420se ezl säätö
420se ezl säätö
Juu, löytyi tuo ezl säätö namiska vihdoin ja viimen tuolta hantin jalkatilasta, näytti olevan asennossa 1. onko mitään tietoa eri asentojen antamista ennakoista. auto on vm1988 420se ilman Kattia ja Lambdaa..
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Syttyennakkoa siitä namikasta saa säädeltyä._Hämis_ kirjoitti:Kerroppa touhottaja mitä se namiska tekee, minä ku en tiiä...?
http://mercedes-190.co.uk/topic/219108/1/
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
mittasin sytty ennakon, seilaa väliä 20-30 astetta tyhjäkäynnillä.. ei ihme että tyhjäkäynti hieman humppaa ja on melkein 1000 rpm.. 2000rpm jälkeen menee jo yli 40 astetta.. käsittääkseni ennakon pitäisi nousta vasta 3500rpm jälkeen noin ylös.. onko kellään ollu samanlaisia ongelmia.. mahtaako olla ezl boksi ehtoopuolella
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Olen koittanut tuota putsailla mutta aika pikaseen vaan tyyliin jarrukliineriä ja aseöljyö perään.. ilmastoinnin releen kun ottaa pois kierrokset tippuu 200 rpm.. mutta kummankaan näistä ei pitäisi vaikuttaa sytysennakon aaltoilemiseen ja liian aikaiseen ennakkoon.. mitä muuten maksoi uusi tyhjäkäyntiventtiili..
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
kyllä se vaan seilaa käynti kun tuo on huonossa kunnossa, mutta ennakosta en tiijä kun en koskaan sitä ole kattonu ja nyt varsinki ei kannata kattoo kun on viis satasen poksijanihei kirjoitti:Olen koittanut tuota putsailla mutta aika pikaseen vaan tyyliin jarrukliineriä ja aseöljyö perään.. ilmastoinnin releen kun ottaa pois kierrokset tippuu 200 rpm.. mutta kummankaan näistä ei pitäisi vaikuttaa sytysennakon aaltoilemiseen ja liian aikaiseen ennakkoon.. mitä muuten maksoi uusi tyhjäkäyntiventtiili..
tyhjäkäynti moottori uus tais maksaa kun viimetalavena ostin sen n.180€ sen varaosa numero on vaihtunu, entinen numero
000 141 16 25
ja uus on tässä
500:sen moottori ei käy, letku yhteet ovat pienemmät
Juu, tuo jakoketjun venyminen tuli kanssa mieleen.. saako ketjun vaihdettua vanhan ketjun kanssa vetämällä, purkamatta jakopään koteloa..
tuosta ennakosta vielä, autoni on kiinteällä sytytyksen etuvastuksella(r16 750ohm) eli ilman ezl säätöä.. r16 mittaus tulos sen liittimestä näyttää nastojen välistä 23ohm pitäisi olla 750ohm mikäli mittasin oikein.. tämän pitäisi aikaistaa systystä, mitä pienempi r16 kuorma sitä enemmän ennakkoa. Eikö?
tuosta ennakosta vielä, autoni on kiinteällä sytytyksen etuvastuksella(r16 750ohm) eli ilman ezl säätöä.. r16 mittaus tulos sen liittimestä näyttää nastojen välistä 23ohm pitäisi olla 750ohm mikäli mittasin oikein.. tämän pitäisi aikaistaa systystä, mitä pienempi r16 kuorma sitä enemmän ennakkoa. Eikö?
Mistä ostettuna? Kyselin eilen jatalalta 420:seen kumikaukaloo ja tyhjäkäyntimoottoria mutta tavallaan jäi tilaamatta sitte. 1200€ yhteensä. Se kumikaukalo nyt ainakin pitäis jostain saada kyllä uus, mutta mistähän niitä ootte ostellu kun on kuulemma halpakin osa.touhottaja kirjoitti: tyhjäkäynti moottori uus tais maksaa kun viimetalavena ostin sen n.180€ sen varaosa numero on vaihtunu, entinen numero
000 141 16 25
ja uus on tässä
500:sen moottori ei käy, letku yhteet ovat pienemmät