takapään tason säätö

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret
Vastaa Viestiin
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

takapään tason säätö

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

millanenhan homma olis siirtää toisesta ässästä tason säätö takapäähän vai kannattasko myyvä koko tasonsäätö pois :roll:
kyseinen tason säätö aivan toimiva peli :wink:
ruikku
Käyttöohjeuskovainen
Viestit: 380
Liittynyt: 19.10.2010 0:09

Viesti Kirjoittaja ruikku »

Otat koko paketin talteen, puhdistat ja puunaat sen(niinkuin sinulla on tapana)ja laitat sen hyllyyn. Laatikon kylkeen teksti, mistä otettu jne ja teksti "For sale, 350Eur" :)

Ei nuita puissa enää kasva, jossei muuten niin aika tavaran kauppaa.

Onko kasipyttysen ko. järjestelmän pumppu naitettu myös ohj.tehostimen yhteyteen?
"Älykäs selviytyy tilanteista mihin viisas ei joudu"
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

ruikku kirjoitti:Otat koko paketin talteen, puhdistat ja puunaat sen(niinkuin sinulla on tapana)ja laitat sen hyllyyn. Laatikon kylkeen teksti, mistä otettu jne ja teksti "For sale, 350Eur" :)

Ei nuita puissa enää kasva, jossei muuten niin aika tavaran kauppaa.

Onko kasipyttysen ko. järjestelmän pumppu naitettu myös ohj.tehostimen yhteyteen?
ei ole tehostimen kuppeessa vaan konneen päässä :idea:
maksasko tuosta ny kukkaan nuin vähhää, valittavat vaan että ei se toimi kun nuin halapa :D
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

tuli päivällä mieleen, että eikös tuo takapään tasonsäätö ole aivan mekaaninen, että siinä ei ole sähkö laitteita ollenkaan :roll: sehän pellaa tuossa automaattisesti :lol: siinä ei ole erikseen minkäänlaista nappia taikka mitään namiskaa mistä nostelis ja laskis perää, koneen käynnistyessä perä nousee ja pitkään seisottuaan perä laskee :shock:
mitäs mieltä olette :wink:
Avatar
lowmans
Joutokäynti-spesialisti
Viestit: 400
Liittynyt: 07.10.2006 17:42
Paikkakunta: kemi

Viesti Kirjoittaja lowmans »

ei siinä mulla ainakaan oo nappuloita mutta oon nähny sellasen jossa oli kaikki iskarit nuita sääjettäviä siinä ol nappi josta sitä sai nostettua ja laskettua oliko kolme asentoa vai oonkohan nähny unta..
tosiaan sielä on vaan se venttiili jota kallistuksenvakaajaan tuleva tanko kai tarvittaessa avaa ja siitä sen peräpään korkeuden pystyy säätämään kun lyhentää tahi pitentää tankoa
kaiken minkä huollan myös korjaan!
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

tarkotat varmaanki tätä :roll:

Kuva

kyllähän tasosäätö peräsellä kyyti on huomattavasti pehmeempää verrattuna kaasuikari peräseen :wink:
Avatar
eseestie
Viestit: 7288
Liittynyt: 27.6.2007 19:14
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eseestie »

ruikku kirjoitti:Otat koko paketin talteen, puhdistat ja puunaat sen(niinkuin sinulla on tapana)ja laitat sen hyllyyn. Laatikon kylkeen teksti, mistä otettu jne ja teksti "For sale, 350Eur" :)
Muuten hyvä mutta, ei mihinkään laatikkoon vaan autoon kiinni. :wink:
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

eseestie kirjoitti:
ruikku kirjoitti:Otat koko paketin talteen, puhdistat ja puunaat sen(niinkuin sinulla on tapana)ja laitat sen hyllyyn. Laatikon kylkeen teksti, mistä otettu jne ja teksti "For sale, 350Eur" :)
Muuten hyvä mutta, ei mihinkään laatikkoon vaan autoon kiinni. :wink:
ei, ei, ei tartteehan se hyvä mies ensin pestä ja putsata tarkkaan kaikki sylinterit korkeuden säädin säiliö pumppu ja uusia "kaasupallo" sitten kattella siihen putkee ja tehä uutet letkut ja muut tiivisteet, sitten vasta paikalleen laitto jos siihen jää vähänkin vanahoja osia :shock:
ihan vaan tällänen pieni tarkistus :roll:
Avatar
eseestie
Viestit: 7288
Liittynyt: 27.6.2007 19:14
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eseestie »

touhottaja kirjoitti:ei, ei, ei tartteehan se hyvä mies ensin pestä ja putsata tarkkaan kaikki sylinterit korkeuden säädin säiliö pumppu ja uusia "kaasupallo" sitten kattella siihen putkee ja tehä uutet letkut ja muut tiivisteet, sitten vasta paikalleen laitto jos siihen jää vähänkin vanahoja osia :shock:
ihan vaan tällänen pieni tarkistus :roll:
Samaa tarkoitin, lyhyesti kerrottuna. :lol:
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

tästähän sen vois vaikka pur5kaa näin :wink:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
tämän pisemmälle se ei sitten purkaannukkaan työkaluilla :wink:
tastä sitten alakaa työstö kalujen käyttö, laitetaan poraus piste akselin keskikohdalle, näin :wink:

Kuva

sitten laitetaan 4mm tappi vivun reikään millä hajetaan venttiili keskiasentoon ja pidetään tappi koko porauksen ajan paikallaan ja aletaan poraamaan ensin pienellä poralla alkureikää n. 2mm syvään sitten vaihdetaann 7mm pora ja porataan sen 2mm syvään ja sitten vaan käsin irrotetaan vipu pois akselin päästä :wink:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
:arrow:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 alusta”