Mikä auto kannattaa ostaa ruottista
Mikä auto kannattaa ostaa ruottista
Juu Elikkä mää lähren ruattiin kouluu 6 viikoks ja sinnehä sitte tarttetaa auto millä pääsee käymää välillä kotona..
Mutta mimmonen kannattaa ostaa?
mieli tekis 900 euron -88 300CE:tä, mutta isä ukon mielestä sellasta "pensa rosvoo" ei opiskelija voi ostaa..
noh on siinä yks 1500€ -87 300TD Sedan kin kaupan.
diiseliä mieli teksi mutta nytte löytyy jo toi kohta 1 600 000 ajettu 200D automaatti ni tekis mieli vähä pirteempää...
Antakaaha hyviä vinkkejä..
Mutta mimmonen kannattaa ostaa?
mieli tekis 900 euron -88 300CE:tä, mutta isä ukon mielestä sellasta "pensa rosvoo" ei opiskelija voi ostaa..
noh on siinä yks 1500€ -87 300TD Sedan kin kaupan.
diiseliä mieli teksi mutta nytte löytyy jo toi kohta 1 600 000 ajettu 200D automaatti ni tekis mieli vähä pirteempää...
Antakaaha hyviä vinkkejä..
Viimeksi muokannut ^Larke^, 02.1.2007 0:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Riippuen mikä on auton käyttötarkoitus jatkossa? Jos meinaat myydä ja saada mahdollisimman hyvän hinnan niin hyvä vaihtoehto voi olla juuri 300TD. Eli vapari 300 farkku. Hyvillä varusteilla ja kohtuu kilometreillä.
Halvimmat turbokoneet ovat usein kansivikaisia tai vastaavia
Tuollainen perusauto on helppo huoltaa ja osat suht halpoja. Kulutus kohtuulinen vaikka hieman revittelisikin. Kumminkin kohtalaisen ripeä liikuttamaan malmikasaa eteenpäin.
Joten ääni 300TD:lle.
Halvimmat turbokoneet ovat usein kansivikaisia tai vastaavia
Tuollainen perusauto on helppo huoltaa ja osat suht halpoja. Kulutus kohtuulinen vaikka hieman revittelisikin. Kumminkin kohtalaisen ripeä liikuttamaan malmikasaa eteenpäin.
Joten ääni 300TD:lle.
-
- Viestit: 2095
- Liittynyt: 02.10.2005 21:20
juu muttakku se oli just se Turbo Sedani.. Auto jäis ihan käyttöautoks sen jäläkee ku siältä pois tullaa. ja siis se asiahan on nii etttä ku on kerran mersua saanu maistaa nii siitä ei koskaa luovu..Riippuen mikä on auton käyttötarkoitus jatkossa? Jos meinaat myydä ja saada mahdollisimman hyvän hinnan niin hyvä vaihtoehto voi olla juuri 300TD. Eli vapari 300 farkku. Hyvillä varusteilla ja kohtuu kilometreillä.
Halvimmat turbokoneet ovat usein kansivikaisia tai vastaavia
Tuollainen perusauto on helppo huoltaa ja osat suht halpoja. Kulutus kohtuulinen vaikka hieman revittelisikin. Kumminkin kohtalaisen ripeä liikuttamaan malmikasaa eteenpäin.
Joten ääni 300TD:lle.
Eli Mese pitää olla mutta kuinka se kansivika tulee ilmi? ja onko vaarallisia?
Juu siis mä ymmärrän toki ton saabismin ku mulla ittellä on ysikuutonen..Etsi sieltä ajan kanssa hyvä Saab 9000 Aero. Aito. Myy se sitten minulle sopivasti.
Emäntä haluaisi kunnon kakkosauton
mut silti mese on lähempänä sydäntä..
matikkihan ois ihanne mutta ne pirut osaa pyytää niistä siä ruattisaki.. ja sit ku mun budjetti on vaa sellanen 1500-2000€..Vastaan:4matikki.
http://www.blocket.se/vi/10094782.htm?ca=12_s
http://www.blocket.se/vi/10330800.htm?ca=12_s
jotahin tämmöstä tojota hilux ois parempi, mutta ne tahtoo olla hakusessa
http://www.blocket.se/vi/10330800.htm?ca=12_s
jotahin tämmöstä tojota hilux ois parempi, mutta ne tahtoo olla hakusessa
No ei kai se vaarallista ole. Hyvässä tapauksessa kansi auki ja uusi tiivsite tilalle ja kansi oikaistavaksi. Hinta haarukka n 250 -300€ jos tekee itse. Korjaamossa voi olla vaikka 1500€. Jos kansi mennyt niin täälä foorumeilla on noita käytettyjä myyty hintaan n.1000€. Ja tähän päälle ne tarkistamiset koneistamolla ja tiivisteet ja pultit.^Larke^ kirjoitti:
juu muttakku se oli just se Turbo Sedani.. Auto jäis ihan käyttöautoks sen jäläkee ku siältä pois tullaa. ja siis se asiahan on nii etttä ku on kerran mersua saanu maistaa nii siitä ei koskaa luovu..
Eli Mese pitää olla mutta kuinka se kansivika tulee ilmi? ja onko vaarallisia?
Eli helpolla tulee hintaa lisää se toinen halpa auto.
Esiintyminen voi olla vaikka auton keittäminen, ilmakuplia syyläriin, öljyn joukossa vettä, kerää painetta syyläriin tai auto lämmin, mutta lämpöä ei tule ohjaamoon.
Kansiremppa on hauskaa ja opettavaista, jos on aikaa, rahaa, vara-auto ja paikka missä tehdä.
Itse en ala enään tekemään kansiremonttia jos turbo saa jatkoksi cooleria. Muuten remontti on joksenkin turha, ainakin omassa ajossani.
Ja huonossa tapauksessa paljastuukin, että kyseessä ei ollut pelkkä kansi + tiiviste-operaatio, vaan jotain muutakin on haljennut. Silloin se ilo alkaa. Siksi en suosittele ostamaan kansivikaista autoa. En ainakaan silloin, jos ei ole 100% varma, mitä on tekemässä.JS kirjoitti:...Hyvässä tapauksessa kansi auki ja uusi tiivsite tilalle ja kansi oikaistavaksi...
-T
Täältä löytyy välillä puoli-ilmaisia saabeja ja volvoja kannattaa seurailla:
http://www.bilauktioner.se/index.lasso
http://www.bilauktioner.se/index.lasso
Volvo 940 98
Volvo 74089
+
Läjä polkupyöriä.
Volvo 74089
+
Läjä polkupyöriä.