
Asia tuli mieleeni eilen kun vahailin ässää, pohdiskelin onko kottero taltioimisen arvoinen. Tulin siihen johtopäätökseen että on.
Ennenmuinoin kun tuli ajeltua 123:silla, pystäreitä pidettiin "intialais-peräisten nuoriso-eläkeläisten" autoina, niitä ei juuri arvostettu. Tilanne on nyt tyystin toinen, vaikka aikaa mallisarjan päälle syleksimisestä ei ole kuin noin 20 vuotta.
123 alkaa olla jo nyt arvossaan, muttei kuitenkaan mielestäni tarpeeksi. 124 on tämän päivän "ravikoppa", tai sitten se on jopa väyrynen.
Jarski on mielestäni ansioitunut asiassa loistavasti, eipähän mene kaikki 123:t paaliin, ainakaan rikkomatta.

Saadaanko tästä keskustelua aikaiseksi, vai joutavatko kaikki vanhat mersut paaliin? Toivon että oma hermo kestää taltioida tuon ässän, se ei kuitenkaan ole ihan tusinatavaraa, vaikka niitä vielä joka mutkassa vastaan tuleekin. Mutta tuleeko vaikkapa kahdenkymmenen vuoden kuluttua?
Niin, oma suosikkini on muuten W108-109.
