Soon voorti.XUX63 kirjoitti:Et käännä pimputtelemassajovihava kirjoitti:Olihan tuo ilmestynyt tuohon naapuriinMutta millä ihmeellä oot ollu liikenteessä
Pahasti näyttää jylliksen kylykiroffiilille
![]()
Suksin raidi eli W108.018 - Lepotilassa :)
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Tehäänkö tiistaina miitissä. Ois hyvä syy lopettaa työn parissa pakertaminen ja hypätä kiesiinSergey kirjoitti:mun puhelimee ei voi soittaa eikä sillä soittaa. eikä textaa mihinkää suuntaan. Mutta mulla on läjä identifikaatiopapereita täällä... pitäs vissii kauppakirjaki vääntäätämähän on tullattava

hih.. jännä ku kauppakirjakaan ei ehdi valmiksi kun myyjä lähtee maasta,vaihtaa puh nroa jneXUX63 kirjoitti:Tehäänkö tiistaina miitissä. Ois hyvä syy lopettaa työn parissa pakertaminen ja hypätä kiesiinSergey kirjoitti:mun puhelimee ei voi soittaa eikä sillä soittaa. eikä textaa mihinkää suuntaan. Mutta mulla on läjä identifikaatiopapereita täällä... pitäs vissii kauppakirjaki vääntäätämähän on tullattava

Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Viiden aikoihin iltapäivällä perjantaina olin kotoota lähdössä

Sit Kempeleeseen, traileri perään ja kohti Treen seutua. Sieltä kohti Turun satamaa 3,5 tunnin unien jälkeen aamu-usvassa lauantaina varhain.

28 tunnin reissun jälkeen perillä kotonassa lauantai iltana:

Kuohuvaa Raidin kauniisti muotoillut konepellin päällä - oijoi kun kromit kiiltää

Silmiinpistävää reissussa oli hölöautoilijoiden suhtautuminen peräkärryn kanssa liitäviin. Se on vaan kumma että pakko päästä edelle ja sitten himmata eteen. Tuonkin Seatin ohitin kahteen otteeseen


Sit Kempeleeseen, traileri perään ja kohti Treen seutua. Sieltä kohti Turun satamaa 3,5 tunnin unien jälkeen aamu-usvassa lauantaina varhain.

28 tunnin reissun jälkeen perillä kotonassa lauantai iltana:

Kuohuvaa Raidin kauniisti muotoillut konepellin päällä - oijoi kun kromit kiiltää


Silmiinpistävää reissussa oli hölöautoilijoiden suhtautuminen peräkärryn kanssa liitäviin. Se on vaan kumma että pakko päästä edelle ja sitten himmata eteen. Tuonkin Seatin ohitin kahteen otteeseen


piti se mullaki illanpäälle käyä vilikasseen että mimmonen se nyt onkaanXUX63 kirjoitti:Et käännä pimputtelemassajovihava kirjoitti:Olihan tuo ilmestynyt tuohon naapuriinMutta millä ihmeellä oot ollu liikenteessä
Pahasti näyttää jylliksen kylykiroffiilille
![]()

T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
[mutu/]Jos kipuna on heikko niin tsekkaa konkan maadoitus, tai uusi konkka.[mutu]XUX63 kirjoitti:Puolan johto on vaihtunut - kunnia uudelle johdolle
Tänään pitää askarrella muutkin johdot uusiksi. Heikkoa kipunaa tulee tulpille mutta koitetaan saada Juhani T:n SEC:n entisistä johdoista uudet käytetyt entisten todella käytettyjen tilalle.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Kun kissa ei oo kotona niin hiiret hyppii pöydilläjusamb kirjoitti:Näyttää akattoman miehen hommilta, kun saa tehdä autoremonttia Wilman kopion päällä.![]()

YV:tä laitettu.touhottaja kirjoitti:pistä mulle nimes ja osottees, niin laitan tullee sulle lissää kipinä johtojamuutama
Jos jollain on ylimääräisiä (lue:sopuhintaisia) keskuslukon osia niin olisivat tervetulleita kun ei pelitä tuo mokoma. Käsittääkseni ainakin W114/115/8:n ja W116:n osat ois passeleita

