missä vika??

Vastaa Viestiin
aimosak
Viestit: 2
Liittynyt: 23.6.2008 14:59

missä vika??

Viesti Kirjoittaja aimosak »

missä on vika?? 280s v82 kaasari kone. nykii, vie bensaa 20l/100 maantie ajossa eikä löydy vääntöjä koneesta ja käynnistyy vähän huonosti.

virranjakaja, kierrin, tulpat/johdot vaihettu. koneessa on hyvät puristukset, kaasari puhistettu. mutta vika ei ole hävinny.
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Tervetuloa Meselle. :D

Siitä kaasarista en osaa sanoa mitään, mutta olen kuullut että voi olla hankala säätää tai huoltaa.

Mutta yleisestihän se kannattaa muistaa, että kaasarin säätöruuvit ei pyöri itsestään. Ensin kannattaa etsiä vikaa muualta. :idea:

Uus tarvikepuola ei paljon maksa, koita vaihtaa sekin.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Avatar
nehe
kivenpyörittäjä
Viestit: 2205
Liittynyt: 30.3.2008 18:17
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja nehe »

onhan kiihytyspumppu kaasarissa kunnossa,,onhan :roll:
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
aimosak
Viestit: 2
Liittynyt: 23.6.2008 14:59

joo

Viesti Kirjoittaja aimosak »

kiihytys pumpussa ei ole vikaa. uuden puolankin vaihdoin äsken, mutta ei vaikuttanu millään lailla.

onkos 280s bensapumppu tai suodatin myös taka-osassa tankin lähettyvillä?? koska sieltä kuuluu myös joskus naputus.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Re: joo

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

aimosak kirjoitti:kiihytys pumpussa ei ole vikaa. uuden puolankin vaihdoin äsken, mutta ei vaikuttanu millään lailla.

onkos 280s bensapumppu tai suodatin myös taka-osassa tankin lähettyvillä?? koska sieltä kuuluu myös joskus naputus.
alunperinhän siinä on tavallinen mekaaninen kalvopumppu,suodatinhan pitäs olla lähellä kaasutinta :roll: vai onko siinä joskus ollu ruisku,niin silloin on käytetty takana olevaa ruiskun suodatinta,mikä tekee kyllä kalvosähköpumpullekkin aikamoisen vastuksen :shock: sitten olis sellanen mahollisuus,että uimurikammion sulkuventtiili vuotaa ajaessa ja siitä johtuu suuri pensan kulutus :roll: kun laitat virran päälle,vaimeneeko takaa kuuluva naputus hetken päästä :?: edellyttäen että siellä on kalvopumppu :idea: jos naputus ei lopu,taitaa sulkuventtiili päästää läpi,mistä johtuu myös huono käynnistys :lol:
sitten jos siellä on sellanen pumppu joka tekee liian suuren paineen ,jolloin uimuri ei jaksa sulkee venttiiliä,paine sais olla n.0.25bar
onhan sitten se automaatti ryyppy mikä takertelee eikä putoo pois pelistä koneen lämmettyä :idea:
tutkippas nämä nyt ensin niin pähkäillään lisää :D
h5
Viestit: 4074
Liittynyt: 01.10.2005 18:30

Viesti Kirjoittaja h5 »

Suhautteleppas vähän startti-pilottia sinne imusarjan liitoksiin koneen käydessä. Jos reagoi kierroksilla niin kyseessä on imuvuoto.

Onko kaikki alipaineletkut tiiviisti molemmista päistä?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 moottori”