Eli tällainen:
![Kuva](http://www.strichachtclub.de/cp_galerie/albums/Fahrzeugfotos/250C%20USA%20horizontblau/30_3.jpg)
Tällaisen tilalle:
![Kuva](http://www.astralsilber.de/polsterungen/101.jpg)
Ompas melkoinen teuhaaminen puhaltimen vaihdon kanssa, jos tuon verran on pitänyt autoa purkaa. Tulee mieleen isämiehen entinen takamoottori-Transportteri, josta piti purkaa koko kojelauta poispoikkeen puhaltimen vaihdon takia.Olli Lajunen kirjoitti:Tuolla on pari kuvaa jossa rattiakseli pilkistää. Parempaa ei tällähetkellä ole käytettävissä. Avainkoko oli muistaakseni tuo 24mm tai 22mm, ristikkoavaimen isoimmalla "hylsyllä" olen tuota aukonut.
Tehtaalla ovat laittaneet puhaltimen ensimmäisenä raakakoriin kiinni ja sitten ovat kasanneet koko sisustuksen siihen päälle. Kätevää.Roisto kirjoitti:OT:Ompas melkoinen teuhaaminen puhaltimen vaihdon kanssa, jos tuon verran on pitänyt autoa purkaa. Tulee mieleen isämiehen entinen takamoottori-Transportteri, josta piti purkaa koko kojelauta poispoikkeen puhaltimen vaihdon takia.Olli Lajunen kirjoitti:Tuolla on pari kuvaa jossa rattiakseli pilkistää. Parempaa ei tällähetkellä ole käytettävissä. Avainkoko oli muistaakseni tuo 24mm tai 22mm, ristikkoavaimen isoimmalla "hylsyllä" olen tuota aukonut.Päivähän siinä taisi mennä.
t.
Risto
Sivonen kirjoitti:Mitekähän ne boorit olikaan... Olen kyllä irroittanut pystärinkin ratin, mutta ei muisti oikein satarosenttisella varmuudella pelaa.W123:ssahan on boorit ja ratin kiinnitys pultilla. Jos oikein muistelen, niin W115:ssä on ratin akseli kuusikulmainen, ja kiinnitys mutterilla.
Olen ylläolevasta 99% varma, mutta jää siihen se yksi prosentti arvuuteltavaa.
Käsittääkseni on, vaikkei pelkät käsitykset tässä taida auttaa. Mutta vanhemassa mallissa olen tommosen toteutuksen nähnytkin, tavallaan ihan magee vaikkei se siihen yhtään sovikaanHeavy kirjoitti:Sivonen kirjoitti:Mitekähän ne boorit olikaan... Olen kyllä irroittanut pystärinkin ratin, mutta ei muisti oikein satarosenttisella varmuudella pelaa.W123:ssahan on boorit ja ratin kiinnitys pultilla. Jos oikein muistelen, niin W115:ssä on ratin akseli kuusikulmainen, ja kiinnitys mutterilla.
Olen ylläolevasta 99% varma, mutta jää siihen se yksi prosentti arvuuteltavaa.
Joo, uudemmissa W123:sissa on ratin kiinnitys pultilla ja vanhemmissa mutterilla. Eikö se noin mene? No ainakin minulla on juuri tuossa vanhemmassa hylsyllä avattava ja uudemmassa pitää käyttää kuusiokoloa. Kesällä oli molemmista ratit irti. Pitää melkein käydä katsomassa tuosta vanhemmasta, että onko siellä mutteri vai pultti. Eli jos boorit on samat niin eikö se silloin pitäisi sopia? Mutta onko tuon akselin halkaisija sama jossa on boorit?
No jos olet kerran nähnyt tuollaisen pystärin ratin W123:ssa niin kyllä se sitten sinne mahtaa sopia. Eli ei muuta kuin rattia hommaamaan. Kellään ylimääräistä?raul kirjoitti:Käsittääkseni on, vaikkei pelkät käsitykset tässä taida auttaa. Mutta vanhemassa mallissa olen tommosen toteutuksen nähnytkin, tavallaan ihan magee vaikkei se siihen yhtään sovikaanNorsunluunvärinen?
Siis tällainen...raul kirjoitti:Norsunluunvärinen?