... taustassa näkyy selvä raja mistä kohtaa kuvaa on leikattu, pölykapseleissa ei lokasuojien varjoa, vaikka renkaat on todella sisällä (lienee ET luokkaa 80), renkaiden camber lähellä vakiota, toisessa kuvassa auto on matalampi kuin ensimmäisessä, jne.Dunkelblau123 kirjoitti:Fotosoppi, toisesta kuvasta on sheivattu ovenkahvat, tankin luukku ja jotain muuta, toisessa ne on paikoillaan.
luonnottomalla meinasinkin juuri tuota että taitaapi olla peeceelläDunkelblau123 kirjoitti:Fotosoppi, toisesta kuvasta on sheivattu ovenkahvat, tankin luukku ja jotain muuta, toisessa ne on paikoillaan.stanger kirjoitti:sanoisinko notta luonnottoman matala värkki![]()
mahtoikos tämä kapine olla nivalasta kotoisin? siellä nimittäin oli tällainen "hieman matala yksilö taannoin".dealer kirjoitti:Matalin mitä minä olen joutunut korjaamaan on sellainen laitos että maavara keulan alla matalimmillaan 2,5 cm kun kyydillä ei ole mitään / ketään - eli käytännössä ajokelvoton kapistus.
Mahtaako tämä "nivalan yksilö" olla Mb w124 300 ja harmaa väriltään?antti.k kirjoitti:mahtoikos tämä kapine olla nivalasta kotoisin? siellä nimittäin oli tällainen "hieman matala yksilö taannoin".dealer kirjoitti:Matalin mitä minä olen joutunut korjaamaan on sellainen laitos että maavara keulan alla matalimmillaan 2,5 cm kun kyydillä ei ole mitään / ketään - eli käytännössä ajokelvoton kapistus.