Nimenomaan vaihdattamisesta on kyse. Itse en kerrostalon parkkipaikalla öljyjä rupea vaihtamaan. Tosin tarina kertoo että joskus jossain joku mokkanaama olisi vaihtanut öljyt sadevesikaivon päällä
Olen tosiaan jo 5 vuotta vaihdattanut öljyt samassa paikassa ( Vehmaisten TB ) ja vaihtelu sekä paikan että öljyn suhteen voisi olla paikallaan. Vehmaisten Teboilissa ei ole mitään vikaa, päinvastoin siellä on vielä sellainen vanhan ajan huoltoasemameininki ja huoltomieskin tuntee vielä mersuja jollain lailla.
Kiinnostais kuulla missä muut vaihtaa, mitä öljyä ja onko laadukasta ( lue halpaa )?
Toki jos joku kutsuu minut kotitaalliinsa vaihtamaan öljyjä niin sitäkään vaihtoehtoa en pahana pidä
Missä Tampereen porukka vaihdattaa öljynsä?
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Lentolan öljyhuoltoa tuli käytettyä siihen aikaan, kun koneissa pyöri Mobilin rasva. Nopea ja siisti homma "aikaa varaamatta".
Nykyään kun käytössä on Castrolin tuote, niin öljynvaihto tapahtuu tutulla, turvallisella ja tarkalla Uotilan autopajalla Kangasalla. Samalla ohjelmassa on myös suodatin ja joskus myös muuta määräaikaista puuhaa.
Itse pidän kokonaisuutta edullisena. Eihän liemi halvinta mahdollista ole, mutta toisaalta ei tarvitse lisäilläkään 10 tkm vaihtovälillä ja muutenkin kone tykkää.
Toki Löytötexistä saa jotain Euro...plörö se joku oli 13.60 ekkua 4 litran tonkka, kai sekin tiukassa paikassa asian ajaisi
Nykyään kun käytössä on Castrolin tuote, niin öljynvaihto tapahtuu tutulla, turvallisella ja tarkalla Uotilan autopajalla Kangasalla. Samalla ohjelmassa on myös suodatin ja joskus myös muuta määräaikaista puuhaa.
Itse pidän kokonaisuutta edullisena. Eihän liemi halvinta mahdollista ole, mutta toisaalta ei tarvitse lisäilläkään 10 tkm vaihtovälillä ja muutenkin kone tykkää.
Toki Löytötexistä saa jotain Euro...plörö se joku oli 13.60 ekkua 4 litran tonkka, kai sekin tiukassa paikassa asian ajaisi
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954