Tietääkö kukaan?

Vastaa Viestiin
Rinkilämersukuskit

Tietääkö kukaan?

Viesti Kirjoittaja Rinkilämersukuskit »

Elikkä oisko jollain viisaammalla tietoa että passaako OM603 pakosarja M110 koneeseen?? Kiinnostais vähän tuo turbosatsi mikä on myynnissä :lol: Ja sitten vielä toinen että kun tuota megaruutaa aateltiin alkaa harkitteen nii mistä löytyis sähköiset suuttimet jotka passaa suoraan paikalleen?
MB W126 280SE -81 (Projekti)
Kuva
JP74

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Lonkalta voin sanoa, että ei varmasti käy.
Rinkilämersukuskit

Joo o

Viesti Kirjoittaja Rinkilämersukuskit »

Nii minäkin luulen että ei passaa.. Mitenkäs passaisko 929 mazdan lokasuoja tohon W126?? Motonetistä lähettivät mulle semmosen ku tilasin lokasuojat mersuun :lol:
MB W126 280SE -81 (Projekti)
Kuva
HVM

Re: Joo o

Viesti Kirjoittaja HVM »

Rinkelimersukuski kirjoitti:Nii minäkin luulen että ei passaa.. Mitenkäs passaisko 929 mazdan lokasuoja tohon W126??
No vähän joutuu pakkelilla taikinoimaan, mutta sovittelukysymys. Sanoisin että sopii. :ope:
Mikko K
Mersutohtori

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Helppo sovittaa :oops: Kyllä HVM tietää , omaansa laittamassa samanlaiset , mutta ei oo aiemmin uskaltanut kellekkään sanoa :lol:
Datsun Bluebird
Mb Vito
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Mikko K kirjoitti:Helppo sovittaa :oops: Kyllä HVM tietää , omaansa laittamassa samanlaiset , mutta ei oo aiemmin uskaltanut kellekkään sanoa :lol:
Juu, pakko yrittää tehä pienellä putjetilla, meni sitten vaikka 500€ pakkeliin. :ope:
Mika.T
Mersutohtori

Re: Joo o

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Rinkelimersukuski kirjoitti:Mitenkäs passaisko 929 mazdan lokasuoja tohon W126?? Motonetistä lähettivät mulle semmosen ku tilasin lokasuojat mersuun :lol:
:happy: Haha..

"Päivän naurut"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 moottori”