Ässän monien aiempien ongelmien lisäksi on jonkin aikaa vaivannut liian korkea joutokäyntinopeus - sekä kylmänä että kuumana > 1000 rpm, lisäksi vaeltaakin...Joskus on hetkiä, jolloin käynti inhimilliset n.750 rpm.
Talvisessa kaupunkiajossa mennään lähinnä jarrutellen ja kulutuskin tuosta suotta lisääntyy.
Seuraavat toimet on jo tehty:
- TK-moottori (uusi) vaihdettu viime kesänä
- tulpat ja v.jakajan kansi vaihdettu syksyllä
- tk.suuttimen ylijänn.rele vaihdettu myös
- b.pumppu levisi lokakuussa, vaihdettu, samalla tietysti myös suodatin
Paikkakunnalta löytyy tietääkseniseni Boschin testeri, kertoisikohan se mitään tässä vaivassa?
Auto on W126 260 SE -87, mittarilukema 605 000, vaihtokone 90-luvulta, otettu tuoreemmasta W201:stä
Tyhjäkäyntiongelmia S:ssä
-
- Viestit: 24
- Liittynyt: 26.10.2010 19:31
- Paikkakunta: Lappeenranta
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Voihan se olla et kaasuvivusto ei palauta tarpeeksi pitkälle tai sit se vivuston "päässä" oleva mikrokytkin on vääntyny silleen et vivusto ei paina sitä pohjaan...
Ittellä oli tenavassa sellanen onkelma kans et ei käyny kiekat ollenkaan alle tuhannen nii tutkin vivustoa ja sieltähän oli menny yks palautus jousi poikki... 


Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91