2mm syvään sitten vaihdetaann 7mm pora ja porataan sen 2mm syvään ja sitten vaan käsin irrotetaan vipu pois akselin päästä