Iridium vs tavalliset tulpat?
Iridium vs tavalliset tulpat?
Elikkäs v8/420:aan, kukaan kokeillut Denson Iridium tulppia? Onko niistä mitään hyötyä vai kannattaako laittaa ihan pelkät perus bosch:it? Iridiumit olis kolme kertaa kalliimmat..
- Jari Nysten
- Viestit: 390
- Liittynyt: 27.10.2010 16:19
- Paikkakunta: Valkeakoski
-
- Luupiä
- Viestit: 2269
- Liittynyt: 14.11.2010 10:24
Huom!
Tuossa koneessa pitää käyttää perustulppia, vastuksen pitää olla NOLLA ohm.!. Nuo monikärki jne tulpat rikkoo puolat ja ohjainboxin.
Nimimerkillä kokemusta, juuri tilannut 8kpl puolaa ja välijohtoa.
Noiden monikärkitulppien vastus liikkuu 5,5....11 ohm välillä....mitatkaapa huviksenne.
.
http://www.youtube.com/watch?v=Pp0xD-V3 ... ata_player
Tuossa koneessa pitää käyttää perustulppia, vastuksen pitää olla NOLLA ohm.!. Nuo monikärki jne tulpat rikkoo puolat ja ohjainboxin.
Nimimerkillä kokemusta, juuri tilannut 8kpl puolaa ja välijohtoa.
Noiden monikärkitulppien vastus liikkuu 5,5....11 ohm välillä....mitatkaapa huviksenne.
.
http://www.youtube.com/watch?v=Pp0xD-V3 ... ata_player
-
- Luupiä
- Viestit: 2269
- Liittynyt: 14.11.2010 10:24
Seppä kirjoitti:Mites usein ootta vaihtanu tuluppia 119 koneeseen? Meikä on ajanu reilut 5 vuotta ja mitälie 60tkm. En vielä oo kerenny tutustuu, mistäpäin löytys nuo tulupat ja minkämoiset ovat sielä paikallaan. Varmaan ei piloos, vaikka lähivuosina nuo kynttelit vaihtaskii.
Siinä ne on kansien "päällä".
Vaihtoväli tais olla 40tkm....
.
Nyt miul ei vaan mee se järkeen, et miks se sitä pualaa rikkoo, jos kuorma on pienempi? Yleensähän jos on vähemmän kuormaa, niin paikat kestää paremmin...todellauupunut kirjoitti:Huom!
Tuossa koneessa pitää käyttää perustulppia, vastuksen pitää olla NOLLA ohm.!. Nuo monikärki jne tulpat rikkoo puolat ja ohjainboxin.
Nimimerkillä kokemusta, juuri tilannut 8kpl puolaa ja välijohtoa.
Noiden monikärkitulppien vastus liikkuu 5,5....11 ohm välillä....mitatkaapa huviksenne.
.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
-
- Luupiä
- Viestit: 2269
- Liittynyt: 14.11.2010 10:24
Vensku_ kirjoitti:Nyt miul ei vaan mee se järkeen, et miks se sitä pualaa rikkoo, jos kuorma on pienempi? Yleensähän jos on vähemmän kuormaa, niin paikat kestää paremmin...todellauupunut kirjoitti:Huom!
Tuossa koneessa pitää käyttää perustulppia, vastuksen pitää olla NOLLA ohm.!. Nuo monikärki jne tulpat rikkoo puolat ja ohjainboxin.
Nimimerkillä kokemusta, juuri tilannut 8kpl puolaa ja välijohtoa.
Noiden monikärkitulppien vastus liikkuu 5,5....11 ohm välillä....mitatkaapa huviksenne.
.
Ei mitään käsitystä minullakaan. Näin se vaan on ja siksi veho (varmaan tarvikemyyjätkin?) myy alkuperäisiä nolla kohm tulppia.
Tulpan "hattu" on 2kohm.
.