-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Moro,
Tekisi vaikka 124:n pumpusta ja osista "mersumaisen" keskuslukon. Kaukosäätöhän tarvii kuitenkin virtaa.
t.
Risto
Saitko jonkun lukon toimimaan vai vieläkö jumittaa? Ite en välttämättä uskaltaisi kauko-ohjausta laittaa alipaineella toimivaan "lukkopesättömään" vehkeeseen. Jos alipaine häviää, niin sitten on sormi suussa. Tieten jos vetää jonkun letkun johonkin, mistä saa tarvittaessa imaista.XUX63 kirjoitti:Jos jollain on ylimääräisiä (lue:sopuhintaisia) keskuslukon osia niin olisivat tervetulleita kun ei pelitä tuo mokoma. Käsittääkseni ainakin W114/115/8:n ja W116:n osat ois passeleita
Tekisi vaikka 124:n pumpusta ja osista "mersumaisen" keskuslukon. Kaukosäätöhän tarvii kuitenkin virtaa.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Vänkärin pesä toimii nyt auttavasti. Pitää käyttää kaikki mekanismit palasina ja vaikka tässä vaiheessa poistaa kokonaan käytöstä kun estää vaan lukitusnappien vapaan toiminnan.Roisto kirjoitti:Saitko jonkun lukon toimimaan vai vieläkö jumittaa? Ite en välttämättä uskaltaisi kauko-ohjausta laittaa alipaineella toimivaan "lukkopesättömään" vehkeeseen. Jos alipaine häviää, niin sitten on sormi suussa. Tieten jos vetää jonkun letkun johonkin, mistä saa tarvittaessa imaista.
Jaa, ne on osa niin jumissa.XUX63 kirjoitti:Vänkärin pesä toimii nyt auttavasti. Pitää käyttää kaikki mekanismit palasina ja vaikka tässä vaiheessa poistaa kokonaan käytöstä kun estää vaan lukitusnappien vapaan toiminnan.


t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
PA-linjoista tulee polttoainetta hyvin. Pientä tupsutustsa eli jotain putkessa palaa jo mutta ei yritäkään. Tapsan kans tänään tutkittiin ja tongittiin. Venttiilit ei kanna. Kipinää tulee. Takempi Zenith ei ime lainkaan eli siinä on varmaankin yksi vikapaikka. Lie monen pienen vian summa eli kipinän vahvuudestakaan en ole varma.
Mystinen homma tosiaan, ensimmäinen kaasarin kautta kuulee imuäänet/ tuntee imun (ensimmäiset kolme sylinteriä).
Mutta toisen kautta ei kulje mitään. Ei ime ja ei kuulu imuääntä. Ja myöskään 4-5-6 tulpat ei kastu ollenkaan.
1-2-3 on ihan märkinä.
Ja kone huohottaa startatessa enemmän kun moni moottori käydessään.
Mutta toisen kautta ei kulje mitään. Ei ime ja ei kuulu imuääntä. Ja myöskään 4-5-6 tulpat ei kastu ollenkaan.
1-2-3 on ihan märkinä.

Ja kone huohottaa startatessa enemmän kun moni moottori käydessään.

Tähdellisen parantola
Yritetty.MatKa kirjoitti:Onko puristuspaineita mitattu?
Neljä mukia 8-10bar
Loppujen mittaus ei ollut tarkka, toisessa oli niin huono kierre että 7bar tuli reilun vuodon kanssa ja viimeisessä oli korjauskierre joka lähti tulpan mukaan, siinä oli 7bar ilman suurempaa vuotoa.
Tuo nokka homma, käytettiin koppa pois mutta ei hoksattu kattoa katkoksia. Mutta epäilisin että puristuksia tuskin olisi saanut kaikille mitattua jos nokka ei pyörisi.
Tähdellisen parantola